Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharlievdH

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 08:59

Even over de hotpantsvnog, zouden jullie mss wat voorbeelden geven over wat voor jullie te kort is rn wat jullie dan wel dragen? Kan me er niet echt een beeld bij vormen zo en vraag het me wel af.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 09:20

Ik had laatst ook deze foto geplaatst. Maar ik heb altijd zulke broekjes, niet korter. Ik vind namelijk zelf dat het helemaal bovenaan mijn bovenbenen wat te dik is, en die hele korte hotpants zitten daar precies omheen. Geen pan haha. Heb ze vroeger wel gehad hoor, maar tegenwoordig alleen nog dit. Ik heb wel een paar sportbroekjes (die van de h&m, al die kleurtjes). Die zijn iets korter, maar vallen los.

Ik vind dit ook eigenlijk wel een lengte waarmee je nog gewoon boodschappen kan doen enzo.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 10:42

Afbeelding

deze vind ik netjes en zou ik zelf ook zo dragen, maar korter, dat de onderkant van je bil er onderuit komt, vind ik lelijk en too much

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 10:46

Grease schreef:
[ Afbeelding ]

deze vind ik netjes en zou ik zelf ook zo dragen, maar korter, dat de onderkant van je bil er onderuit komt, vind ik lelijk en too much

Die van mij zijn een paar cm langer denk ik, verder mee eens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 10:47

sannerocky schreef:
Grease schreef:
[ Afbeelding ]

Die van mij zijn een paar cm langer denk ik, verder mee eens!

Ja indd, misschien ietsje langer ook bij mij, maar deze vind ik prima kunnen :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 10:56

Dit vind ik mooi(er)e combinaties:

Afbeelding

Afbeelding

Zelf draag ik in de winter vaak dit soort broekjes:

Afbeelding

Zonder blazer ;) maar met bijv een oversized trui of shirt met lange mouwen (en een panty, obvious). Ziet er wat netter uit dan jeans en bedekt alles.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:16

Mag ik hier om jullie advies vragen? :o

Aanstaande zaterdag heb ik een etentje van de opa en oma van mijn vriend. Deze mensen zijn zwaar gereformeerd en wil dus niets te "provocerend" aantrekken. Met nieuwjaarsdag heb ik gewoon een spijkerbroek met een blouse aangetrokken maar omdat we nu voor het etentje ook op de foto moeten wil mijn vriend dat ik er wel wat speciaals :+ van maak.

Ik heb geweigerd om in een zwarte jurk te komen die over de knie valt. Nu zoek ik dus een leuk jurkje of rokje die boven de knie uitkomt, voor zaterdag binnen kan zijn en ik wil eigenlijk niet meer uitgeven dan €50,-
Hoeft van mij niet helemaal dicht te zijn maar op mijn rug (tussen mijn schouderbladen) heb ik een tattoo en ik denk niet dat ze daar blij van worden. :o Of die moet te bedekken zijn met een blazer of vestje.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:23

Volgens mij is tot boven de knie not done in die kringen? Waarom wil je geen zwarte jurk tot over de knie aantrekken?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:33

Omdat ik mezelf niet beter of anders ga voordoen dan ik ben. :n
Ik wil mij best aanpassen door niet in een jurkje met veel inkijk of bloots te gaan lopen maar ik heb er wel grenzen aan gesteld. :o

Overigens doen zijn moeder en zusje ook niet zulke jurken of rokken aan naar zijn opa en oma. :n Het gezin waar hij uit komt is wel christelijk maar niet gereformeerd, dat heeft zijn vader zelf besloten toen hij thuis wegging.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:38

Je kleding bepaalt toch niet wie je bent? En als je die mensen er blij mee kunt maken snap ik je ietwat opstandige houding niet :+

Misschien kan je kijken wat zijn zusje en moeder dragen en aan de hand daarvan iets bestellen. Whekamp heeft snelle service geloof ik, zalando meestal ook wel.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:51

Maar waarom zou ik kleding kopen die ik na 1 keer dragen kan weggooien? Immers werd er ook niets over gezegd toen ik in een spijkerbroek liep op nieuwjaarsdag bij ze.

Ik dacht hier leuk wat tips te kunnen krijgen voor jurkjes die netjes zijn maar niet "te degelijk" maar word zo'n beetje afgebrand omdat ik niet in een jurk of rok over de knie wil gaan. :+

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:52

Dat broekje op je voorbeeld foto Grease is awsome! Lekker high waisted en niet te lang/kort van onder (te lang vind ik ook geen gezicht). Ik heb die in het zwart denim en die kun je op zoveel leuke manieren combineren. Vind het vooral leuk met een strakke top die off shoulder is, die in de broek stoppen, klein riempje erin, panty van ongeveer 40 a 60 denier en overknee socks :D en dan killer heels laarzen of stoere laarsjes. Heerlijk.
Zo liep ik er bij Slipknot die afgelopen zondag in Amsterdam speelde bij haha! En dan met een 50's look a like kapsel wat ik meestal draag

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:56

Hoi Kledingtopic, long time no see! (had een kledingkoopstop die ik uiteraard ook weer zelf heb verbroken :') )

Onder het mom van 'over een paar maanden is het vast weer zomer!' ben ik bikini's gaan kijken, en ik ben een beetje verliefd.

Op wat?
Op deze *\o/*
Afbeelding

Ik vind hem heeeeel erg tof, zo in zo'n neonkleur en met die zwarte lijnen.
Maaaar, nu kan ik hem nergens vinden. -O- Bij Forever21 hadden ze een vergelijkbaar iets, maar deze is al uitverkocht.

Dus wie heeft de gouden tip? :D Hij hoeft overigens niet per se blauw te zijn, zolang hij maar in een neon kleur verkrijgbaar is!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 12:03

Ik ben een stiekeme mee lezer die even komt binnen vallen O:)

Jennifuur: dat is een traingl bikini! Ik wil er ook 1 gaan bestellen, maar je hebt een credit card nodig. En ik heb nog een mooie victoria's secret liggen. Ben dus nog in twijfel. Vind ze wel echt super mooi.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 12:08

Laatst bijgewerkt door Jennifuur op 03-02-15 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 12:08

@Kaitlyn: al een keer bedacht hoeveel plezier je die mensen zou doen door 1x zo'n jurkje aan te trekken? Daarnaast kan je dat jurkje gerust meerdere keren aantrekken als je naar die familie gaat, maar combineer het gewoon steeds anders!

Ga eens kijken in een vintage winkel, een 2ehands of bij shops zoals topvintage.nl. Die laatste is niet altijd even goedkoop maar levert wel snel en hebben toch iets meer klassieke kledij met een leuke twist. Wist je trouwens dat een overknee jurkje dat goed past echt kan zorgen voor een wow-effect op je lichaam? Keuze zat tussen modellen met aansluitend topje met kokerrok of A-lijn, of losse bovenkant en aansluitend vanaf de heup. Leuke ballerina eronder of een stel eenvoudige hakken, je haar netjes en je zou in die sobere kledij wel eens de koppen kunnen doen draaien hoor op straat :P
Leuk riempje erbij, leuke ketting of armband, iets fleurigs in je haar voor bij de grootouders. Voor andere gelegenheden gooi je er gewoon knalkleuren tegenaan ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 12:13

Jennifuur schreef:
Ohja, gevonden! Jeetje wat duur en inderdaad met creditcard... Maar even zoeken of er ook merkloze bikini's zijn met wel zo'n uiterlijk :D

Edit: bij Victoria's Secret wel vergelijkbare https://www.victoriassecret.com/swimwea ... ueType=OLS

dan kom je bij elkaar op een vergelijkbare prijs. Want daar zijn topje en broekje los! En daarnaast ook weer een cc nodig helaas. (+ invoerkosten)

edit: hier wel een roze http://www.webstash.nl/Kleding/bikini/b ... ndage-roze maar moet net je maat zijn!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 12:16

Ach schei uit, je wordt helemaal niet afgebrand :+ als die familie een mooie foto wil maken met jou erbij, respecteer dan gewoon de wensen van defamilie. En als je iets koopt wt je toch nooit meer draagt (je kunt natuurlijk ook iets kopen dat je wel nog een x aan kunt en wilt doen) maar omdat je vriend erom vraagt, kan je altijd kijken of hij dan bereid is om ervoor te betalen ;)

Verder hb ik op zalando zitten kijken naar lange kokerrokken, daar kan je met 20 euro klaar zijn.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 12:19

Evony schreef:
Jennifuur schreef:
Ohja, gevonden! Jeetje wat duur en inderdaad met creditcard... Maar even zoeken of er ook merkloze bikini's zijn met wel zo'n uiterlijk :D

Edit: bij Victoria's Secret wel vergelijkbare https://www.victoriassecret.com/swimwea ... ueType=OLS

dan kom je bij elkaar op een vergelijkbare prijs. Want daar zijn topje en broekje los! En daarnaast ook weer een cc nodig helaas. (+ invoerkosten)

edit: hier wel een roze http://www.webstash.nl/Kleding/bikini/b ... ndage-roze maar moet net je maat zijn!

Klopt ja, zou het dan alleen doen voor het feit dat je geen creditcard nodig hebt. Oh wacht, grote kans dat dat bij VS wel zo is :')

En muhh die roze is m'n maat niet helaas. Jammer dat ze maar een maat geven!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 13:36

Jennifuur schreef:
Hoi Kledingtopic, long time no see! (had een kledingkoopstop die ik uiteraard ook weer zelf heb verbroken :') )

Onder het mom van 'over een paar maanden is het vast weer zomer!' ben ik bikini's gaan kijken, en ik ben een beetje verliefd.

Op wat?
Op deze *\o/*
[ [url=m/B7QDXd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind hem heeeeel erg tof, zo in zo'n neonkleur en met die zwarte lijnen.
Maaaar, nu kan ik hem nergens vinden. -O- Bij Forever21 hadden ze een vergelijkbaar iets, maar deze is al uitverkocht.

Dus wie heeft de gouden tip? :D Hij hoeft overigens niet per se blauw te zijn, zolang hij maar in een neon kleur verkrijgbaar is!

Die.komt van ebay :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 13:59

Kaitlyn schreef:
Mag ik hier om jullie advies vragen? :o

Aanstaande zaterdag heb ik een etentje van de opa en oma van mijn vriend. Deze mensen zijn zwaar gereformeerd en wil dus niets te "provocerend" aantrekken. Met nieuwjaarsdag heb ik gewoon een spijkerbroek met een blouse aangetrokken maar omdat we nu voor het etentje ook op de foto moeten wil mijn vriend dat ik er wel wat speciaals :+ van maak.

Ik heb geweigerd om in een zwarte jurk te komen die over de knie valt. Nu zoek ik dus een leuk jurkje of rokje die boven de knie uitkomt, voor zaterdag binnen kan zijn en ik wil eigenlijk niet meer uitgeven dan €50,-
Hoeft van mij niet helemaal dicht te zijn maar op mijn rug (tussen mijn schouderbladen) heb ik een tattoo en ik denk niet dat ze daar blij van worden. :o Of die moet te bedekken zijn met een blazer of vestje.

Je kan ook een mooie maxi dress kopen (bijvoorbeeld bij de H&M). Hoeft helemaal niet duur te zijn en kan makkelijk gedragen worden in de zomer. Was afgelopen zomer helemaal in!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 15:47

Ik kom hier ook eventjes gezellig weer mee kletsen als dat goed is :)

Ik last over te korte broekjes en die strepen als je op een stoel gezeten heb in de zomer. Vreselijk vind ik dat en dan vooral het moment dat je van de stoel omhoog komt en dus je blote benen eraf haalt, pijnlijk! :+
Ik heb ook wel eens korte broekjes gekocht en die waren dan gewoon goed, maar zodra ik ze thuis aan trok en ging zitten, wist ik niet hoe snel ik ze moest inwisselen voor een jurkje :')

Voor de zomer wil ik nog wel een mooie hoge short eigenlijk, een leuk losvallend model.
Zoiets:
Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:23

Davinia_ schreef:
Ik kom hier ook eventjes gezellig weer mee kletsen als dat goed is :)

Ik last over te korte broekjes en die strepen als je op een stoel gezeten heb in de zomer. Vreselijk vind ik dat en dan vooral het moment dat je van de stoel omhoog komt en dus je blote benen eraf haalt, pijnlijk! :+
Ik heb ook wel eens korte broekjes gekocht en die waren dan gewoon goed, maar zodra ik ze thuis aan trok en ging zitten, wist ik niet hoe snel ik ze moest inwisselen voor een jurkje :')

Voor de zomer wil ik nog wel een mooie hoge short eigenlijk, een leuk losvallend model.
Zoiets:
[ Afbeelding ]

Die is mooi! Waar zou je zoiets kunnen scoren? (:

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:32

Maril even goed op de stof letten! Mijn ervaring is dat dat losvallende gek gaat zitten ;) na t wassen zitten ze bij mij wel weer mooi, maar aan het einde vd dag niet zo..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:17

Haha, dat moeten we inderdaad niet hebben. Bedankt voor de tip Lau :)