Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Happypaardje, ik probeer op je blog te reageren maar ik krijg een error. Hij geeft aan dat ik mijn naam en e-mail adres niet ingevuld heb terwijl ik dat wel gedaan heb.
corrina1994 schreef:Hey Iedereen!
Het ging allemaal heel snel in het ziekenhuis ineens, ben nu weer thuis. (krijg ineens maandag te horen dat ik er dinsdag ochtend om 9 uur moest zijn) Communicatie is niet hun ding, dat is duidelijk
Maar ik heb jullie blogs gelezen, verder weinig pijn aan m'n sleutelbeen dus het komt helemaal goed. Het enige is dat ik roze ben van het ontsmettingsspul en dat kun je er niet af wassen
Edit: Ik kom er net achter dat mijn vader/zijn vrouw ook mijn blog hebben gelezen... Ik heb namelijk 2 views uit Denemarken (waar zij wonen) Toch wel apart, want ik heb verder geen contact met mijn vader. En daar doet hij ook nooit moeite voor.
sietje22 schreef:Bedankt voor het beterschap wensen van Willemijn. Ik zal het doorgeven. Ik heb hier ook geen problemen met Bloglovin.
Ik heb vandaag een artikel over het verschil tussen dag en nachtcréme. Kreeg hier zoveel verzoeken over dat ik er niet meer omheen kon. Ben wel enorm zenuwachtig i.v.m. mogelijk commentaar dat ik hierop krijg. Op andere blogs bracht dit onderwerp verhitte discussies teweeg![]()
.
http://beautyfanatic.nl/499/
HippoLogic schreef:sietje22 schreef:Bedankt voor het beterschap wensen van Willemijn. Ik zal het doorgeven. Ik heb hier ook geen problemen met Bloglovin.
Ik heb vandaag een artikel over het verschil tussen dag en nachtcréme. Kreeg hier zoveel verzoeken over dat ik er niet meer omheen kon. Ben wel enorm zenuwachtig i.v.m. mogelijk commentaar dat ik hierop krijg. Op andere blogs bracht dit onderwerp verhitte discussies teweeg![]()
.
http://beautyfanatic.nl/499/
Gewoon je blog een paar dagen niet lezen dan diep ademhalen en denken: het gaat over mijn teksten niet over mij.
Wat valt er over te discussieren dan? *Voelt zich hopeloos niet op de hoogte van beauty*
UPDATE: ik heb het gelezen. Ik zie nog wel wat d en t foutjes volgens mij.
Ik had bedacht als onderwerp voor een beauty blog een artikel met uitleg over die iccoontjes die aangeven hoeveel maanden na opening een product houdbaar is. Ik weet dat ik daar pas een paar jaar geleden achter kwam nav een topic op bokt "Wat je nog niet wist over..." waar allerlei wetenswaardigheden voorbij kwamen. Im heb het over deze.
[ Afbeelding ]
Mijn blog is vandaag ook nog 'on the roll' en ik heb maandag voor het laatst gepost. Ik vind het lastig te voorspellen wat wel en wat niet 'werkt' op mijn blog. Kunnen jullie voorspellen welke post beter lopen dan anderen?
sietje22 schreef:Hippo Logic, om antwoord te geven op jouw vraag: ik merk dat voor onze blog geld dat mensen tutorials erg leuk vinden. Als wij deze posten worden ze vaker gelezen en ook bewaard men deze post via bloglovin. Mijn post van vandaag word wel gelezen maar zal alleen een beperkte groep mensen aanspreken. Deze stellen dan ook gericht vragen via mail of ze geven een comment. Dus de post waarin mensen praktisch iets kunnen leren lopen het best. Daarnaast ervaar ik dat mensen graag plaatjes of tekeningen zien waaraan ze kunnen afleiden hoe ze iets moeten doen.
Als ik dit vertaal naar jouw blog. Verwacht ik dat posts met veel plaatjes en praktijkvoorbeelden het beste zullen lopen.