Ik voel me meestal een beetje ongemakkelijk bij mannelijke gymdocenten. Maar mijn gymdocent nu is echt geweldig. Klinkt misschien raar, maar goed. Gewoon iedereen met respect behandelen en je kan “gezellig” praten met grapjes etc erbij. Ik zou hem graag nog een keer als gym docent hebben.
fotolijstje
Geplaatst: 25-03-22 21:44
Met een vriend afgesproken het voelde net zoals vroeger
marleen_88
Geplaatst: 26-03-22 11:23
Voor de eerste keer dit jaar aan het ontbijten in onze veranda.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 26-03-22 11:45
Omdat ik weer eens koppijn heb zit ik binnen. Maar dit is mijn uitzicht, dat maakt me toch weer blij.
1. Gewandeld met vriendje 1 en 2 (teckel en vriend) 2. Eten gekookt voor m’n vriend zodat hij deze week niet hoeft te koken naast z’n werk. En hij is dan altijd zo dankbaar. 3. Mooie tweedehands kleding gekocht 4. Starbucks gehaald 5. Mooi weer
Dat we beiden rechtzaken gewonnen hebben en daardoor heel wat beter zijn geworden..financieel en werkgerelateerd! Kostte wat kruim( vanaf augustus mee bezig geweest).. Maar het is gelukkig goed gekomen. Ben blij dat we niet hebben opgegeven
Heerlijke dag. Dierentuin met een vriendin. Uiteten met mijn moeder.en dat was heerlijk. En naar Diana en zonen met mijn moeder enn2 van haar vriendinnen....
Ramen gelapt, keuken gepoetst, de stofzuiger door mijn huisje gehaald, wat spullen opgeruimd... Heerlijk om nu op de bank te zitten en om mij heen te kijken