Jessix schreef:Zullen we terug on topic?
Lijkt me een perfect plan!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ik vind het vrij behoorlijk absurd dat je niet je eigen land in mag omdat er niet genoeg quarantaine plekken zijn en daarom maar in Belgie moet gaan trouwen.
nikkel schreef:Een slotje is misschien een idee.! Dit moest er toch nog even uit.
djinnie schreef:Op mijn werk swingen de besmettingscijfers ook de pan uit. 10 collega's met covid thuis en meerdere kinderen. Tot nu toe niemand heftig ziek, alleen jammer dat ik al een week in isolatie zit en nog niet volledig klachtenvrij ben.
Iets met verkouden, hoesten en sowieso een huisstofmijtallergie, dus ik hoest met verkoudheid altijd snel. Hopelijk snel klachtenvrij, kan ik weer naar het werk.
Citaat:1247 coronapatiënten in het ziekenhuis, bezetting neemt toe
In de ziekenhuizen zijn 138 nieuwe coronapatiënten opgenomen op de verpleegafdeling. Op de IC's kwamen er 11 nieuwe patiënten bij, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).
De bezetting nam toe. Er liggen nu 1247 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 1154), van wie 212 op de IC (gisteren: 209).
Electra63 schreef:Sommige bokkers hebben een betonnen plaat voor hun kop en het is vooral een herhaling van zetten.
purny schreef:Vandaag meer dan 112.000 positieve tests.
Zebrastreep schreef:Nou ik ben er wel weer klaar mee. Vorige week mijn moeder in contact met iemand geen corona dus weer mazzel. Dag erna een collega maar ook geen klachten dus nogmaals mazzel.
En vanmorgen mijn zusje een positieve zelftest. Laat het nu ook maar gebeuren hoor... dit schiet ook niet op zo.
enzino schreef:Tests moeten toch niets uitmaken? Het gaat toch om overbelasting van de zorg?
storrum schreef:enzino schreef:Tests moeten toch niets uitmaken? Het gaat toch om overbelasting van de zorg?
Ik begrijp niet waarom al die mensen zich laten testen, stop er toch mee, het kost miljoenen en het brengt ons nergens. Ik ben nog nooit getest en dat gaat ook niet gebeuren.
En wie dit leest in de NRC, en dan nog steeds zegt te geloven in CTB, en 2- of 3G, kan ik niet meer serieus nemen.
[ [url=m/jJURDL.png]Afbeelding[/url] ]
Evamarie schreef:Hoe gaat het met de mensen die nu Corona hebben of kort hebben gehad?
Citaat:Is Omikoron echt minder erg? Wat ik hoor om mij heen.
Electra63 schreef:Als je in de zorg werkt of op een andere manier met kwetsbare mensen in aanraking komt, is het niet meer dan normaal om te testen als je klachten hebt of contact hebt gehad met iemand die besmet bleek.
Je wilt toch niet op je geweten hebben, dat je een kwetsbaar persoon besmet ?
Electra63 schreef:storrum schreef:
Ik begrijp niet waarom al die mensen zich laten testen, stop er toch mee, het kost miljoenen en het brengt ons nergens. Ik ben nog nooit getest en dat gaat ook niet gebeuren.
En wie dit leest in de NRC, en dan nog steeds zegt te geloven in CTB, en 2- of 3G, kan ik niet meer serieus nemen.
[ [url=m/jJURDL.png]Afbeelding[/url] ]
Als je in de zorg werkt of op een andere manier met kwetsbare mensen in aanraking komt, is het niet meer dan normaal om te testen als je klachten hebt of contact hebt gehad met iemand die besmet bleek.
Huertecilla schreef:Electra63 schreef:Als je in de zorg werkt of op een andere manier met kwetsbare mensen in aanraking komt, is het niet meer dan normaal om te testen als je klachten hebt of contact hebt gehad met iemand die besmet bleek.
En wéér focus jij op één groep.
Ok, je hebt gelijk, maar voor de rest??? Nâh.
bigone schreef:Voorlopig zijn er nog mensen genoeg die niet gevaccineerd zijn maar wel een avondje uit willen. Dan moet je een negatief testbewijs hebben.
Electra63 schreef:Huertecilla schreef:En wéér focus jij op één groep.
Ok, je hebt gelijk, maar voor de rest??? Nâh.
Dit was een reactie op een Bokker die testen onzin vindt en zich nooit laat testen.![]()
Dat kan, als je op de hei of op een berg woont en geen kwetsbare familie hebt. Of als je koerier bent en heel de dag alleen in je bus rijdt. Of als je als zelfstandig hovenier in je uppie in de tuin werkt.![]()
Maar er werken bijvoorbeeld honderdduizenden mensen in de zorg.
Testen hoort er dan gewoon bij, als je klachten hebt, zodat jij je patiënten niet besmet.
Dat jij dat focus op 1 groep vindt, dat kan. Maar jij werkt dan ook niet in de zorg![]()
Daarbij vind ik jouw mening niet echt relevant en probeer ik jou zoveel mogelijk te negeren.
Ik vind jouw berichten nl. vooral vermoeiend.
Bokt is voor mij een beetje ontspanning
Huertecilla schreef:Electra63 schreef:
Dit was een reactie op een Bokker die testen onzin vindt en zich nooit laat testen.![]()
Dat kan, als je op de hei of op een berg woont en geen kwetsbare familie hebt. Of als je koerier bent en heel de dag alleen in je bus rijdt. Of als je als zelfstandig hovenier in je uppie in de tuin werkt.![]()
Maar er werken bijvoorbeeld honderdduizenden mensen in de zorg.
Testen hoort er dan gewoon bij, als je klachten hebt, zodat jij je patiënten niet besmet.
Dat jij dat focus op 1 groep vindt, dat kan. Maar jij werkt dan ook niet in de zorg![]()
Daarbij vind ik jouw mening niet echt relevant en probeer ik jou zoveel mogelijk te negeren.
Ik vind jouw berichten nl. vooral vermoeiend.
Bokt is voor mij een beetje ontspanning
Mijn hémel!!! Ik geef je gelijk mbt de zorg. Maar plaats het in een breder kader van de héle maatschappij. Er is meer dan die zorg zeg. Lijkt wel kidnappen van de maatschappij door die zorg daar.
Jij moet weer persoonlijk worden; de berg erbij halen en katten![]()
@all slaap er goed op; de deur naar een normaal leven staat al op een kier.
Electra63 schreef:Je gewoon eens verplaatsen in een ander