Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de contactpersoon die ik gebeld heb bij de belastingdienst schrok van de toon van de brief ook. Na overleg met mensen erboven wordt het onderzocht waar dit is misgegaan
DuoPenotti schreef:In de post app zie ik dat ik zo'n algemene kortingsactie kaart van kramer krijg.
Maar daar staat een andere naam boven mijn adres.
Dadelijk eens een mail gaan sturen.
MarlindeRooz schreef:Als ik dagenlang alleen maar frituur / vet eet dan is er niks aan de hand.
Eet ik een dag gezond met lactosevrije kwark in de avond. Dan is mijn heel interne systeem van de wap. Ik heb nooit maagpijn maar vandaag is een feestje. Hopelijk blijft alles binnenboord. Zie mezelf al door het kantoor sprinten.
Volgende keer toch maar weer met een frietje ontbijten
Alja schreef:Maar als er toch niks veranderd kun je toch ook je schouders ophalen en weer door gaan?????
Gewoon blij zijn dat er niks veranderd en doooorrr
Waarop z’n ophef erover, alles wat je voed groeit ook.
ook omdat de uiteindelijke berekening pas een bladzijde verder staat. Dan mag de belastingdienst wel even gaan uitvissen hoe dit heeft kunnen gebeuren

Zebrastreep schreef:Bellatrix schreef:
Heb je wat ingenomen tegen de pijn?
Paracetamol net. Ik mag door betablokkers geen andere pijnstillers meer helaas.
Ik wil geen eens kinderen en dan nog moet je zo extra pijn lijden. Had het zonder al wel even moeilijk genoeg en al veel lichamelijk ongemak.
Zebrastreep schreef:Bellatrix schreef:
Heb je wat ingenomen tegen de pijn?
Paracetamol net. Ik mag door betablokkers geen andere pijnstillers meer helaas.
Ik wil geen eens kinderen en dan nog moet je zo extra pijn lijden. Had het zonder al wel even moeilijk genoeg en al veel lichamelijk ongemak.

MarlindeRooz schreef:Als ik dagenlang alleen maar frituur / vet eet dan is er niks aan de hand.
Eet ik een dag gezond met lactosevrije kwark in de avond. Dan is mijn heel interne systeem van de wap. Ik heb nooit maagpijn maar vandaag is een feestje. Hopelijk blijft alles binnenboord. Zie mezelf al door het kantoor sprinten.

dat wordt zitten op de vloer van de douche
SpikkelFire schreef:Bellatrix schreef:Vandaag is mijn patatdag.
Ik wil oooook. Misschien kan ik vriend vanavond overhalen

Polarize schreef:Ik heb geen energie om te douchen, maar moet vanavond naar een theater show en heb net gereden, dus eigenlijk moet ik wel echt nu douchen als ik niet wil haastendat wordt zitten op de vloer van de douche