Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Dat ik zo zo zó graag eens wil uitslapen maar dit gewoon nooit lukt. Ik wordt altijd rond 8.00 wakker, ook als ik vrij ben of in het weekend. En als ik er dan vroeg uit moet dan kom ik amper mijn bed uit van de moeheid..
MyWishMax schreef:xPabloBokt schreef:Dat ik zo zo zó graag eens wil uitslapen maar dit gewoon nooit lukt. Ik wordt altijd rond 8.00 wakker, ook als ik vrij ben of in het weekend. En als ik er dan vroeg uit moet dan kom ik amper mijn bed uit van de moeheid..
ik heb het ook, maar dan tussen 6 eb 7. Vreselijk. Heel af en toe lukt het wat langer, als de hele buurt vrij is en je niks hoort. Maar dat is 2 keer in het jaar oid. En de wekker zetten omdat je er wel vroeg uit moet betekent idd enorm moe. Terwijl ik normaal dan al wakker ben...
Knuffel!
Kookaburra schreef:Telpeva schreef:Waarom ruimen mensen hun afval niet gewoon op, vandaag een vogel die een intacte peuk uitpoepte. Dat is toch kei zielig, waarom zijn mensen zo
Omdat het makkelijk is
Nayomie schreef:Kookaburra schreef:Omdat het makkelijk is
Zelfs naast de prullenbakken? Gemeente heeft hier een hele hoop prullenbakken staan die regelmatig geleegd worden, maar mensen gooien het er nog steeds naast.
Telpeva schreef:Waarom ruimen mensen hun afval niet gewoon op, vandaag een vogel die een intacte peuk uitpoepte. Dat is toch kei zielig, waarom zijn mensen zo
chanicha schreef:Marcella schreef:K*twereld.
Geen medische indicatie ondanks chronische bronchitis/hypergevoelig voor luchtweg infectie.
Is banketstaaf voor jou maar best logisch want de halve wereld heeft wel zoiets!
Je krijgt echt niet zo makkelijk meer een medische indicatie.