Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donna89 schreef:ik vind het soms lastig om te bepalen wat ik waarvoor wil hebben. Meeste spullen heb ik wel een vraagprijs bij staan. maar paar kleine dingen die weg kunnen heb ik ook bij staan bieden...
en ja als iemand er naar vraagt... eigenlijk mag het voor een paar euro weg. desnoods voor niets als iemand wat anders wil hebben. Dus ergens bij. Niet echt prijzen in gedachten dus. wil er gewoon vanaf
Ook een bontje hier en op MP staan. is echt schapenbontje. met ruggengraatuitsparing. vp 30 euro. lijkt me toch prima.
krijg ik een bod van 10 euro... ehh ik wil best iets zakken maar niet naar 1/3 van de vraagprijs..
ff bedenken wat ik ga terugsturen
romyloverrr schreef:zo , net mijn barefoot eens op bokt-markt gezet.
ik ben benieuwd !
Kirsha schreef:romyloverrr schreef:zo , net mijn barefoot eens op bokt-markt gezet.
ik ben benieuwd !
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je advertentie wel heel lang en chaotisch vind
Tja, onzinbiedingen, breek me de bek niet open. Ben benieuwd wat ik voor biedingen ga krijgen zodra ik mijn Christ erop heb gegooid.
Ik word er sowieso al een beetje moe van als maten e.d. niet in de advertentie staan. Beetje overal achteraan gaan mailen zeker, dan heb ik er al niet eens meer zin in. Ik zorg zelf altijd dat ik de maten van alles in de advertentie heb staan, en als mensen extra informatie willen zorg ik dat ik die z.s.m. heb. Alleen maar goed voor je eigen portemonnee
kiki1976 schreef:Ik vind het nog steeds geen fijne advertentie om te lezen.
Ik denk dat ik het zelf in aparte advertentie's zou doen. En dan in de advertentie van het zadel er in het kort bijzetten dat tegen meerprijs er een complete set van te maken is. En dan gewoon zie hiervoor m'n andere advertentie's of zo.
Al zie ik van het dekje etc geen meerwaarde erbij. Watt ik persoonlijk mis is de info of er een pad met inlage's bij zit.
Kirsha schreef:kiki1976 schreef:Ik vind het nog steeds geen fijne advertentie om te lezen.
Ik denk dat ik het zelf in aparte advertentie's zou doen. En dan in de advertentie van het zadel er in het kort bijzetten dat tegen meerprijs er een complete set van te maken is. En dan gewoon zie hiervoor m'n andere advertentie's of zo.
Al zie ik van het dekje etc geen meerwaarde erbij. Watt ik persoonlijk mis is de info of er een pad met inlage's bij zit.
Ik vind het ook nog steeds een rommeltje. Waarom niet gewoon neerzetten: dit zadel, in deze staat, voor die prijs, eventueel met toebehoren. Dan kan je er altijd nog onder zetten dat je singels e.d. in verschillende maten hebt.
lifaya schreef:Iemand was geïnteresseerd in een bit van me en zou het geld woensdag over hebben gemaakt. Zij zit bij abn amro geloof ik en ik ing. Ik heb het geld nog steeds niet binnen en zij reageert nu ook niet meer... beetje apart...