Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Lees net op ad.nl dat Griekenland en canarische eilanden naar geel gaan.
Duidelijk niks geleerd van het begin van de tweede golf
Sizzle schreef:purny schreef:Lees net op ad.nl dat Griekenland en canarische eilanden naar geel gaan.
Duidelijk niks geleerd van het begin van de tweede golf
Een paar eilanden hebben expliciet aan EU landen gevraagd om ze weer op groen/geel te zetten omdat ze zelf geen gevallen meer hebben en zitten te springen om toerisme.
Dat geeft al aan hoe triest die afhankelijkheid eigenlijk is. Zulke landen hebben geen enkel eigen inkomen buiten toerisme en daarmee is corona voor hen ondergeschikt. Geen toerisme=geen eten.
purny schreef:Sizzle schreef:
Een paar eilanden hebben expliciet aan EU landen gevraagd om ze weer op groen/geel te zetten omdat ze zelf geen gevallen meer hebben en zitten te springen om toerisme.
Dat geeft al aan hoe triest die afhankelijkheid eigenlijk is. Zulke landen hebben geen enkel eigen inkomen buiten toerisme en daarmee is corona voor hen ondergeschikt. Geen toerisme=geen eten.
Maar het virus kan vanuit Nederland meegenomen worden.
moonsparkle schreef:Dit ging om Dordrecht, weet niet uit mijn hoofd of het dezelfde regio is
tienus63 schreef:En als blijkt dat deze techniek UV-C straling, werkt; wil de Nederlandse overheid het wiel en de conclusies zelf weer uitgevonden en onderzocht hebben.
En stelt vast wel een onderzoekscommissie in en die uitkomsten moeten dan nog weer in tienvoud beoordeeld worden.
Da’s een hele dure knol die dan achter de wagen gespannen is.
Electra63 schreef:moonsparkle schreef:Dit ging om Dordrecht, weet niet uit mijn hoofd of het dezelfde regio is
Klopt. Dat is het Albert Schweizer-ziekenhuis in Dord.
Wat betreft Canarische Ei,an den en Griekenland op geel......
Ik kom serieus in verleiding om een weekje te boeken.