En ook nog eens megaaaaa veel reacties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caitlin_K schreef:Op een collega vandaag. Was een zieke dus de vraag of een van ons eerder kon beginnen. Ik aangegeven liever niet te willen (begon 09.00, zou om 07.30 of 08.15 moeten beginnen), gezien andere collega niet reageerde. Geprobeerd te appen, te bellen etc. Mijn Teamleider ook geprobeerd contact met haar te nemen maar niet bereikbaar gisteren. Ik uiteindelijk de 07.30 dienst genomen, stond mijn collega er vanmorgen ook om 07.30, want ze had een appje die avond om 18.00 gekregen of ze eerder wilde beginnen. Alleen ze reageert niet op vrije dagen... voor niets dus zo vroeg begonnen.
xPabloBokt schreef:Caitlin_K schreef:Op een collega vandaag. Was een zieke dus de vraag of een van ons eerder kon beginnen. Ik aangegeven liever niet te willen (begon 09.00, zou om 07.30 of 08.15 moeten beginnen), gezien andere collega niet reageerde. Geprobeerd te appen, te bellen etc. Mijn Teamleider ook geprobeerd contact met haar te nemen maar niet bereikbaar gisteren. Ik uiteindelijk de 07.30 dienst genomen, stond mijn collega er vanmorgen ook om 07.30, want ze had een appje die avond om 18.00 gekregen of ze eerder wilde beginnen. Alleen ze reageert niet op vrije dagen... voor niets dus zo vroeg begonnen.
Wat een domme streek van je collega, wel lezen, niet reageren maar wel doen wat er gevraagd wordt. Echt een hele rare gedachtegang..
luuntje schreef:Mijn eczeemzalf is niet meer leverbaar.
Het b-merk is te dik en kan ik niet smeren omdat vingers uit de kom gaan.
Nu de huisarts gebeld en die belt belt terug methopelijk een oplossing.
PotjeMayo schreef:Kan niet slapen door hooikoorts... hele dag benauwd en vreselijke jeukogen en nies me suf.
Afgelopen weken had ik er niet zo last van. Af en toe beetje benauwd of jeuk neus. Maar vandaag... Het mag van mij weer even een dag goed regenen.
Van die hooikoorts pilletjes helpen niet en mn flesje met oogdruppels is oud
fotolijstje schreef:Ik ben een weekendje weg en kan geen enkele collega bereiken, en zou vandaag loon krijgen.
Is het merendeels ingehouden omdat ze mij teveel hadden betaald (ik had geen idee). Nu kan ik mijn rekeningen niet meer betalen en kom ik in de schulden.![]()
Zo fijn wanneer het niet wordt doorgegeven dat dit gaat gebeuren, of überhaupt gezegd hebben dat ik teveel loon heb gekregen. Geweldige communicatie!!