Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lemanthia

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:44

dat het niet mogenlijk is om maar 1/3 deel van het bondje te kopen. dat je hem alleen heel verkoopt. :P

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:58

Donna89 schreef:
ik vind het soms lastig om te bepalen wat ik waarvoor wil hebben. Meeste spullen heb ik wel een vraagprijs bij staan. maar paar kleine dingen die weg kunnen heb ik ook bij staan bieden...
en ja als iemand er naar vraagt... eigenlijk mag het voor een paar euro weg. desnoods voor niets als iemand wat anders wil hebben. Dus ergens bij. Niet echt prijzen in gedachten dus. wil er gewoon vanaf
Ook een bontje hier en op MP staan. is echt schapenbontje. met ruggengraatuitsparing. vp 30 euro. lijkt me toch prima.
krijg ik een bod van 10 euro... ehh ik wil best iets zakken maar niet naar 1/3 van de vraagprijs..
ff bedenken wat ik ga terugsturen

Dat vind ik de laatste tijd zo vervelend aan mp. Mensen kunnen niet meer 'beleefd' bieden en doen onzin biedingen van 15 euro terwijl je 150 euro vraagt. Zouden ze dan echt denken dat ik zo hopeloos ben dat ik dat bod accepteer?
Of nog erger, bieden en niets meer laten horen of super veel eisen hebben aan iets dat (bijna) gratis weg mag.. Pff Ik ben al 8 jaar actief op mp en koop en verkoop zo veel spullen, maar het beleefde en leuke is er sinds de crisis echt vanaf..

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:30

En daarom kan ik helaas niet altijd meer vriendelijk blijven ...

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:38

Ik ook niet, dan ga ik dingen zeggen als;
Bieder: voor 10 euro kom ik hem vanavond ophalen. Ik: voor 30 euro mag je morgen komen.
Bieder: ik wil het kopen voor 10 euro. Ik: je mag het hebben voor 30. Bieder: dan bied ik 12,50 euro. Ik: dan mag je hem voor 32,50 euro hebben.

Word zo moe van dit spelletje..

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:43

Haha zo doe ik dat ook. Of op onzin biedingen. Dus niet via de mail. Daar reageer ik geen eens meer op.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 23:50

Op onzin biedingen reageer ik ook niet meer.

Die gaan onbeantwoord de map onzinbiedingen in.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:04

Onzin biedingen zijn zowel hier op bokt als op MP heel veel.
Mensen lezen niet (of willen het niet lezen) gaan dik onder de bieden vanaf prijs zitten. Kunnen ze niet lager bieden dan mailen ze wel...

Nu net ook weer 2 biedingen op m'n deken nieuwe deken. 25 en 26 euro...
Nee waar zit je verstand, kost in de winkel 110.-

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:38

Onzin biedingen zijn echt vermoeiend!

Reageren jullie op elk bod dat gedaan word via MP? Ik reageer nlk pas als ik het goed genoeg vind of als iemand mij zelf mailt.

Net mijn Apple tv, Foscam en Squeezebox verkocht.
Apple TV had ik voor €80 nieuw gekocht en heb hem zojuist voor €200,- verkocht. Dit is dus de reden dat ik nog gebruik maak van MP.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:42

Jemig, wat is dat toch met die lakse verkopers??? Weer eentje: te koop zweetdeken, punt. Ik vraag om de maat. Antwoord: M. Ok... dat zegt me niets. Wat is de rug- of onderlengte? Antwoord: weet ik niet. Zonder maat verkoop je nnatuurlijk niet. Antwoord: Lag op een paard met een stokmaat van 1.70... Zegt me nog steeds niet veel, bouw van een paard kan nogal verschillen. Al 6 berichten heen en weer... meet dan gewoon na trut! Maar ook hier zeg ik, geen interesse meer als je te beroerd bent om met belangrijke, juiste info te komen.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:55

Ik heb eerlijk gezegd ook een hekel aan van alles opmeten.
Dan haal ik alles overhoop om 1 ding te meten en dan hoor ik niks meer ..

Echter weet ik mijn deken maten wel.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 01:31

romyloverrr schreef:
zo , net mijn barefoot eens op bokt-markt gezet.
ik ben benieuwd !

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je advertentie wel heel lang en chaotisch vind :o

Tja, onzinbiedingen, breek me de bek niet open. Ben benieuwd wat ik voor biedingen ga krijgen zodra ik mijn Christ erop heb gegooid.

Ik word er sowieso al een beetje moe van als maten e.d. niet in de advertentie staan. Beetje overal achteraan gaan mailen zeker, dan heb ik er al niet eens meer zin in. Ik zorg zelf altijd dat ik de maten van alles in de advertentie heb staan, en als mensen extra informatie willen zorg ik dat ik die z.s.m. heb. Alleen maar goed voor je eigen portemonnee :D

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 03:27

Kirsha schreef:
romyloverrr schreef:
zo , net mijn barefoot eens op bokt-markt gezet.
ik ben benieuwd !

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je advertentie wel heel lang en chaotisch vind :o

Tja, onzinbiedingen, breek me de bek niet open. Ben benieuwd wat ik voor biedingen ga krijgen zodra ik mijn Christ erop heb gegooid.

Ik word er sowieso al een beetje moe van als maten e.d. niet in de advertentie staan. Beetje overal achteraan gaan mailen zeker, dan heb ik er al niet eens meer zin in. Ik zorg zelf altijd dat ik de maten van alles in de advertentie heb staan, en als mensen extra informatie willen zorg ik dat ik die z.s.m. heb. Alleen maar goed voor je eigen portemonnee :D

Je bent niet de enige...

Is toch niet te volgen die advertentie...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 07:37

Onzin vragen word ik ook heel moe van -O-
Al een paar keer dezelfde vraag gehad terwijl het gewoon in de adv. staat.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 09:38

ik zal er even naar kijken , dankjewel
ik had met dikgedrukte dingen nez. gewerkt .
maar dat is niet gelukt ?

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 09:46

Ik snap die setjes niet, hoezo is set 1 boven de 1000 terwijl dat alleen t zadel is? Ik zit op me iPhone dus kan er over heen kijken

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 09:58

Ik vind het nog steeds geen fijne advertentie om te lezen.

Ik denk dat ik het zelf in aparte advertentie's zou doen. En dan in de advertentie van het zadel er in het kort bijzetten dat tegen meerprijs er een complete set van te maken is. En dan gewoon zie hiervoor m'n andere advertentie's of zo.

Al zie ik van het dekje etc geen meerwaarde erbij. Watt ik persoonlijk mis is de info of er een pad met inlage's bij zit.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 10:04

oké , daar ga ik iets mee doen !

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 10:49

kiki1976 schreef:

Ik denk dat ik het zelf in aparte advertentie's zou doen. En dan in de advertentie van het zadel er in het kort bijzetten dat tegen meerprijs er een complete set van te maken is. En dan gewoon zie hiervoor m'n andere advertentie's of zo.

Al zie ik van het dekje etc geen meerwaarde erbij. Watt ik persoonlijk mis is de info of er een pad met inlage's bij zit.

Ik vind het ook nog steeds een rommeltje. Waarom niet gewoon neerzetten: dit zadel, in deze staat, voor die prijs, eventueel met toebehoren. Dan kan je er altijd nog onder zetten dat je singels e.d. in verschillende maten hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 10:57

Kirsha schreef:
kiki1976 schreef:

Ik vind het ook nog steeds een rommeltje. Waarom niet gewoon neerzetten: dit zadel, in deze staat, voor die prijs, eventueel met toebehoren. Dan kan je er altijd nog onder zetten dat je singels e.d. in verschillende maten hebt.

Kan ik me ook bij aansluiten. Als ik op zoek ben naar een zadel, dan ben ik op zoek naar een zadel, niet naar een dekje, 20 singels en tig bitten en hoofdstellen :+ Word dus ook niet echt veel wijzer van de advertentie, inderdaad erg lang en chaotisch en ik denk dat een hoop mensen daarop afknappen. Als het alleen om het zadel gaat, zet dan alleen de informatie over het zadel erbij en dat tegen een meerprijs er een hele set samengesteld kan worden met een verwijzing naar je andere advertenties of dat ze een PB kunnen sturen.
In inderdaad, mis ik ook de info over een eventueel pad met inlages. Je hebt een hele set staan, maar juist zo'n pad mis ik dan in de info, waardoor je die ook weer ergens anders zou moeten kopen, waar je vaak niet op zit te wachten met een set.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:31

Iemand was geïnteresseerd in een bit van me en zou het geld woensdag over hebben gemaakt. Zij zit bij abn amro geloof ik en ik ing. Ik heb het geld nog steeds niet binnen en zij reageert nu ook niet meer... beetje apart...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:58

lifaya schreef:
Iemand was geïnteresseerd in een bit van me en zou het geld woensdag over hebben gemaakt. Zij zit bij abn amro geloof ik en ik ing. Ik heb het geld nog steeds niet binnen en zij reageert nu ook niet meer... beetje apart...

Dan vrees ik dat ze het niet heeft overgemaakt hoor.
Gebeurt helaas ook steeds vaker.

MarjoleinvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:05

Vraag of ze even een printscreen wil sturen van haar online rekeningafschrift (desnoods maakt ze andere onderdelen even zwart). Dan weet jij zeker dat het er aan komt, en wacht je even af tot je het geld krijgt. Vaak duurt het tussen 2 verschillende banken langer, en op zondag vindt soms helemaal geen betaalverkeer plaats. Heb je het komende woensdag nog niet, dan is er gewoonweg niks over gemaakt...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 12:50

romyloverrr schreef:
oké , daar ga ik iets mee doen !

Wat hebben mensen aan een normaal dekje bij een barefoot? :') Zijn maar weinig mensen met half pads :=

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 13:13

Onder een barefoot mag toch geen gewoon dekje?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 13:14

Nouja het mág wel, maar dan moet er een halfpad onder. De meeste mensen hebben die niet :)