Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:58

Ja...omdat ik lang ben en me dan groot, enorm (misschien ook nog steeds een stukje "dik" historie) en dus lomp. Dat heb ik ook bij iele mannen. Ik heb schouders waar menig zwemmer jaloers op is dus als ik dan een man tref die de helft is van wat ik ben, komt dat niet goed.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:02

daffodil schreef:
Ja...omdat ik lang ben en me dan groot, enorm (misschien ook nog steeds een stukje "dik" historie) en dus lomp. Dat heb ik ook bij iele mannen. Ik heb schouders waar menig zwemmer jaloers op is dus als ik dan een man tref die de helft is van wat ik ben, komt dat niet goed.

Ik vind lomp geen woord dat bij mij opkomt als ik aan jou denk hoor!

Maar ik snap wel dat je iemand die zo'n stuk kleiner is en dan ook nog iel niks vindt.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:07

Snap ik ook wel. Andersom wil ik geen vent die groot/breed is. Voel ik me hélemaal klein ^)

Leuk Lau07, ben heel benieuwd naar jouw verhalen!

Spannend lynnepinny! Ik zou dan écht niet opnemen, of mijn vinger op de camera houden ‘oh, die doet het niet :?:+ :Y)

Nee serieus, ik heb allang gezegd dat ik dit gewoon niet doe..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:09

MyWishMax schreef:
Ik vind lomp geen woord dat bij mij opkomt als ik aan jou denk hoor!

Maar ik snap wel dat je iemand die zo'n stuk kleiner is en dan ook nog iel niks vindt.

ahhh lief, dank je wel!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 16:05

Lengte is dus iets wat mij echt geen reet uit maakt. Maar misschien is dat omdat ik 1.56 ben _O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 16:23

Mand schreef:
Lengte is dus iets wat mij echt geen reet uit maakt. Maar misschien is dat omdat ik 1.56 ben _O-

Ook als hij 1.50 is vind je dat geen probleem?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 16:28

Jildau schreef:
Mand schreef:

Ach, als ie het ergens anders mee compenseert ;)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 16:45

Mand schreef:

Ik ben 1,58, maar een grote beer hoef ik niet. Zou bang zijn dat ik geplet word joh!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 16:47

ik heb ook een lengte eis hoor. Nu ben ik maar 1.73, maar ik draag graag en vaak hakken (en dan ook rustig hakken van 11 cm ofzo)
iemand rond mijn grootte of 2-3 cm korter zou mss nog net ok zijn (alhoewel ik me dan wel erg groot en idd ook lomp en onhandig zou voelen met hakken aan), maar dat valt te overbruggen. Maar bv iemand van 1.65. Hell no ...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 16:52

Rytir schreef:
MarcoBorsato schreef:
Of wandelen in de stad, in Alkmaar kun je overal coffee to go krijgen nu.

Tegen de tijd dat we weer van onze coronalijn afmogen, ben jij dan in voor een stadswandeling langs de hotspots? Misschien een soort boktmeeting? Alkmaar lijkt mij namelijk een erg leuke stad! En de enige die ik daar ken is mijn oude manager, daar hoef ik niet per se mee op pad zeg maar...

Lynnepinny goed dat je gevideobelt hebt. Ik zou dichtslaan denk ik (maar dat komt vooral omdat ik op zondag avond in mijn meest comfy bankhang kloffie zit).

Alkmaar is een hele leuke stad, heb er 12 jaar gewoond.

Duhelo schreef:
ik heb ook een lengte eis hoor. Nu ben ik maar 1.73, maar ik draag graag en vaak hakken (en dan ook rustig hakken van 11 cm ofzo)
iemand rond mijn grootte of 2-3 cm korter zou mss nog net ok zijn (alhoewel ik me dan wel erg groot en idd ook lomp en onhandig zou voelen met hakken aan), maar dat valt te overbruggen. Maar bv iemand van 1.65. Hell no ...

Hier exact hetzelfde ( al heb ik mijn hakken niet kunnen dragen nog na mijn ongeluk), maar heb ze toch liever boven de 1.80
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 18-01-21 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 16:54

Ik heb ook niet echt issues met lengte, ben zelf 1,69/1,70. Liever niet kleiner dan dat, maar als ze iets groter zijn heb ik er geen problemen mee. Loop toch niet zo vaak op hakken :D

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 16:58

Jildau schreef:
Mand schreef:

Ik ben nog nooit een man van 1.50 tegengekomen :') Wel een fwb gehad die net zo lang was als ik. Maakte me echt niks uit. Dat heb je toch niet door als je zelf ook klein bent.

Alle twee mn exen waren 1.96 en 1.98. Dat was wel goed onhandig

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:06

nou jemig dat kan ik me voorstellen. Met mijn laatste vond ik het op zich wel prettig dat ie goed langer was dan ik maar 24 cm is best een verschil al dus veel langer lijkt me ook niks.

Nou is dat in mijn geval onmogelijk hahaha ik ben 182 maar goed de laatste was dus 206

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:14

Ik ben 1,64m en m'n vriend 1,94m - meer dan dat verschil lijkt me ook alleen maar vervelend. Maar vooral omdat hij er niet bij nadenkt en precies de verkeerde boodschappen altijd weglegt in de keukenkastjes waar ik er niet bij kan :(

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:27

Marocje schreef:
Mand schreef:

Ik ben 1,58, maar een grote beer hoef ik niet. Zou bang zijn dat ik geplet word joh!

Ik ben ook 1,58 haha
Maar mijn date van het weekend is 1,95 :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:31

Ik ben 1.59 maar date ook graag wel met mannen boven de 1.80. Mijn laatste dates waren zelfs 1.90+ maar daar voel ik me dan gewoon veiliger bij oid

Vrijdag een date gehad, was best leuk maar ik weet niet of het leuk genoeg was voor een volgende date.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:33

Ailill schreef:
Jildau schreef:
Ach, als ie het ergens anders mee compenseert ;)

In de catogorie opmerkingen die niet nodig zijn :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:19

Rytir schreef:
MarcoBorsato schreef:
Of wandelen in de stad, in Alkmaar kun je overal coffee to go krijgen nu.

Tegen de tijd dat we weer van onze coronalijn afmogen, ben jij dan in voor een stadswandeling langs de hotspots? Misschien een soort boktmeeting? Alkmaar lijkt mij namelijk een erg leuke stad! En de enige die ik daar ken is mijn oude manager, daar hoef ik niet per se mee op pad zeg maar...

Lynnepinny goed dat je gevideobelt hebt. Ik zou dichtslaan denk ik (maar dat komt vooral omdat ik op zondag avond in mijn meest comfy bankhang kloffie zit).

Jaaa leuk!

Lengte is voor mij wel een ding. Wil m'n hakken aan kunnen doen, zeg maar.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:29

Ik ben 158 dus voor mij is lengte niet zo'n ding, weinig mannen die kleiner dan ik zijn. Ik heb wel veel mannen gedate van 185+, wat dan best een groot verschil is. Mja, dat kan prima :j

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:33

Jildau schreef:
Mand schreef:

Mijn vriend (ja, weer samen) is 3 centimeter kleiner. Ik blijf ook gewoon op torenhoge hakken lopen etc. Fotomodellen doen niet anders. Dat ik ongeveer 4 maten teveel heb om fotomodel te zijn, vergeet ik dan maar even. Mijn vriend is dan wel weer heel breed in de schouders (maar ja, ik ook)

Ik ben 1.65 dus genoeg langere mannen te vinden, maar ik vind het geen deal-breaker.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:03

Leuk Marcoborsato! En Silly heeft ook ervaring met de stad.

Mijn ex was ook boven de 2 m en 125kg ofzo. Niet per se zwaar maar breed/ groot gebouwd. Was geen eerlijke strijd als hij in zijn slaap de dekens had gejat >;) En als hij in zijn slaap wel eens lekker tegen mij aankroop werd ik ook wel eens geplet, maar hij bedoelde het vast lief :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:05

Ik heb beeld Rytir :D

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 00:52

Ik vind lange mannen heel aantrekkelijk :o Ik ben zelf 1,73, maar vind het wel wat als ie minstens 10 cm langer is. Met hetzelfde argument als Daffodil, anders ga je je zo lomp voelen :+ Maar het is geen harde eis, ik praat nu met een jongen van dezelfde lengte.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 09:53

Nou, de matches stromen binnen, maar de gesprekken met sommigen... Er vroeg net serieus iemand heel geïnteresseerd of ik elke dag onder de douche stond, want dat vond hij erg belangrijk. _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 12:36

He zijn jullie weer samen Urielle? Wat leuk! Toch maar besloten om het nog een kans te geven?

Ik ben zelf (ruim) 1.80 en mijn vriend is 2 meter (en een beetje). Op dit moment is de verhouding spier/Coronakilo's wat zoek, maar ik heb goede hoop dat dat richting het voorjaar weer beter gaat. Hij is verder gelukkig niet heel iel, hij heeft alleen van die lange dunne benen :))