Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laura1987 schreef:Roosch schreef:Ja, dankjewel! het goedkoopste was 110 euro.
Ik heb een gratis P+R gevonden in Berkel naast de metro dus de kans is groot dat ik hem daar maar neer ga zetten. Vind het niet erg wat te betalen voor parkeren maar vond het in verhouding wel erg duur.
Weet je zeker dat dat gratis is? Veel in Berkel is met blauwe kaart en max een x aantal uur.
MizzMontana schreef:Foaly schreef:Ik zoek een leuk, betaalbaar restaurant in of rond Dwingeloo. Voor een groep van 9 man, met ook wat meer vegetarische opties van 'lasagne' of pesto pasta. Ik heb al wat gezocht, maar kan nog niet echt iets vinden wat me aanspreekt
Mag het ook alleen vegetarisch zijn? Dan herberg het volle leven in Appelscha.
Dat gaat wel alleen per 3 gangen menu, dus of het dan binnen “betaalbaar” valt vind ik moeilijk in te schatten voor iemand anders. Zelf vind ik het niet duur voor wat je krijgt.
Lizz schreef:Een knotmaker geloof ik.
Volgens mij verkocht de kruidvat ze voorheen, maar geen idee of dat nog zo is.
NikkiB1991 schreef:Lieve bokkers, ik ben ondertussen 5 Action filialen verder en heb m nog steeds niet gevonden...
Voor mijn zoontje zijn nieuwe kamer ben ik op zoek naar dit jungle behang. Mocht iemand nog in een Action komen en er eentje zien staan, zou je mij daar ontzettend blij mee maken!
Parkeer/verzend/pickupkosten vergoed ik natuurlijk allemaal.
(Voor het geval je mij snel wil kunnen bereiken, mijn telefoonnummer staat op de website in mijn onderschrift)
[ Afbeelding ]
fjordjes schreef:Kan van Kong geen piep kip vinden
Marcella schreef:https://www.hornbach.nl/p/wibo-opbergbo ... r/8273758/
Durf deze zelfs te gebruiken met volle weckpotten. En dat is zwaar vullen van bak doe ik ook op steekwagen. Zijn niet te tillen.