Ik ken een meisje dat Fa.aske heet. Kan me nu geen andere naam meer bij d'r voorstellen, maar als ze straks een volwassen vrouw is, is t toch wel wat bijzonder. Daarnaast rijdt er bij ons een jongen die Engel heet. Dat was eerst heel schattig, nu is hij een stukje ouder en vind ik het een beetje sneu voor m... Andere bijzondere namen: Dex, Doe.skja, Tar.quin
Sammie
Geplaatst: 14-07-15 12:58
renskep schreef:
Op tv gespot: Bisola voor een donker meisje. Niet verkeerd. En dan: Rojtah, hartstikke blank met rossige/kastanjebruine krullen
Hartstikke Rot jah.. voor dat kind
xColorCross
Geplaatst: 14-07-15 13:10
renskep schreef:
En dan: Rojtah, hartstikke blank met rossige/kastanjebruine krullen
Dit ziet er uit alsof ze Roytje in die MSN-taal van vroeger hebben geschreven. RojTjaHh, ofzoiets.
Ik vind Dingemans als achternaam ook niet raar, maar wel als voornaam. Ik wist helemaal niet dat die naam heel oud was! Doedijn doet mij op een of andere manier aan pardoes denken
Oh Dan snap ik het hahaha, lekker op z'n nederlands geschreven vind ik het er ook raar uitzien hoor (maar Dan heb je iig niet Te maken met mensen die t niet uit weten Te spreken )
Vriend van mijn broertje is Griek en noemen ze Gyros, als bijnaam is ie wel leuk .
haffiefreak
Geplaatst: 17-07-15 13:03
Ik zag gisteren een geboortekaartje met de naam Merel, op zich vindt ik dat geen rare naam, maar in combinatie met het geboortekaartje, wat in de vorm van een vogelhuisje was vond ik het niet zo mooi