Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:33

Toch werkt het brein van de gemiddelde man heel anders dan die van een vrouw. Veel mannen appen functioneel. Het kan prima zijn dat ze je missen, maar dat ze geen optie hebben om je te zien en dan appen ze niet.

Het een sluit het ander echt niet uit.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:37

Ik snap beide meningen wel.

Ja appen is zo gebeurd, maar lang niet iedereen denkt hier zo makkelijk over. Ken mensen die dagen hun telefoon niet aanraken. Of de app niet openen..

Dan kan je gaan afwachten of er reactie komt, maar ook het gesprek aan gaan hoe jij hierin staat, hoe het overkomt en hoe de ander hierover dacht en nu denkt.

Als diegene idd geen apper is, maar na jouw verhaal beseft hoe dit overkomt en hiernaar (wel of niet) handelt, heb je ook je antwoord.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:41

Amandavd schreef:
Jij vind dat kort door de bocht advies, het is geen bewezen feit dat dat zo is.

Wat mensen doen/laten zien zegt veel meer dan hun woorden, dus als jij steeds degene bent die appt en dat dan even niet doet, en er komt niks uit terug, dan weet je ook genoeg, ik had het over 1 dag, pak er dan 3 als je 1 dag te kort vindt, weet je, niemand is te druk om een appje te sturen, al is het maar 1 appje van joh ik ben druk, ik app/bel je later. Dan ga ik niet de moeite nog investeren in een gesprek of aan mensen lopen trekken.

Ik denk overigens niet dat je het op mij gemunt hebt, ik vind jouw manier van communicatie gewoon ronduit bot en lomp.

Er zitten er in het topic mensen die amper appen pas als ze serieuzer met iemand daten. Dus iedereen is anders. Bespreken is weten.

Geen idee wat jij zo lomp en bot vindt op dit moment. Maar jij mag het allemaal vinden wat je vindt. Net zo goed als dat ik een mening heb.

Ik denk dat ik in deze juist mildere meningen heb gegeven.

Waarom zal je iemand niet op de man vragen hoe het zit om vervolgens dagen op de bank te zitten stressen en staren naar je telefoon (waarom ie niet appt) terwijl die ander nietsvermoedend is.

Amandavd

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:57

Wie zegt dat je moet gaan stressen? Ik stress dan niet hoor.
Is maar goed dat we allemaal anders zijn.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:30

Chickyy schreef:
Zertab schreef:
Nou... Als iemand zegt dat hij me mist, maar dagen niet appt, dan kloppen zijn woorden niet met zijn daden. Een appje is binnen 30 seconden verstuurd.

Precies.. :j

En heeft mijn inziens niets te maken met cultuur.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:45

Het wandelen was gezellig en chaotisch. Ik had m'n oppashonden bij me want die hadden overdag al lang alleen gezeten. Maar ze mochten niet los lopen daar dus we zaten een paar keer in de knoop. De grote lompe hond deed op het einde even om ons heen draaien zoals in zo'n tekenfilm. Ik miste alleen wel het lef om er wat mee te doen :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:16

Ah klinkt wel leuk meid! Hoe was je gevoel erbij?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:48

Net was heel gezellig en normaal vind ik daten heel akward. Maar dat viel nu wel mee. Chille gast zo op het eerste oog. Dus ik wil nog wel een keer afspreken

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:51

Leuk. Wel romantisch zo dat die riem zo om jullie heen werd gedraaid, net als in een film inderdaad..