Ik heb spierpijn gehad, krampen overwonnen...maar een pukkel op mijn linkerdij schuurt zodanig dat lopen nu echt te pijnlijk is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:poes schreef:Ik moet nog werken voor school maar vind het best pittig na een dag werken met dit mooi weer
Oh I feel you. Door mijn stomme uitstelgedrag moet ik nog enorm veel doen, wat betekent dat ik 's avonds na stage nog aan de slag moet. Ik wil gewoon ontspannen. Succes!!
Ineke2 schreef:Flowery schreef:Net bijna een uur bij de tandarts gezeten terwijl ik flinke tandartsangst heb en moest ineens geboord worden zonder dat ik dat verwacht had![]()
(Was een kies gespleten en dacht, moet vast naar de kaakchirurg, maar ze ging m wel “even” maken en vullen voor me)
Ben meteen door mijn reserves heen voor de rest van de dag
Eigenlijk moet je dan extra blij zijn. Mijn tandarts maakt gerust een nieuwe afspraak met als gevolg dat ik al die tijd in de zenuwen zit. Bij jou is het geconstateerd en meteen opgelost ipv een andere afspraak. Top tandarts
Zoolgangster schreef:Wederhelft had afspraak bij dokter, ziet langs de route een (canadese)ganzennest. Ziet daar in een flits een kerel in de buurt, bioloog? Maar vanwege de doktersafspraak rijdt husbie door... later die dag reed hij weer langs dat ganzennest. Was het nest leeg. De "bioloog" was dus hoogstwaarschijnlijk een ordinaire eierdief.
Loeky01 schreef:Dat ik eigenlijk morgen naar de huisarts wil, want ik maak me zorgen, maar ik weet dat dat eigenlijk niet kan want in basis is het geen spoed maar het maakt me wel heel onrustig. En ik ben nog niet van huisarts gewisseld, mijn oude huisarts zit 45 minuten verderop en ik kom al veel te veel uur per dag te kort in tijd maar om bij een nieuwe huisarts in de buurt als passant te komen voel ik ook niet zo veel voor met de vraag die ik heb…
fleurtjeuh schreef:Volgens mij mag je werk(als het daar om gaat) niet weigeren dat je naar de huisarts gaat als je redelijkerwijs heb geprobeerd om het niet onder werktijd te laten vallen.
En als iets niet goed voelt, dan ga je daarmee naar de huisarts. Daar zijn ze voor.
Juist voor dingen die (nog) geen spoed zijn.
Zorg voor jezelf!