Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Oeh dat ziet er lekker uit. Vanmiddag naar mams in het ziekenhuis geweest. Is erger dan ik dacht.
Mams heeft een bacterie in haar bloed gekregen. Word nu door reumatoloog, orthopeed en cardioloog in de gaten gehouden.
Bij binnenkomst van het ziekenhuis werd klein check gesprek gevoerd.
Pandora2 schreef:En bedankt. Ik heb enkel een boterham met kaas voor vanavond ...![]()
Ziet er lekker uit Pien !
Maar euhm...wat eten jullie vroeg naar fransose begrippen
Kinke schreef:ach jongens, het is gewoon een zware griep, die dan 'toevallig' ontzettend veel longproblemen veroorzaakt
pien_2010 schreef:Pandora2 schreef:En bedankt. Ik heb enkel een boterham met kaas voor vanavond ...![]()
Ziet er lekker uit Pien !
Maar euhm...wat eten jullie vroeg naar fransose begrippen
Wij zijn 12.30 begonnen en waren 17.00 uur klaar. De Fransen eten het liefste tussen de middag en zondag's is dat ok voor ons.
Purny sterkte!!
SusanH schreef:Kinke schreef:ach jongens, het is gewoon een zware griep, die dan 'toevallig' ontzettend veel longproblemen veroorzaakt
Ik doelde meer op de geestelijke gezondheid van sommigen die onlangs mee zijn gaan posten hier.
Fijn Pien, gezellig hoor!
Purny bacterie in het bloed klinkt niet goed. Wat voor bacterie? Heeft ze nu een kuur?
purny schreef:een dreun doet pijn sen berichtje doet geen pijn@ponylove: jouw berichten doen een heleboel mensen pijn. Wellicht is het beter om je theorieën in een ander topic te plaatsen waar meer van die bokkers zitten die corona niet geloven
_Cathalijne schreef:@ponylove, ik heb je bericht in dit topic gekend. Of je geloof of niet in corona, je kan wel respectvol zijn naar andere mensen, en hoe zij hierin staan. Er zijn hier mensen die zelf corona hebben gehad, en nog altijd de effecten ervan voelen. Er zijn mensen die hun geliefden hebben verloren door het coronavirus. Ik hoop dat je inziet dat jouw berichten deze mensen pijn doet. Wil je een topic hebben over dat je niet geloofd in Corona, dan kun je een eigen topic aanmaken
Ik heb dit topic gedurende de coronacrisis doorgaans als zeer prettig ervaren, ookal lopen de meningen betreffende verschillende zaken soms sterk uiteen. Maar over het algemeen wordt er op een respectvolle manier met elkaar omgegaan. het zou prettig zijn als jij dit ook zou kunnen doen. Ik ben het ook niet altijd eens met het huidige beleid dat gevoerd wordt, maar zal nooit zeggen dat corona niet bestaat.
Ponylove22 schreef:_Cathalijne schreef:@ponylove, ik heb je bericht in dit topic gekend. Of je geloof of niet in corona, je kan wel respectvol zijn naar andere mensen, en hoe zij hierin staan. Er zijn hier mensen die zelf corona hebben gehad, en nog altijd de effecten ervan voelen. Er zijn mensen die hun geliefden hebben verloren door het coronavirus. Ik hoop dat je inziet dat jouw berichten deze mensen pijn doet. Wil je een topic hebben over dat je niet geloofd in Corona, dan kun je een eigen topic aanmaken
Ik heb dit topic gedurende de coronacrisis doorgaans als zeer prettig ervaren, ookal lopen de meningen betreffende verschillende zaken soms sterk uiteen. Maar over het algemeen wordt er op een respectvolle manier met elkaar omgegaan. het zou prettig zijn als jij dit ook zou kunnen doen. Ik ben het ook niet altijd eens met het huidige beleid dat gevoerd wordt, maar zal nooit zeggen dat corona niet bestaat.
Een dreun doet pij ja maar een bericht doet geen pijn hoor ik heb 4 mensen aan kanker verloren en geloof me dat is vele erger
Ponylove22 schreef:purny schreef:een dreun doet pijn sen berichtje doet geen pijn@ponylove: jouw berichten doen een heleboel mensen pijn. Wellicht is het beter om je theorieën in een ander topic te plaatsen waar meer van die bokkers zitten die corona niet geloven
Sorry hoor maar waar slaat deze reatie eigenlijk op.Als je nu ziet zijn er geen besmettingen meer dus hoe besmettelijk is het dan echt ???? Zeg het maar hoor.Kanker is vele malen erger dan corona wand die mensen hebben gemoterapie en worden daar door kaal
Suzanne F. schreef:Ponylove, ga jij eens even lekker je pony stable in. Jouw posts zijn het niet eens waard om op te reageren.