Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mews schreef:Wat rot Wodamen.Je zou een andere gynaecoloog of ander ziekenhuis kunnen proberen. Ik stuur je even een PB, weet niet of de mijne in de buurt zit maar wie weet. Therapie hiervoor lijkt me, zoals anderen al aangeven, vooral nodig als je juist wel zwanger wil worden.
Sterkte TheWelsh, hoe is het nu?
Ik ben gisteren gesteriliseerd, eileiders verwijderd. Alles is goed gegaan. Ik was wel echt flink wappie van de narcose achteraf.Nu weer wat helderder, nog wel veel pijn en stijve buikspieren en rug van de pijn en het liggen. Ik had verder echt zulk lief en zorgzaam ziekenhuispersoneel overal, wat een feestje om zo goed verzorgd te worden.
Het was even spannend of het door kon gaan tot kort voor de ingreep vanwege een blaasontsteking de nacht ervoor (en daarvoor antibiotica genomen). Toen het verlossende woord kwam was ik zo opgelucht, dat gaf ook wel aan dat het echt de juiste beslissing was. Het voelt goed!
Nu lekker uitrusten.
idinn schreef:_San87_ schreef:Net uitgenodigd voor een kinderverjaardag, kind wordt 1 jaar.
Aah wat jammer nou, net op die datum dat we een kinderloos meeting hadden gepland met dit topic?![]()
Sintara schreef:Leuuukk. Voor deze larf is koekhappen nog echt een uitdaging
Moet je echt of kan je eronder uit
idinn schreef:_San87_ schreef:Net uitgenodigd voor een kinderverjaardag, kind wordt 1 jaar.
Aah wat jammer nou, net op die datum dat we een kinderloos meeting hadden gepland met dit topic?![]()
DuoPenotti schreef:idinn schreef:
![]()
Ach gewoon even uurtje gaan. Gebakje eten, theetje op en, doei doei.
iedereen weer blij. Ooh ja frut kadootje achterlaten, anders is het nog niet goed. Iets wat veel herrie maakt is leuk, xylofoon of zo![]()
Christiene schreef:Ligt het aan mij of kan je de namen tegenwoordig niet eens goed uitspreken ook al heb je de naam op papier staan... sommige zeg je het zelfde maar schrijf je net anders. Of andersom net wat de ouders verzinnen.
Weet zo niet goed voor beeld.
Maar heet een sem cem chem of wat verzinnen ze en sommige willen dat je dan zegt chem of jem ,semm (of)jam... en dan nog spreek je het verkeerd uit soms
Of die langere namen eliadora en dan alle varianten eriadora of de 2e gedeelte eriadoor.
En met elydora.. ect
spelen met letters bijwijze van.
LWDaisy schreef:Christiene schreef:Ligt het aan mij of kan je de namen tegenwoordig niet eens goed uitspreken ook al heb je de naam op papier staan... sommige zeg je het zelfde maar schrijf je net anders. Of andersom net wat de ouders verzinnen.
Weet zo niet goed voor beeld.
Maar heet een sem cem chem of wat verzinnen ze en sommige willen dat je dan zegt chem of jem ,semm (of)jam... en dan nog spreek je het verkeerd uit soms
Of die langere namen eliadora en dan alle varianten eriadora of de 2e gedeelte eriadoor.
En met elydora.. ect
spelen met letters bijwijze van.
Dat was "vroegah" ook al haha - mijn vriend heet Carey, dus echt op zijn Engels geschreven. Maar zijn ouders spreken het uit op zijn Nederlands - "Carri". Onze Engelse vrienden zijn eigenlijk de enige die zijn naam uitspreken zoals het geschreven staat (ze kunnen het ook niet op de NL manier lol), maarja, het is natuurlijk hoe de ouders het uitspreken.
Hij is in 1975 geboren
_San87_ schreef:LWDaisy schreef:
Dat was "vroegah" ook al haha - mijn vriend heet Carey, dus echt op zijn Engels geschreven. Maar zijn ouders spreken het uit op zijn Nederlands - "Carri". Onze Engelse vrienden zijn eigenlijk de enige die zijn naam uitspreken zoals het geschreven staat (ze kunnen het ook niet op de NL manier lol), maarja, het is natuurlijk hoe de ouders het uitspreken.
Hij is in 1975 geboren
Stephen King fans?