Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amandavd schreef:Jij vind dat kort door de bocht advies, het is geen bewezen feit dat dat zo is.
Wat mensen doen/laten zien zegt veel meer dan hun woorden, dus als jij steeds degene bent die appt en dat dan even niet doet, en er komt niks uit terug, dan weet je ook genoeg, ik had het over 1 dag, pak er dan 3 als je 1 dag te kort vindt, weet je, niemand is te druk om een appje te sturen, al is het maar 1 appje van joh ik ben druk, ik app/bel je later. Dan ga ik niet de moeite nog investeren in een gesprek of aan mensen lopen trekken.
Ik denk overigens niet dat je het op mij gemunt hebt, ik vind jouw manier van communicatie gewoon ronduit bot en lomp.
Muronia schreef:Ik heb vanavond weer een eerste-date met een leuke man. Hoewel ik heel nieuwsgierig naar hem ben, blijf ik een hekel houden aan die eerste kennismakingen. Zenuw-toestanden haha. Ik zal jullie even op de hoogte houden
Muronia schreef:Muronia schreef:Ik heb vanavond weer een eerste-date met een leuke man. Hoewel ik heel nieuwsgierig naar hem ben, blijf ik een hekel houden aan die eerste kennismakingen. Zenuw-toestanden haha. Ik zal jullie even op de hoogte houden
Dit was trouwens weer een pracht-exemplaar. Hij had er zoveel zin in en hij was zo benieuwd, dat ie een paar uur voor de date mij geblokkeerd heeft uit het niets.
Muronia schreef:Muronia schreef:Ik heb vanavond weer een eerste-date met een leuke man. Hoewel ik heel nieuwsgierig naar hem ben, blijf ik een hekel houden aan die eerste kennismakingen. Zenuw-toestanden haha. Ik zal jullie even op de hoogte houden
Dit was trouwens weer een pracht-exemplaar. Hij had er zoveel zin in en hij was zo benieuwd, dat ie een paar uur voor de date mij geblokkeerd heeft uit het niets.
volwassen ketel die zich zo gedraagt, kom er dan gewoon eerlijk voor uit
. Puur door de ervaringen hiervoor. 
Citaat:Buurtbewoner Marion Kivits zag donderdagavond hoe agenten voor het huis van de vrouw stonden en aanbelden. "In eerste instantie deed de man niet open. Daarna kwam hij lachend naar buiten en zei hij: jullie kunnen de ziekenwagen bellen", vertelt ze. De man werd in de boeien geslagen en meegenomen naar het politiebureau. "Ik denk dat hij zwaar onder invloed was. Als je zo ver gaat, dan ben je erg ver weg", zegt Marion.

Suzanne F. schreef:Zonnetje81 schreef:Die kerel die zijn vriendin in Vlijmen heeft vermoord heb ik in november nog op tinder gesproken.
![]()
Heb jij weer![]()
Wees maar blij dat je er niet mee doorgegaan bent, wat een pareltje.
Farjen schreef:Je hebt gelukkig enkel gepraat online. Ik heb ooit eens een rare date gehad met iemand, ik had achteraf echt geen fijn gevoel, alsof hij niet helemaal 100% was. Later kwam ik hem de jaren erna af en toe tegen op het werk met zijn gezin. Maar dan stond hij ook opeens op de voorpagina van de krant dat hij zijn oma had vermoord