Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grease schreef:[ Afbeelding ]
deze vind ik netjes en zou ik zelf ook zo dragen, maar korter, dat de onderkant van je bil er onderuit komt, vind ik lelijk en too much
sannerocky schreef:Grease schreef:[ Afbeelding ]
deze vind ik netjes en zou ik zelf ook zo dragen, maar korter, dat de onderkant van je bil er onderuit komt, vind ik lelijk en too much
Die van mij zijn een paar cm langer denk ik, verder mee eens!
Jennifuur schreef:Ohja, gevonden! Jeetje wat duur en inderdaad met creditcard... Maar even zoeken of er ook merkloze bikini's zijn met wel zo'n uiterlijk
Edit: bij Victoria's Secret wel vergelijkbare https://www.victoriassecret.com/swimwea ... ueType=OLS
Evony schreef:Jennifuur schreef:Ohja, gevonden! Jeetje wat duur en inderdaad met creditcard... Maar even zoeken of er ook merkloze bikini's zijn met wel zo'n uiterlijk
Edit: bij Victoria's Secret wel vergelijkbare https://www.victoriassecret.com/swimwea ... ueType=OLS
dan kom je bij elkaar op een vergelijkbare prijs. Want daar zijn topje en broekje los! En daarnaast ook weer een cc nodig helaas. (+ invoerkosten)
edit: hier wel een roze http://www.webstash.nl/Kleding/bikini/b ... ndage-roze maar moet net je maat zijn!
Jennifuur schreef:Hoi Kledingtopic, long time no see! (had een kledingkoopstop die ik uiteraard ook weer zelf heb verbroken)
Onder het mom van 'over een paar maanden is het vast weer zomer!' ben ik bikini's gaan kijken, en ik ben een beetje verliefd.
Op wat?
Op deze![]()
[ [url=m/B7QDXd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind hem heeeeel erg tof, zo in zo'n neonkleur en met die zwarte lijnen.
Maaaar, nu kan ik hem nergens vinden.Bij Forever21 hadden ze een vergelijkbaar iets, maar deze is al uitverkocht.
Dus wie heeft de gouden tip?Hij hoeft overigens niet per se blauw te zijn, zolang hij maar in een neon kleur verkrijgbaar is!
Kaitlyn schreef:Mag ik hier om jullie advies vragen?![]()
Aanstaande zaterdag heb ik een etentje van de opa en oma van mijn vriend. Deze mensen zijn zwaar gereformeerd en wil dus niets te "provocerend" aantrekken. Met nieuwjaarsdag heb ik gewoon een spijkerbroek met een blouse aangetrokken maar omdat we nu voor het etentje ook op de foto moeten wil mijn vriend dat ik er wel wat speciaalsvan maak.
Ik heb geweigerd om in een zwarte jurk te komen die over de knie valt. Nu zoek ik dus een leuk jurkje of rokje die boven de knie uitkomt, voor zaterdag binnen kan zijn en ik wil eigenlijk niet meer uitgeven dan €50,-
Hoeft van mij niet helemaal dicht te zijn maar op mijn rug (tussen mijn schouderbladen) heb ik een tattoo en ik denk niet dat ze daar blij van worden.Of die moet te bedekken zijn met een blazer of vestje.
Davinia_ schreef:Ik kom hier ook eventjes gezellig weer mee kletsen als dat goed is
Ik last over te korte broekjes en die strepen als je op een stoel gezeten heb in de zomer. Vreselijk vind ik dat en dan vooral het moment dat je van de stoel omhoog komt en dus je blote benen eraf haalt, pijnlijk!
Ik heb ook wel eens korte broekjes gekocht en die waren dan gewoon goed, maar zodra ik ze thuis aan trok en ging zitten, wist ik niet hoe snel ik ze moest inwisselen voor een jurkje![]()
Voor de zomer wil ik nog wel een mooie hoge short eigenlijk, een leuk losvallend model.
Zoiets:
[ Afbeelding ]