Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 21:43

Vuurwerk. Hou op zeg. Staat geen wind hier dus lekker duidelijk hoorbaar, paard over de zeik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 21:56

Ik ben van kinds af aan al rugpatient. Had voor vandaag een afspraak bij de dokter omdat mijn rug alweer enkele maanden flink op speelt en ik elke dag pijn heb. Antwoord was: Val af en je gaat minder last hebben.

Ja joh ;( Daar ben ik nu niet mee geholpen en ik ben gewoon al rugpatient sinds kinds af aan en met een maatje 36.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 22:17

Het is altijd mijn schuld, ik doe alles fout. Altijd word zijn kant gekozen.
Ik ben ziek van school gegaan omdat ik het zo erg vind, ik heb vandaag en gisteren gewoon niks kunnen eten. Ik wou dat het anders ging, maar dat is niet zo.
|(

imaudy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 22:57

De kou buiten!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 23:24

Dat ik heel graag visual voicemail wil, maar dat het me geen €7,50 per maand waard is. En ik zou het nog liever op mijn werktelefoon hebben, maar dat hebben we dan weer niet |o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 23:28

Buren weer ruzie, schrok net een meter omhoog zo hard klapte de deur dicht. Geschreeuw en gedoe. :roll:

Ga dan ook niet illegaal samenwonen op 27m2. :roll:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 23:36

Net 2.1 km gewandeld in 1 uur tijd met de hondjes -O-
Mijn hemel ben ik snel...
Maarja ik mag niet te snel...
Als ik sneller wil heb ik meer pijn

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 00:06

hagelslag schreef:

Ach….ik ben een superheld. Laatst 8,8 km gelopen in 1 uur en 25 minuten. Gemiddeld 6,1 km/uur. Heeft me een paar sokken gekost die versmolten waren met mijn blaren.

Snelheid is ook niet alles. Daarna 5 dagen amper kunnen lopen…… :+ pijn.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 00:09

M'n raam is lek. Gelukkig een huurhuis, dus ik heb het doorgegeven aan de woningbouw. Dit is maar een klein stukje ervan op de foto, maar ik wil erger natuurlijk voorkomen :j
Afbeelding
Even gebeld voor overleg om te zien of ik nog dingen moet aangeven. Het is het grootste raam in de woning, en zeker met hoe bewust ik omga met de gaskosten zou ik het natuurlijk fijn vinden als de isolatie van m'n woning optimaal werkt. Maar ik kan me voorstellen dat je niet zomaar een verzoek als dat kan indienen.
Bel ik dus met een dame daar, en ik geef aan dat al condensvorming is aan de binnenkant van het raam.
"Oh, heb je al geprobeerd alles tegen elkaar open te zetten en goed te luchten? Dat kan helpen tegen de condensvorming".
Uhm, whut :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 00:21

Beterschap Moestuin, Taartje en Hagelslag ( jullie namen achterelkaar is wel humor trouwens :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 01:19

Er werd net op de deur geklopt, echt niet dat ik midden in de nacht de deur open doe ;(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 01:20

[***] schreef:
Er werd net op de deur geklopt, echt niet dat ik midden in de nacht de deur open doe ;(

Ieww kun je niet even naar buiten kijken?
Ik doe overdag ook vaak niet open :P

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 01:26

imaudy schreef:
[***] schreef:

Niet alleen dat is eng, huistelefoon neem ik ook nooit op want is toch niet voor mij, aanbellers overdag wel want pakjes :D

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 01:37

Maddy_Paola schreef:
imaudy schreef:

Niet alleen dat is eng, huistelefoon neem ik ook nooit op want is toch niet voor mij, aanbellers overdag wel want pakjes :D

Die laat ik meestal bij een pakketpunt bezorgen :o

Suzanne, kan ook zijn dat je iets anders hoorde. Hond die met balletje speelde ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 01:43

imaudy schreef:
Maddy_Paola schreef:

Die laat ik meestal bij een pakketpunt bezorgen :o

Suzanne, kan ook zijn dat je iets anders hoorde. Hond die met balletje speelde ofzo.

Nee, ik hoorde de gemeenschappelijke voordeur open gaan en duidelijk kloppen op mijn deur. Ik weet zeker dat het dat was omdat er ook op de kapotte (ouderwetse mechanische zeg maar) bel op mijn deur geduwd werd.
Ach ik kon toch al niet slapen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 02:49

Inmiddels is de angst wat afgezwakt maar mijn bovenburen hebben nog steeds bezoek waarmee ze hard praten :( ik kan het net niet verstaan

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 03:02

Een snurkende vent… grmbl

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 05:50

Mijn man heeft een verstopte neus en ligt te blazen. Ik denk dat ik zo naar de bank vertrek.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 06:45

Dat er gisteren door een bedrijf laminaat is gelegd, is niet helemaal af want het duurde nogal lang dus woensdagochtend komen ze het afmaken.
Krijg ik gisteravond een bericht van die zaak dat ze te weinig laminaat hadden berekend en dat er nog ruim 7 m2 bijkomt :x
Laat ik ze nou de plattegrond van de woning hebben gestuurd toen ik ging bestellen omdat ik bang was dat ik het zelf niet goed zou doen dus ik heb gezegd dat ik het daar niet mee eens ben omdat zij het zelf berekend hadden }:)
Ze moeten wel terugkomen want ik heb nog niet betaald.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 07:14

Een enorme klote droom waardoor ik bijna jankend wakker werd, een uur geleden :\

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 07:33

Moestuin schreef:
Ik ben van kinds af aan al rugpatient. Had voor vandaag een afspraak bij de dokter omdat mijn rug alweer enkele maanden flink op speelt en ik elke dag pijn heb. Antwoord was: Val af en je gaat minder last hebben.

Ja joh ;( Daar ben ik nu niet mee geholpen en ik ben gewoon al rugpatient sinds kinds af aan en met een maatje 36.

Zelf ook als vanaf me 11de jaar rug patiënt. ( Dubbele scoliose ).
Wat mij ontzettend heeft geholpen is een chiropractische kliniek.
Of in elk geval een chiropractor die echt even de tijd neemt en het liefst een die samen werkt met een fysio/masseur. Wel heel lastig om een goeie te vinden.
Sterkte.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 08:06

Dat ik serieus overweeg om de voordeur zometeen net zo hard dicht te klappen zoals de buren dat tijdens hun ruzie gisteravond laat deden. Schrok me toen helemaal kapot. Is ook niet de eerste keer. :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 08:24

Cowboy55 schreef:
hagelslag schreef:

Ach….ik ben een superheld. Laatst 8,8 km gelopen in 1 uur en 25 minuten. Gemiddeld 6,1 km/uur. Heeft me een paar sokken gekost die versmolten waren met mijn blaren.

Snelheid is ook niet alles. Daarna 5 dagen amper kunnen lopen…… :+ pijn.

Noooo je liep dus op mijn normaal tempo -O- -O- -O-
Of naja ik heb gemiddeld 5.5 km... De hondjes moeten ook soms even plassen

@Ineke2 eh ja, het is grappig in die volgorde de namen te kunnen neerzetten maar tnx

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 08:44

Zo naar de tandarts :\ #) Ik vind dat zo eng. En ik weet al dat er weer van alles moet gebeuren en dan krijgen we weer de discussie over verdoving die niet werkt en dat ik niks kan doen aan die problemen omdat dat bij ziekte hoort...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:12

MyWishMax schreef:
Zo naar de tandarts : #) Ik vind dat zo eng. En ik weet al dat er weer van alles moet gebeuren en dan krijgen we weer de discussie over verdoving die niet werkt en dat ik niks kan doen aan die problemen omdat dat bij ziekte hoort...

Aahhh succes

Ik ga altijd met mijn tenen wiebelen zodat ik rustiger word.

En het helpt bij mij dat ze juist accepteren dat ik angst heb en ze hun best doen fatsoenlijk te werken