Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Zijn er dingen die je hem last minute but kan doen voor de paasdagen? Liefst iets met paarden?
Ik kan dit jaar geen familie opzoeken en zit alleen thuis. Ik had iets gepland maar dat gaat niet door. Vrienden zijn bij hun ouders.
Buitenrit last minute is natuurlijk ideaal maar dat is waarschijnlijk veel te last minute.
Jet schreef:Sheran schreef:Zijn er dingen die je hem last minute but kan doen voor de paasdagen? Liefst iets met paarden?
Ik kan dit jaar geen familie opzoeken en zit alleen thuis. Ik had iets gepland maar dat gaat niet door. Vrienden zijn bij hun ouders.
Buitenrit last minute is natuurlijk ideaal maar dat is waarschijnlijk veel te last minute.
In welke omgeving zoek je iets? Dat is misschien wat makkelijker aangeven voor anderen.
Britta31 schreef:Er was een topic met de naam " Wanneer viel bij jou het kwartje " Ik kan het niet meer vinden?
c_alsemgeest schreef:Ik ben ook de tegenovergestelde...
Ik moet voor mezelf altijd opletten dat ik mensen niet overrule of ze geen ruimte geef in een groep.
Ben mij er gelukkig wel bewust van en ik probeer het niet te laten gebeuren... maar mijn enthousiasme en temperament blijven een valkuil