Foaly schreef:Draaide die jongen op chatbot-software of niet?
Je zou het haast denken he

Je stappenteller heeft wel een goede dag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roihi schreef:Dat het weekend zo snel voorbij is gegaan...
Heb geen motivatie om morgen te werken
Siggislief schreef:Dat ik gisteren en vandaag door een onbekend nummer ben gebeld, 2 verschillende nummers.
Beide niet opgenomen (2e niet eens gehoord) en beide wel opgezocht op Google, en beide nummers niet te vinden.
Froukje_J schreef:Siggislief schreef:Dat ik gisteren en vandaag door een onbekend nummer ben gebeld, 2 verschillende nummers.
Beide niet opgenomen (2e niet eens gehoord) en beide wel opgezocht op Google, en beide nummers niet te vinden.
Hier heb ik ook constant last van...gewone Nederlandse 06 nummers...maar zijn oplichters
xPabloBokt schreef:Onbekende nummers, met name 06 nummers, worden vaak gebruikt voor spoofing. Dat betekent dat er een ander nummer (de spammer/phisher) belt onder pseudoniem van iemands 06-nummer. Vaak als je terug belt krijg je dus een "normaal" iemand aan de lijn die ook aangeeft dat hij vaker gebeld wordt voor dit soort dingen. Dat is normaal, dan is zijn/haar nummer gewoon gelekt bij een hack.
denisesilver schreef:OLeverancier "Ja, ik loop achter op het werk, want ik zit aan de ozempic." Echt gast. 1) Ik ken je niet dus hoezo krijg ik dit per mail te horen? 2) Doe gewoon je werk. Je liep al kneiter ver achter.