Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:33

Toch werkt het brein van de gemiddelde man heel anders dan die van een vrouw. Veel mannen appen functioneel. Het kan prima zijn dat ze je missen, maar dat ze geen optie hebben om je te zien en dan appen ze niet.

Het een sluit het ander echt niet uit.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:37

Ik snap beide meningen wel.

Ja appen is zo gebeurd, maar lang niet iedereen denkt hier zo makkelijk over. Ken mensen die dagen hun telefoon niet aanraken. Of de app niet openen..

Dan kan je gaan afwachten of er reactie komt, maar ook het gesprek aan gaan hoe jij hierin staat, hoe het overkomt en hoe de ander hierover dacht en nu denkt.

Als diegene idd geen apper is, maar na jouw verhaal beseft hoe dit overkomt en hiernaar (wel of niet) handelt, heb je ook je antwoord.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:41

Amandavd schreef:
Jij vind dat kort door de bocht advies, het is geen bewezen feit dat dat zo is.

Wat mensen doen/laten zien zegt veel meer dan hun woorden, dus als jij steeds degene bent die appt en dat dan even niet doet, en er komt niks uit terug, dan weet je ook genoeg, ik had het over 1 dag, pak er dan 3 als je 1 dag te kort vindt, weet je, niemand is te druk om een appje te sturen, al is het maar 1 appje van joh ik ben druk, ik app/bel je later. Dan ga ik niet de moeite nog investeren in een gesprek of aan mensen lopen trekken.

Ik denk overigens niet dat je het op mij gemunt hebt, ik vind jouw manier van communicatie gewoon ronduit bot en lomp.

Er zitten er in het topic mensen die amper appen pas als ze serieuzer met iemand daten. Dus iedereen is anders. Bespreken is weten.

Geen idee wat jij zo lomp en bot vindt op dit moment. Maar jij mag het allemaal vinden wat je vindt. Net zo goed als dat ik een mening heb.

Ik denk dat ik in deze juist mildere meningen heb gegeven.

Waarom zal je iemand niet op de man vragen hoe het zit om vervolgens dagen op de bank te zitten stressen en staren naar je telefoon (waarom ie niet appt) terwijl die ander nietsvermoedend is.

Amandavd

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 20:57

Wie zegt dat je moet gaan stressen? Ik stress dan niet hoor.
Is maar goed dat we allemaal anders zijn.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 21:30

Chickyy schreef:
Zertab schreef:
Nou... Als iemand zegt dat hij me mist, maar dagen niet appt, dan kloppen zijn woorden niet met zijn daden. Een appje is binnen 30 seconden verstuurd.

Precies.. :j

En heeft mijn inziens niets te maken met cultuur.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 21:45

Het wandelen was gezellig en chaotisch. Ik had m'n oppashonden bij me want die hadden overdag al lang alleen gezeten. Maar ze mochten niet los lopen daar dus we zaten een paar keer in de knoop. De grote lompe hond deed op het einde even om ons heen draaien zoals in zo'n tekenfilm. Ik miste alleen wel het lef om er wat mee te doen :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 22:16

Ah klinkt wel leuk meid! Hoe was je gevoel erbij?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 22:48

Net was heel gezellig en normaal vind ik daten heel akward. Maar dat viel nu wel mee. Chille gast zo op het eerste oog. Dus ik wil nog wel een keer afspreken

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-25 22:51

Leuk. Wel romantisch zo dat die riem zo om jullie heen werd gedraaid, net als in een film inderdaad..

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 08:11

Gezellig je wandeling Capopjekop. En verder maar zien of het meer kan worden.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 08:17

Muronia schreef:
Ik heb vanavond weer een eerste-date met een leuke man. Hoewel ik heel nieuwsgierig naar hem ben, blijf ik een hekel houden aan die eerste kennismakingen. Zenuw-toestanden haha. Ik zal jullie even op de hoogte houden :)

Dit was trouwens weer een pracht-exemplaar. Hij had er zoveel zin in en hij was zo benieuwd, dat ie een paar uur voor de date mij geblokkeerd heeft uit het niets. :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 08:30

Aijaijai bizar dit. Nu dit heeft dus niets met jou te maken maar vooral met hemzelf. Pffff.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 08:43

Muronia schreef:
Muronia schreef:
Ik heb vanavond weer een eerste-date met een leuke man. Hoewel ik heel nieuwsgierig naar hem ben, blijf ik een hekel houden aan die eerste kennismakingen. Zenuw-toestanden haha. Ik zal jullie even op de hoogte houden :)

Dit was trouwens weer een pracht-exemplaar. Hij had er zoveel zin in en hij was zo benieuwd, dat ie een paar uur voor de date mij geblokkeerd heeft uit het niets. :+

Wat een banketstaaf. Beter dat je daar nu achterkomt maar het blijft poedersuiker.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 08:51

Muronia schreef:
Muronia schreef:

Dat meen je niet :') :wow: volwassen ketel die zich zo gedraagt, kom er dan gewoon eerlijk voor uit

Super balen voor jou, hopelijk snel meer geluk!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 09:09

Leuk Capopjekop. Date 2 al gepland?

Dat is wel zuur hoor muronia. Ik vind dat echt zo rot als mannen dat doen. Ben er ook wel een beetje (te) wantrouwig door geworden. Vorige week had ik een eerste date en toen hij de anderhalf uur voor de Date even niet reageerde kreeg ik het direct Spaans benauwd, omdat hij me vast had geghost en niet zou komen opdagen. 8)7 . Puur door de ervaringen hiervoor.
Ok, Spaans benauwd is wat sterk uitgedrukt, want als ie niet was komen opdagen, had ik me ook prima alleen vermaakt aan de bar. Maar ik schrok er een beetje van hoe een paar van die sukkels toch in je hoofd gaan zitten.
De date zelf was overigens prima leuk. We zijn nu onderweg voor een rondje in met bos met de hond.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 10:03

Veel plezier Assie!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 10:13

Die kerel die zijn vriendin in Vlijmen heeft vermoord heb ik in november nog op tinder gesproken.

Ik denk dat ik even klaar ben met daten en alle mafketels die er rondlopen. :+

Citaat:
Buurtbewoner Marion Kivits zag donderdagavond hoe agenten voor het huis van de vrouw stonden en aanbelden. "In eerste instantie deed de man niet open. Daarna kwam hij lachend naar buiten en zei hij: jullie kunnen de ziekenwagen bellen", vertelt ze. De man werd in de boeien geslagen en meegenomen naar het politiebureau. "Ik denk dat hij zwaar onder invloed was. Als je zo ver gaat, dan ben je erg ver weg", zegt Marion.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 10:26

Jeetje Zonnetje. Wat naar!

Veel plezier Assie.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 11:23

Zonnetje81 schreef:
Die kerel die zijn vriendin in Vlijmen heeft vermoord heb ik in november nog op tinder gesproken.

:')
Heb jij weer :')
Wees maar blij dat je er niet mee doorgegaan bent, wat een pareltje.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 11:30

Leuk Capopje! :D

@Muronia: nou lekker l*llig... Maar beter dan dat je er al stond en hij niet kwam opdagen.

@Zonnetje: heftig!

Hier is het rustig op Tinder. Zit niet veel leuks tussen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 12:23

Suzanne F. schreef:
Zonnetje81 schreef:

:')
Heb jij weer :')
Wees maar blij dat je er niet mee doorgegaan bent, wat een pareltje.

Ja ik zoek ze uit….hij oogde heel vriendelijk en een zorgend beroep. Het zegt allemaal niks :+

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 12:40

Je hebt gelukkig enkel gepraat online. Ik heb ooit eens een rare date gehad met iemand, ik had achteraf echt geen fijn gevoel, alsof hij niet helemaal 100% was. Later kwam ik hem de jaren erna af en toe tegen op het werk met zijn gezin. Maar dan stond hij ook opeens op de voorpagina van de krant dat hij zijn oma had vermoord 8)7

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 12:46

Farjen schreef:
Je hebt gelukkig enkel gepraat online. Ik heb ooit eens een rare date gehad met iemand, ik had achteraf echt geen fijn gevoel, alsof hij niet helemaal 100% was. Later kwam ik hem de jaren erna af en toe tegen op het werk met zijn gezin. Maar dan stond hij ook opeens op de voorpagina van de krant dat hij zijn oma had vermoord 8)7

Ja gelukkig wel. Er kwam weinig uit wat ik me herinner. Ik vraag me wel altijd af of je aanvoelt dat er iets niet klopt. Ik denk van wel. Daarom vraag ik me af hoe sommige mensen er vaker in belanden. Haar ex was ook gewelddadig namelijk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 13:07

Ik denk zeker dat sommige vrouwen dit soort mannen aantrekken ja. Je ziet vaak dat ze van de ene naar de andere foute relatie gaan waarin ze slecht behandeld worden.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-25 13:55

Ja vaak is dat hoe mensen van huis uit hebben geleerd wat liefde is. Ongezonde relaties zijn dan je "comfort zone" omdat je zo bent opgegroeid en dit is je punt van herkenning. Heel complex om daar uit te breken en een gezonde hechtingsstijl aan te leren. Jij bent je ouders en oa de relatie die zij hebben is onbewust een groot voorbeeld.

Ik merkte dit als kind heel sterk toen ik bij andere kinderen speelde. Dat hun vader zich anders gedroeg dan de mijne. Mijn vader is echt een soort early feminist. Hij hielp net zo hard mee in het gezin als mijn moeder, al dan niet harder. Beide werkte fulltime. En onbewust zag ik dat het daar anders was. Ik trok daar niet direct conclusies uit want ik was 7(?). Maar realiseer me nu pas hoe diep zoiets wortelt.
Kinderen staan 1-0 achter als ze niet leren wat gezonde relaties inhouden helaas.