Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Net 2.1 km gewandeld in 1 uur tijd met de hondjes
Mijn hemel ben ik snel...
Maarja ik mag niet te snel...
Als ik sneller wil heb ik meer pijn
imaudy schreef:[***] schreef:Er werd net op de deur geklopt, echt niet dat ik midden in de nacht de deur open doe
Ieww kun je niet even naar buiten kijken?
Ik doe overdag ook vaak niet open
Maddy_Paola schreef:imaudy schreef:
Ieww kun je niet even naar buiten kijken?
Ik doe overdag ook vaak niet open
Niet alleen dat is eng, huistelefoon neem ik ook nooit op want is toch niet voor mij, aanbellers overdag wel want pakjes
imaudy schreef:Maddy_Paola schreef:
Niet alleen dat is eng, huistelefoon neem ik ook nooit op want is toch niet voor mij, aanbellers overdag wel want pakjes
Die laat ik meestal bij een pakketpunt bezorgen![]()
Suzanne, kan ook zijn dat je iets anders hoorde. Hond die met balletje speelde ofzo.
Moestuin schreef:Ik ben van kinds af aan al rugpatient. Had voor vandaag een afspraak bij de dokter omdat mijn rug alweer enkele maanden flink op speelt en ik elke dag pijn heb. Antwoord was: Val af en je gaat minder last hebben.
Ja johDaar ben ik nu niet mee geholpen en ik ben gewoon al rugpatient sinds kinds af aan en met een maatje 36.
Cowboy55 schreef:hagelslag schreef:Net 2.1 km gewandeld in 1 uur tijd met de hondjes
Mijn hemel ben ik snel...
Maarja ik mag niet te snel...
Als ik sneller wil heb ik meer pijn
Ach….ik ben een superheld. Laatst 8,8 km gelopen in 1 uur en 25 minuten. Gemiddeld 6,1 km/uur. Heeft me een paar sokken gekost die versmolten waren met mijn blaren.
Snelheid is ook niet alles. Daarna 5 dagen amper kunnen lopen……pijn.
MyWishMax schreef:Zo naar de tandarts![]()
Ik vind dat zo eng. En ik weet al dat er weer van alles moet gebeuren en dan krijgen we weer de discussie over verdoving die niet werkt en dat ik niks kan doen aan die problemen omdat dat bij ziekte hoort...