Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 20:49

Dat ik lekker bezig ben met lopen de afgelopen tijd. Tweemaal daags minstens een goeie wandeling, onder andere met einddoel om af te vallen.
Ik heb spierpijn gehad, krampen overwonnen...maar een pukkel op mijn linkerdij schuurt zodanig dat lopen nu echt te pijnlijk is :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 20:51

Dat Our Flag Means Death maar 10 aflevering heeft en ik de laatste twee niet durf te kijken vanwege spoilers :7

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 20:54

Tigris,ik heb een wandelbroek gekocht en dat scheelt erg met het schuren bij de dijen.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:25

Britta31 schreef:
Tigris,ik heb een wandelbroek gekocht en dat scheelt erg met het schuren bij de dijen.

Wait whut, dat bestaat?! _O-
Edit: ooooh, die dingen! Nooit bij stil gestaan :D zolang het me niet van de kont zakt, zal het al een hoop helpen :D ik ga er eens even verder naar zoeken, thanks!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:31

deksel schreef:
poes schreef:
Ik moet nog werken voor school maar vind het best pittig na een dag werken met dit mooi weer :(

Oh I feel you. Door mijn stomme uitstelgedrag moet ik nog enorm veel doen, wat betekent dat ik 's avonds na stage nog aan de slag moet. Ik wil gewoon ontspannen. Succes!!

I feel you back :D Over 3,5 week moet ik indienen en ik heb nog best veel werk. En er zitten al heel veel uren in. Ik hoop echt dat ik slaag. Ik vind het echt bij momenten veel pittiger dan verwacht zo’n eindwerk. Ook al was mijn eerste thesis schrijven ook een echte ramp hahahaha.

Ik heb toch net weer een mooi stukje gedaan waar ik al heel lang tegenaan hikte.

Jij ook succes! We kunnen het!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:32

Ineke2 schreef:
Flowery schreef:
Net bijna een uur bij de tandarts gezeten terwijl ik flinke tandartsangst heb en moest ineens geboord worden zonder dat ik dat verwacht had :=
(Was een kies gespleten en dacht, moet vast naar de kaakchirurg, maar ze ging m wel “even” maken en vullen voor me)
Ben meteen door mijn reserves heen voor de rest van de dag |o

Eigenlijk moet je dan extra blij zijn. Mijn tandarts maakt gerust een nieuwe afspraak met als gevolg dat ik al die tijd in de zenuwen zit. Bij jou is het geconstateerd en meteen opgelost ipv een andere afspraak. Top tandarts _/-\o_

Ja dat klopt zeker, was ik ook blij mee! Was hier nog nooit geweest maar ben zeker tevreden :)

Ergernis blijft dat verdoving ondertussen al een tijdje uitgewerkt is en het nog altijd voelt alsof ik op mn bek ben geslagen :') Niet zozeer die kies zelf maar mijn hele kaak doet even k.u.t

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:46

De groep waar ik op sta wat een banketstaafbende voel mij hier echt niet fijn.

Allemaal wappies en een collega die haar mening overal bovenuit wil schreeuwen

Totaal niet mijn mensen... .

Gelijk ook uitgeschreven voor een dienst... helaas sta ik hier volgende week ook nog

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:51

Waarom bestaat 75% van de huidige mode uit navelshirtjes? :?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 21:53

Ik kan morgen ochtend niet te zwemmen -O-
Ik ben eerst 2 nieuwe achterbanden nodig... Nog even en t staaldraad komt hoi zeggen

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-22 21:54

Kana schreef:
Waarom bestaat 75% van de huidige mode uit navelshirtjes? :?

Hier kwam ik gisteren achter.
Wat een afzichtelijke mode momenteel
Croptops en als het even kan moet het gehaakt of doorzichtig of beide.
Gewoon nee..

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 22:05

Wederhelft had afspraak bij dokter, ziet langs de route een (canadese)ganzennest. Ziet daar in een flits een kerel in de buurt, bioloog? Maar vanwege de doktersafspraak rijdt husbie door... later die dag reed hij weer langs dat ganzennest. Was het nest leeg. De "bioloog" was dus hoogstwaarschijnlijk een ordinaire eierdief. -O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 22:50

Zoolgangster schreef:
Wederhelft had afspraak bij dokter, ziet langs de route een (canadese)ganzennest. Ziet daar in een flits een kerel in de buurt, bioloog? Maar vanwege de doktersafspraak rijdt husbie door... later die dag reed hij weer langs dat ganzennest. Was het nest leeg. De "bioloog" was dus hoogstwaarschijnlijk een ordinaire eierdief. -O-

Verschrikkelijk! -:(-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 23:17

Ik moet nog Frans gaan leren, maar er is geen motivatie. Letterlijk helemaal geen sprietje motivatie -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 00:07

Dat ik eigenlijk morgen naar de huisarts wil, want ik maak me zorgen, maar ik weet dat dat eigenlijk niet kan want in basis is het geen spoed maar het maakt me wel heel onrustig. En ik ben nog niet van huisarts gewisseld, mijn oude huisarts zit 45 minuten verderop en ik kom al veel te veel uur per dag te kort in tijd maar om bij een nieuwe huisarts in de buurt als passant te komen voel ik ook niet zo veel voor met de vraag die ik heb…

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-22 00:10

Loeky01 schreef:
Dat ik eigenlijk morgen naar de huisarts wil, want ik maak me zorgen, maar ik weet dat dat eigenlijk niet kan want in basis is het geen spoed maar het maakt me wel heel onrustig. En ik ben nog niet van huisarts gewisseld, mijn oude huisarts zit 45 minuten verderop en ik kom al veel te veel uur per dag te kort in tijd maar om bij een nieuwe huisarts in de buurt als passant te komen voel ik ook niet zo veel voor met de vraag die ik heb…

Volgens mij mag je werk(als het daar om gaat) niet weigeren dat je naar de huisarts gaat als je redelijkerwijs heb geprobeerd om het niet onder werktijd te laten vallen.

En als iets niet goed voelt, dan ga je daarmee naar de huisarts. Daar zijn ze voor.
Juist voor dingen die (nog) geen spoed zijn.
Zorg voor jezelf!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 00:17

Ik heb het echt heel koud :brr:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 01:39

Mijn moeder die soms loopt te zeuren dat ik een deur hard dicht doe , maar mijn zusje kan er ook wat van.

Half 2 en de voordeur werd met alle geweld opengemaakt ( en niet weer op slot uiteraard)

En dat ik een beetje baal dat ik niet wat meer voor mijzelf ben opgekomen op mijn werk. Dit mens communiceerde niet maar verwachte wel dat ik bepaalde dingen deed wat ik niet kan weten ik werk hier nog maar 2 weken plus op verschillende locaties. En dan heb ik het nog niet gehad over alle wappie taal wat eruit kwam moeten dat soort mensen ook altijd direct even laten weten dat ze tegen alles zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 06:35

Stomme vak waarvoor je al een boek van 236 pagina’s moet lezen voor de cursus begint. Het is niet dat ik de afgelopen weken corona, een verhuizing en/of andere deadlines had hoor. :roll:

Het is ook niet alleen lezen, het is ook nog tentamenstof dus ook nog samenvatten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 07:15

fleurtjeuh schreef:
Volgens mij mag je werk(als het daar om gaat) niet weigeren dat je naar de huisarts gaat als je redelijkerwijs heb geprobeerd om het niet onder werktijd te laten vallen.

En als iets niet goed voelt, dan ga je daarmee naar de huisarts. Daar zijn ze voor.
Juist voor dingen die (nog) geen spoed zijn.
Zorg voor jezelf!

Klopt moet werkgever alleen niet moeilijk doen.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 07:17

Day ik nog steeds ziek ben en werk mij verplicht te komen

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 07:33

NS storing <3

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 07:55

Ik heb 1 dag om mijn boekhouding te doen en cursus dag voor te bereiden, met een dreumes. Ik ben zo niet handig af en toe…

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 07:56

Valerie93 schreef:
Day ik nog steeds ziek ben en werk mij verplicht te komen

Dat moet niet kunnen, ziek is ziek

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 08:33

Buikpijn, rugpijn en zere schouder en ik heb zo een afspraak om te sporten bij de sportschool. Met de trainer dus ik heb ook niet de keuze om niet te gaan. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 08:35

Dat ik in de vijf minuten in de auto naar de garage en in de 10 minuten met de fiets van de garage slechts vier keer bijna ben aan- dan wel platgereden :x Serieus mensen, leer de voorrangsregels nog een keertje.