Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Ja...omdat ik lang ben en me dan groot, enorm (misschien ook nog steeds een stukje "dik" historie) en dus lomp. Dat heb ik ook bij iele mannen. Ik heb schouders waar menig zwemmer jaloers op is dus als ik dan een man tref die de helft is van wat ik ben, komt dat niet goed.
Rytir schreef:MarcoBorsato schreef:Of wandelen in de stad, in Alkmaar kun je overal coffee to go krijgen nu.
Tegen de tijd dat we weer van onze coronalijn afmogen, ben jij dan in voor een stadswandeling langs de hotspots? Misschien een soort boktmeeting? Alkmaar lijkt mij namelijk een erg leuke stad! En de enige die ik daar ken is mijn oude manager, daar hoef ik niet per se mee op pad zeg maar...
Lynnepinny goed dat je gevideobelt hebt. Ik zou dichtslaan denk ik (maar dat komt vooral omdat ik op zondag avond in mijn meest comfy bankhang kloffie zit).
Duhelo schreef:ik heb ook een lengte eis hoor. Nu ben ik maar 1.73, maar ik draag graag en vaak hakken (en dan ook rustig hakken van 11 cm ofzo)
iemand rond mijn grootte of 2-3 cm korter zou mss nog net ok zijn (alhoewel ik me dan wel erg groot en idd ook lomp en onhandig zou voelen met hakken aan), maar dat valt te overbruggen. Maar bv iemand van 1.65. Hell no ...
Jildau schreef:Mand schreef:Lengte is dus iets wat mij echt geen reet uit maakt. Maar misschien is dat omdat ik 1.56 ben
Ook als hij 1.50 is vind je dat geen probleem?
Rytir schreef:MarcoBorsato schreef:Of wandelen in de stad, in Alkmaar kun je overal coffee to go krijgen nu.
Tegen de tijd dat we weer van onze coronalijn afmogen, ben jij dan in voor een stadswandeling langs de hotspots? Misschien een soort boktmeeting? Alkmaar lijkt mij namelijk een erg leuke stad! En de enige die ik daar ken is mijn oude manager, daar hoef ik niet per se mee op pad zeg maar...
Lynnepinny goed dat je gevideobelt hebt. Ik zou dichtslaan denk ik (maar dat komt vooral omdat ik op zondag avond in mijn meest comfy bankhang kloffie zit).
Jildau schreef:Mand schreef:Lengte is dus iets wat mij echt geen reet uit maakt. Maar misschien is dat omdat ik 1.56 ben
Ook als hij 1.50 is vind je dat geen probleem?