Ik schuifel langzaam verder met de volgers en de likes gaan best goed voor mijn doen, die rare dip lijkt redelijk voorbij hier.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GUSTIxBILL schreef:Nayomie schreef:GUSTIxBILL schreef:Hier net na meerdere vragen van sommige om een account voor mijn fotografie op te richten, toch naar gedaan.
Samen met een vriendin (die altijd model staat met haar paarden) en mijn vriend.
Zelf weet ik niet of het het wel waard is, zeker aangezien ik mezelf niet goed genoeg vind hiervoor.
Dus maar eens zien of het überhaupt wel lopen gaat
Proberen kan altijd, en voor jezelf ook een mooie plek om je foto's te delen en een leuk portfolio op te bouwen.![]()
En wie weet kom je nog leuke portfolio modellen tegen.
Was cdi grote Brogel begonnen met 1 Combinatie om te fotograferen. geëindigd met 5 combinaties. En een deel die vroegen waar de foto’s te vinden waren.
Vandaar toch geprobeerd,
Nayomie, wat een leuke hond
En essie, jij bent juist weer een van mijn voorbeelden.
Ik hoop echt ooit de kans te hebben mijn paarden voor jou lens te hebben staan
Nayomie schreef:Wat leuk Nina!
Gave foto Dais!maar alle foto's op jouw insta vind ik mooi
Het ging snel maar onze Zhiva heeft al ruim 100 volgers in 2 week tijd. Maar hé, zeg nu zelf, dit is best schattig toch?
[ [url=m/fiVqrY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Essie73 schreef:ninaphilo schreef:Ik ben eindelijk weer een beetje aan het uploaden. En ik kwam er achter dat een fotografe die ik echt als mijn voorbeeld zie mij volgt! Heeft zelfs op 2 van mijn posts gereageerd
Grappig is dat heh. Jij bent trouwens weer 1 van mijn grote voorbeelden. Je maakt echt prachtige foto's
Daphara schreef:Ik ben een nieuw projectje begonnen.
Door al mijn volgers (Die ik terug volg) heen gaan op alfabetische volgorde en hun laatste x aantal foto’s bekijken en liken wat ik leuk vind.
Ik krijg van Insta normaal echt mega veel van hun posts niet te zien en dat is zo jammer.
Ik heb alles tot en met H nu gehad.
Elke dag 1 of 2 letters en dan ben ik met 2 weken er ook wel door.