Als ie niet aan mijn kaarsen zit is het heel gezellig hoor Yv

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisitano schreef:Oh Alwiene, je krijgt wat in je pakketje wat je al hebt zie ik, oops
Mooie stash DeMolenhoek! Hoe ruikt die Tranquil Spa?
Wel zonde van je jars, als je de lont kort houdt worden ze niet zo zwart. Ik vind het ook niet zo gek dat je ze nu niet ruikt
Alwiene schreef:Oh bah seagrass vond ik echt zo vies in de winkel!
Mooie bestelling! Jammer van de Egyptian!
Hier ook geurpost. Super lekker alleen twee doosjes gaan bijna onmogelijk open, heel vervelend. [ [url=m/WZTla3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lisitano schreef:Bienotje schreef:Die lantaarn is leuk! Is cotton candy qua geur echt suikerspin en een aanrader?
Ik vind het wel echt een suikerspin geurWarme suiker met een fruittintje, als je van Pink Sugar houdt vind je deze ook echt lekker.
Raja schreef:Welkom Santigo!
Dit topic is niet goed voor je
Stamper schreef:Owjaa en natuurlijk om weg te brengen;
[ [url=m/bl82hb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Santigo_ schreef:Ach, als meelezer werd het al steeds erger, kan ik net zo goed meepraten toch![]()
Wow wat een kaarsen Stamper! En inderdaad zonde van die kapotte jar, gelukkig was he er dan wel maar eentje en niet meer.
Alwiene, ik zal even mijn bevestiging erbij pakken, in ieder geval Grey als wax en als daylight. Village cande, GC enzo moet ik allemaal nog uitproberen, wou nu niet té veel bestellen. Budgetwise.Ik ben niet van zoet zoeter zoetst en al helemaal geen bakgeurtjes, wel frisse geuren en natuur enzo. Zal ook wel te zien zijn aan mijn bestelling haha.
Lisitano, ik had al een gat in mijn hand, alleen maar bevestiging dat ik niet de enige ben hier
Komt ie:
Daylights: Watercolours en Grey
Waxmelts:
Autumn rain
Cherry blossom
Cozy cabin
Grey
Lighthouse
Snow capped fraser
Tranquil
White woods
Blue Spruce
Yv_ schreef:Wat zonde van je jars. Knip ke de lontjes niet?
Yv_ schreef:Ik vind die schaar van yankee echt ideaal! Heeft een dikke onderkant zodat je dus altijd op de goede lengte knipt.
Ggrrrrraatiiieesssssch (sorry ik luister 538)?? Waar
?
Lisitano schreef:Yv_ schreef:Ik vind die schaar van yankee echt ideaal! Heeft een dikke onderkant zodat je dus altijd op de goede lengte knipt.
Ggrrrrraatiiieesssssch (sorry ik luister 538)?? Waar
?
Jij krijgt die smerig Peppermint Snowflake al
Alwiene wilde graag Kringle proberen dus bood ik aan een vlopje sturenmaar helaas kwam die nooit aan. Nu wilde ze een nieuwe poging maar ze heeft natuurlijk veel meer nu. Dus krijgt ze ws dubbel