Hier net een flinke hoosbui, nu schijnt de zon weer
quartel
Geplaatst: 03-06-14 17:56
Geen druppel hier vandaag. Vanmorgen wel bewolkt en niet echt heel warm. Vanmiddag volop zon en behoorlijk warmer.....en ik zit binnen aan de knutsel met mijn film Nou ja, het is voor een goed doel
Zo raar, hè... Hier geen druppel... Volgens KNMI blijft het ook droog. Ach we zien wel. We kunnen er niets aan veranderen. Ik vind een flinke bui zo in de avond heerlijk! Goed voor het land. Alleen heb ik net bij mijn buurtjes mierenbestrijdingstroep neergegooid en dat mag niet nat worden... Ik hoop dus dat het wat later komt.
In Den Haag viel het met bakken uit de lucht zag ik op t.v. Hier vanmiddag wat spetters en vanavond een paar spetters. Volgens Piet komt er vanavond en vanacht regen en onweers buien.
In Den Haag viel het met bakken uit de lucht zag ik op t.v. Hier vanmiddag wat spetters en vanavond een paar spetters. Volgens Piet komt er vanavond en vanacht regen en onweers buien.
Hier is het droog maar heeft vanmiddag een beetje gemiezert Morgen gaat het regenen volgens de voorspelling, maar ik moet het eerst nog zien
gohya
Geplaatst: 04-06-14 09:00
Hebben jullie gisteravond ook zoveel regen gehad? hier heeft het flink door geregent een paar uurtjes. Maar nu ist alweer benauwd buiten. Nu wat blauwe lucht met wolkjes en de zon.