maralyn schreef:marleen_88 schreef:Pffff ik heb echt ontzettende hoofdpijn ook, niet te doen.
Hier ook!
Echt... ik zie vlekken en alles.
Beterschap beide
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Dat stuk over die watersproeier (volgens mij is dat gewoon een waterkanon?)
Was er tijdens de covid demo's niet iemand die langs zo'n waterkanon liep en er een schedelbasisfractuur aan over gehouden had.
Hoezo is dat veilig?
TheNovelist schreef:Ik woon samen met mijn partner sinds zondag voor het eerst in ons eigen huis. Maar man o man wat is wassen moeilijkdit mag wel bij elkaar, dit niet, dit mag op dit wasprogramma, en het ander moet eigenlijk weer op die etc.
Ik vind het ook zonde om van die kleine wasjes te draaien, maar ik wil ook niet dat er iets kapot gaatik maak het waarschijnlijker lastiger dan het is maar het is redelijk nieuw voor mij
Caira schreef:TheNovelist schreef:Ik woon samen met mijn partner sinds zondag voor het eerst in ons eigen huis. Maar man o man wat is wassen moeilijkdit mag wel bij elkaar, dit niet, dit mag op dit wasprogramma, en het ander moet eigenlijk weer op die etc.
Ik vind het ook zonde om van die kleine wasjes te draaien, maar ik wil ook niet dat er iets kapot gaatik maak het waarschijnlijker lastiger dan het is maar het is redelijk nieuw voor mij
Ok misschien ben ik hier echt te blond voor: maar je hebt witte was en gekleurde was beide op 40 en beddengoed op 60. Wat heb jij nog meer wat ik niet heb
TheNovelist schreef:Ik hoefde eigenlijk nooit zelf mijn kleding te wassen, dat werd automatisch meegenomen.
Ik heb wel gewoon wasjes gedraaid als ik ergens 1/2 weken was om op de katten te passen, maar dan deed ik meestal het programma katoen, maar lijkt me niet dat dat met 'alles' zomaar kan. Ik heb voornamelijk veel gemengde stoffen die aangeven dat je hem op een 'easy care' programma moet draaien.
Uiteindelijk kom je er wel uit, maar in het begin is het gewoon lastig haha!
Urbanus schreef:Zebrastreep schreef:https://www.rtvnoord.nl/nieuws/1063853/ ... -op-de-a12
Nou ik heb altijd zoiets van mensen moeten zelf weten waar ze zin aan hebben, maar dit artikel is echt te bizar voor woorden.
Ook echt van die Maxomorra kleding bij dat kind, dit is echt zo'n vooroordeel van mij dat uit komtfleurtjeuh schreef:[
Dikke bullshit dit, t kind is 6, heeft dit nooit gezegd
Ze is 6, niet zwakbegaafd, kinderen van 6 kunnen dat zeggen. Kinderen praten hun ouders na.