Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:24

Niobe schreef:
Foaly schreef:
Mensen die het begrip 'essentieel' niet snappen 8)7

Essentieel is wat belangrijk voor jezelf is toch? :+
Zoals op de pistes in Zwitserland: “Zwitserland is oranje, alleen noodzakelijke reizen.”
“Dit is voor mij noodzaak. Ik heb maandenlang hard gewerkt.”
8)7

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:24

Dat mijn klas normaal al niet te houden is maar nu de toets (van woensdag) ofwel naar morgen ofwel naar ná de vakantie verplaatst wordt, helemaal gaat flippen :n

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:26

theadora99 schreef:
Dat mijn klas normaal al niet te houden is maar nu de toets (van woensdag) ofwel naar morgen ofwel naar ná de vakantie verplaatst wordt, helemaal gaat flippen :n

:') Scheelt dat ze bij ons weten dat direct alles over gaat naar online. We hebben al even geoefend :')

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:33

Dat mijn andere cavia nu ook dood is. ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:34

Ik heb heel erg behoefte aan een huisdiertje waar ik mee kan knuffelen. Maar het enige wat kan zijn ratjes en daarvoor ben ik te vaak een paar dagen bij mijn vriend. En een hondje is te duur. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:35

Dat ik onder de snelcement zit. Zak die ik pakte scheurde open. :')

Gelijk nog rolletje gaas en nieuw plantje dat de katten mogen slopen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:38

MarlindeRooz schreef:
Ik heb heel erg behoefte aan een huisdiertje waar ik mee kan knuffelen. Maar het enige wat kan zijn ratjes en daarvoor ben ik te vaak een paar dagen bij mijn vriend. En een hondje is te duur. -O-

Asielhondje ook te duur? :(:)

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:41

Laat ik vooropstellen dat ik de maatregelen heel goed begrijp en me er, net als voorgaande maanden, ook zeker weer aan ga houden. Maar jee, het kwam vanochtend wel even binnen dat ik mijn ouders nog langer niet ga zien. De laatste keer dat we op bezoek zijn geweest was afgelopen zomer. Omdat mijn vader in een hoogrisico groep zit hadden we besloten met kerst wel te gaan, maar vooraf in zelfisolatie te gaan. Nu gaat dat niet meer door, we nemen geen risico en willen ons niet onnodig verplaatsen (andere kant van Nederland). Werd er echt even goed verdrietig van... ;(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:42

Nayomie schreef:
Dat mijn andere cavia nu ook dood is. ;(

;( Altijd naar zoiets! sterkte!

Ik mis dus gewoon die zelfdiscipline om internet naast mij neer te leggen en iets anders te gaan doen

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:54

MarlindeRooz schreef:

2e kooi bij je vriend neerzetten een optie? Dan kunnen ze gezellig mee :j

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:02

lenaa_tje schreef:
theadora99 schreef:

:') Scheelt dat ze bij ons weten dat direct alles over gaat naar online. We hebben al even geoefend :')

Ja nou, ze hebben dus woensdag een repetitie over H4 en H5. H6 is echt een lastig hoofdstuk dus we gaan proberen om de toets dan morgen te doen, maar dan hebben ze wel een dag minder om te leren. Anders wordt het na de vakantie 1 grote toets als we weer naar school mogen, maar dan wel van 3 hoofdstukken en dat gaat geen leuke toets worden voor ze :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:02

black_kelpie schreef:
MarlindeRooz schreef:

2e kooi bij je vriend neerzetten een optie? Dan kunnen ze gezellig mee :j

Dat past niet haha. En daar heb ik ook weinig zin in. Hondje aanschaffen is niet het probleem. Meer de dierenartskosten, voer etc.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:05

Gekkenhuis op werk!!! Werk in de supermarkt en volgens mij snappen mensen niet dat wij niet dicht gaan?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:06

Zebrastreep schreef:
Dat iemand mij even meld dat je met oogmigrene meer kans hebt op een beroerte. Gelukkig heb ik het maar 2x per jaar maar had het beter maar even niet kunnen weten :')

Nope. Ik had ook vaak (oog) migraine en op mijn 17e een hersenbloeding gehad. Ik dacht dus ook dat dit met elkaar te maken had, maar de arts (chirurg) verzekerde mij dat dit níks met elkaar te maken had! Is echt compleet iets anders..

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:06

Fireheart schreef:
Gekkenhuis op werk!!! Werk in de supermarkt en volgens mij snappen mensen niet dat wij niet dicht gaan?

Snappen ze wel! Ze zijn bang om door hun WC papier heen te gaan :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:07

Fireheart schreef:

:(:)

Ik heb mezelf gistermiddag nog naar de supermarkt gesleept voor de weekboodschappen, en ben echt blij dat ik dat niet heb uitgesteld tot vandaag :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:14

Foaly schreef:
Fireheart schreef:

:(:)

Ik heb mezelf gistermiddag nog naar de supermarkt gesleept voor de weekboodschappen, en ben echt blij dat ik dat niet heb uitgesteld tot vandaag :+

Ik wou net de weekboodschappen gaan bestellen want die laat ik altijd thuis bezorgen, het eerstvolgende plekje dat ze vrij hebben om boodschappen te bezorgen is 29 december. Gelukkig hebben mijn ouders voor volgende week een bestelling staan bij een andere supermarkt, dan kan ik aan hun vragen of zij spullen voor mij mee willen bestellen, dan kan ik mijn boodschappen bij hun ophalen zodat ik in elk geval de winkel niet in hoef. De sites liggen er ook constant uit nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:15

Voornamelijk oudere mensen die oversteken zonder te kijken.... Want ja, die jeugd van tegenwoordig...

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:15

Ik moet zo nog werken, heb zo geen zin, hier in het dorp ook gekkenhuis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:17

Sterkte, Nayomie en Mo_86! :(:)

Het dilemma tussen de deur dichtgooien of toch nog op een kier laten staan voor iemand. -O- Ik zei tegen mijn vriendin/kennis/whatever dat ik het niet trek om iemand om wie ik veel geef, die het moeilijk heeft, te zien als "maar" een kennis, daar afstand van te nemen en haar dan maar in haar eentje te laten worstelen, wetende dat ik kán helpen. Ik zei dat ik in dat geval geen contact meer wil, dat de boodschap duidelijk is etc., maar dat resulteerde in een ontzettend emotionele uitbarsting van haar kant in plaats van de "oké, doei" die ik verwachtte. M'n verstand zegt wat iedereen zegt: smijt die deur dicht en loop weg, maar als ik dan zie hoeveel emotie er naar boven komt op het moment dat ik dat probeer, zegt m'n gevoel weer iets heel anders, namelijk dat ik iemand die zo worstelt niet zomaar in de kou kan laten staan. -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:26

Hier rijen bij de slijterij, maar bij ons viel het mee in de supermarkt qua drukte (en het scheelt, wat je niet hebt aan brood kan je niet bakken en een van de belangrijkste broodsoorten was al op)
Wel bijzonder veel korte lontjes, iemand was boos, omdat we een aanbieding niet op voorraad hadden. Alleen het leuke was, het was wel in de aanbieding, maar niet bij ons :+ En ik hoorde meerdere malen door mijn oortje 'deed die man nou boos? Dat is niet lief.' :') Ze komen hier allemaal hun frustraties uitten lijkt het wel.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 15:40

Alle speculatie over de nieuwe maatregelen. Wacht gewoon op de persconferentie :+

Daarnaast dat het buiten donker is, ik hou niet van winter :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 18:34

Was ook gekkenhuis bij de Hornbach gelukkig toen ik weg ging stond de rij wachtende auto zelfs al een ruime kilometer over de openbare weg. Blij dat ik nu rond etenstijd gegaan ben.

Benieuwd hoe lang mijn nieuwe plantje zal leven (=iets met katten en gelukkig katveilig plantje). :')

Morgen maar even tandarts bellen, want vertrouw het voor geen meter. Anders zit ik straks net zoals vorig jaar met kerst bij de spoed tandarts. :(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 18:38

Iemand die twee weken geleden nog lekker op vakantie ging en nu opeens mensen wil steunen die het moeilijk hebben.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 18:44

Marocje schreef:
Zebrastreep schreef:
Dat iemand mij even meld dat je met oogmigrene meer kans hebt op een beroerte. Gelukkig heb ik het maar 2x per jaar maar had het beter maar even niet kunnen weten :')

Nope. Ik had ook vaak (oog) migraine en op mijn 17e een hersenbloeding gehad. Ik dacht dus ook dat dit met elkaar te maken had, maar de arts (chirurg) verzekerde mij dat dit níks met elkaar te maken had! Is echt compleet iets anders..

Jeetje een hersenbloeding op je 17de! Wat heftig zeg! Nee ik dacht het al wel overal lees je verschillende informatie maar veel is nog onduidelijk