Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:10

Ik heb nog steeds m'n vliegenmasker niet, die als brievenbuspakketje is verstuurd. Terwijl iets van m'n broertje wel is bezorgd. Ben benieuwd hoe lang het duurt.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:16

lenaa_tje schreef:
Escamilla schreef:
Kledingwinkels die mij een kapot kledingstuk toesturen. Mag hem terug sturen om het geld terug te krijgen, maaaaar dan wordt er wel 5€ vanaf gehaald ivm verzendkosten :evaw:
Halloo ik ga geen verzendkosten betalen omdat jullie mij een kapot shirt sturen?
Of ben ik nou gek?

Nee dat vind ik echt een rare reactie van de webshop

En het is ook niet de eerste rare reactie die ik kreeg. Dat shirtje had ik al eerder besteld en daarin zaten gaatjes achterin bij het label. Die waren door het label erin gekomen en zouden alleen maar groter worden. Kreeg ik een aanbieding om 25% korting te krijgen om met dat geld het te laten maken bij de kleermaker?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:22

wat voor apenwebshop is dat dan :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:27

casperzazoe schreef:
Voor de gene die wachten op een pakketje; het is sowieso al wat drukker dan normaal bij webshops maar iedereen heeft z'n vakantiegeld gehad dus het is echt gekkenhuis bij bepaalde bedrijven.

Ik erger me dood aan het systeem van m'n werk waar ik m'n uren en rooster kan zien. Zó onduidelijk. Aantal uren op m'n loonstrook is 80%. Oké maar ik wil graag een datum en uren zien.

Weet niet of dit ook naar mij is maar mijn pakketje is afgeleverd bij het PostNL punt maar zij zeggen hem niet te hebben, PostNL heeft m niet maar ik ook niet :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:28

Dat is mij ook eens gebeurd. T&T zei afgeleverd op pakketpunt A, maar hij bleek uiteindelijk op een heel ander pakketpunt te liggen. Duurde ook even voordat ze op de klantenservice daarachter waren :')

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:31

@theadora99: contact opnemen met de shop waar je besteld had en melden dat postNL beweert geleverd te hebben maar dat je niks ontvangen hebt, ze sturen je dan een document dat je verklaard niets ontvangen te hebben dat je moet handtekenen en terug sturen (mag gewoon via mail, inscannen of duidelijk foto van nemen) en dan kunnen ze jou het pakket opnieuw opsturen, de kosten kunnen ze met dat document blijkbaar doorrekenen aan postNL want dat zit normaal in de verzekering of zoiets.. Heb het ook al 2x gehad en netjes zo opgelost!

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:31

Alweer opgenomen in het ziekenhuis ivm uitdroging.. 3e keer in 4 weken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:37

Daphx93 schreef:

Oh wat naar; heel veel sterkte! :(:)

Ik erger me nog steeds groen en geel aan mijn lijf dat zo niet meewerkt.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:22

Aan hoe ontzettend k*t mn tentamen net ging. Die van vanmorgen ging echt goed dus ik had goede hoop, maar dit verpest mn dag toch weer

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:53

Daphx93 schreef:

Oh dat had ik twee jaar geleden, wat voel je je dan beroerd hè %) , nooit geweten!
Ik had een virus in mijn maag.
Beterschap!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:02

theadora99 schreef:
casperzazoe schreef:
Voor de gene die wachten op een pakketje; het is sowieso al wat drukker dan normaal bij webshops maar iedereen heeft z'n vakantiegeld gehad dus het is echt gekkenhuis bij bepaalde bedrijven.

Ik erger me dood aan het systeem van m'n werk waar ik m'n uren en rooster kan zien. Zó onduidelijk. Aantal uren op m'n loonstrook is 80%. Oké maar ik wil graag een datum en uren zien.

Weet niet of dit ook naar mij is maar mijn pakketje is afgeleverd bij het PostNL punt maar zij zeggen hem niet te hebben, PostNL heeft m niet maar ik ook niet :')

Tip soms plakt de bezorger een sticker over je naam/adres heen op het pakket. Zo waren ze ook een keer een duur pakketje van mij kwijt maar die lag gewoon op het ophaalpunt.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:06

Dat mijn amandelen zo ontstoken zijn dat er wondjes op zitten. Antwoord huisarts: paracetamol en ijsjes.
Serieus, dat doe ik al 2 maanden >;)

Mocht iemand nog een tip hebben. Ik hoor het graag.

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:10

Boterbloem90 schreef:
Dat mijn amandelen zo ontstoken zijn dat er wondjes op zitten. Antwoord huisarts: paracetamol en ijsjes.

Kunnen ze niet beter verwijderd worden als het zo erg is? Of zeg ik nu iets heel dom? :')

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:20

Boterbloem90 schreef:

Antibiotica vragen voor de ontsteking! En anders idd verwijderen als je er veel last van hebt

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:48

chanicha schreef:
Daphx93 schreef:

Oh dat had ik twee jaar geleden, wat voel je je dan beroerd hè %) , nooit geweten!
Ik had een virus in mijn maag.
Beterschap!

Ik heb een baby in mijn buik maar mijn lichaam is het er niet mee eens :+

En toen lag je op de ic ivm een levensbedreigend laag kalium.. dat wordt niet naar huis straks :n

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:50

Dat mijn huisarts voor de derde keer sinds maart een week op vakantie is. Mijn moeder kan nu geen afspraak maken en ik had haar eindelijk zo ver gekregen.

Ik snap echt niet dat iemand elke maand op vakantie moet, zeker niet in deze tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:51

De douwe egberts die ik hier nu binnen in kantoor ruik omdat ze de airco aan hebben gedaan. Normaal ruikt het lekker, de lucht stinkt nu naar verrotte koffie ofzo.

(fabriek staat vlakbij, als de wind goed staat kan ik het thuis ook ruiken hahaha)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:52

Vreselijk zeg!
Ik kreeg zo’n vies drankje voor mijn kalium :r maar het hielp wel.
Ik kon nieteens opnoemen welke medicijnen ik slikte, zover weg was ik. Mijn dochter ze dat het leek of ik dronken was :j
Helemaal vervelend terwijl je zwanger bent zeg!
Hoop dat het snel over is!

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:10

V_Naomi schreef:
Boterbloem90 schreef:

Kunnen ze niet beter verwijderd worden als het zo erg is? Of zeg ik nu iets heel dom? :')

Helaas na 6 jaar tobben en meerdere keren een neusspray krijgen ziet de huisarts dat nog steeds niet in :+

Assistente gaat nu toch overleggen voor een kuur.
Het lijkt mij enorm eng om ze te laten verwijderen (ik heb enorme kokhals reflecten), maar ik zou het nu zo doen.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:14

Boterbloem90 schreef:
V_Naomi schreef:

Helaas na 6 jaar tobben en meerdere keren een neusspray krijgen ziet de huisarts dat nog steeds niet in :+

Assistente gaat nu toch overleggen voor een kuur.
Het lijkt mij enorm eng om ze te laten verwijderen (ik heb enorme kokhals reflecten), maar ik zou het nu zo doen.

Tijdens het verwijderen moet je onder narcose, dus van die reflexen zal je geen last hebben :D

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:18

Escamilla schreef:
V_Naomi schreef:

Tijdens het verwijderen moet je onder narcose, dus van die reflexen zal je geen last hebben :D

Nee dat scheelt haha. Het is meer de angst bij het wakker worden. Ik raak dan echt ik paniek en kan niet meer ademen door de reflexen. Vorige keer ook bij de tandarts die een ijzer om een tand deed. Ze moesten met 2 personen mij in de stoel duwen om het ijzer eruit te halen. Hele tong lag open :+

Denk dus maar eerst over de angst praten voordat ik het doe :o

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:30

Boterbloem90 schreef:
Escamilla schreef:

Nee dat scheelt haha. Het is meer de angst bij het wakker worden. Ik raak dan echt ik paniek en kan niet meer ademen door de reflexen. Vorige keer ook bij de tandarts die een ijzer om een tand deed. Ze moesten met 2 personen mij in de stoel duwen om het ijzer eruit te halen. Hele tong lag open :+

Denk dus maar eerst over de angst praten voordat ik het doe :o

Haha dat van dat ijzertje om de tand ken ik :') gingen ze onlangs bij mij ook eens proberen erop te zetten op een kies bijna helemaal achterin 8)7 dat is m niet geworden, heb bijna mevrouw haar vinger afgebeten denk ik (ook uit reflex overigens, ik ben geen kannibaal ofzo :Y) )

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:33

Gelukkig niet de enigste dus :o

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:56

Dat ze eerst infuus wilde stoppen vanavond, maar waarde schoot weer omhoog.. nu nog een nacht vast aan twee infusen..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 16:02

Die verschrikkelijke reclame van ABN Amro over beeldbankieren. "Ik wil kleedgeld pleeeeeease." dom kind.