Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:15

Hier ook geen problemen. Miss f updaten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:19

Wat is er te updaten aan bloglovin'?

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:23

Bedankt voor het beterschap wensen van Willemijn. Ik zal het doorgeven. Ik heb hier ook geen problemen met Bloglovin.

Ik heb vandaag een artikel over het verschil tussen dag en nachtcréme. Kreeg hier zoveel verzoeken over dat ik er niet meer omheen kon. Ben wel enorm zenuwachtig i.v.m. mogelijk commentaar dat ik hierop krijg. Op andere blogs bracht dit onderwerp verhitte discussies teweeg := :j .

http://beautyfanatic.nl/499/

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:25

Tazzey schreef:
Happypaardje, ik probeer op je blog te reageren maar ik krijg een error. Hij geeft aan dat ik mijn naam en e-mail adres niet ingevuld heb terwijl ik dat wel gedaan heb.

Ik weet het, ik heb er al een technicus naar laten kijken, maar die kan niks vinden, dus nu zelf nog maar weer even gaan sleutelen... pff, technologie enzo... :?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:27

Ik had een update in mn appstore. Layout is nu anders en het icoontje ook.

Ik ga vanavond even bijlezen. Hele dag geen ruk te doen en heel ver gekomen in mn boek en nu ineens druk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:30

Ik zit gewoon via mijn desktop op bloglovin', dus geen updates ;)
Pagina opend wel, maar blijft gewoon leeg, geen idee waar dat door komt, maar irritant is het wel.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:32

Bij mij werkt BL ook gewoon...

En op mijn blog vandaag Etsy wishlist

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:48

Leuk die Etsy wishlist Nienke!

Word daar altijd zo hebberig van :o

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 17:58

Haha ja ik zie op Etsy ook altijd zoveel leuke dingen :j

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:13

Hey Iedereen!

Het ging allemaal heel snel in het ziekenhuis ineens, ben nu weer thuis. (krijg ineens maandag te horen dat ik er dinsdag ochtend om 9 uur moest zijn) Communicatie is niet hun ding, dat is duidelijk :)

Maar ik heb jullie blogs gelezen, verder weinig pijn aan m'n sleutelbeen dus het komt helemaal goed. Het enige is dat ik roze ben van het ontsmettingsspul en dat kun je er niet af wassen :')

Edit: Ik kom er net achter dat mijn vader/zijn vrouw ook mijn blog hebben gelezen... Ik heb namelijk 2 views uit Denemarken (waar zij wonen) Toch wel apart, want ik heb verder geen contact met mijn vader. En daar doet hij ook nooit moeite voor.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:47

Woow, lijkt me best heftig Corrina... Ik heb ook wel vaak vieuws uit het buitenland, misschien dat het andere mensen zijn? Misschien vind hij het fijn om je zo te volgen?

Super leuke blogs hier weer, ik heb ook geen problemen met bloglovin!

Vandaag weer een nieuw artikel online! :-)
http://www.fajez.nl/fashion/how-to-styl ... l-seasons/

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:51

Tja mijn blog is in het Nederlands dus lijkt mij lastig te volgen vanuit Denemarken. Maar ik bedenk me nu dat een vriendin van mij ook in Denemarken zit, dus zij kan het ook zijn geweest..

Ik laat net mijn iPhone vallen, hele scherm aan stukjes... Dus nu even mezelf aan het haten en dan bedenken wat ik nu ga posten.

Leuke post Anouk! Vind de verschillende combinaties erg leuk! Alleen houd ik de korte broek gewoon voor in de zomer :P

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:55

Ja inderdaad! AAAH dat lijkt me zo poedersuiker heb ik gelukkig nog nooit gehad. *klopt af* Maar oh lijkt me zo oliebol.
Dankjewel! :-) Ik eerder ook niet maar vind het nu wel heel leuk :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:07

Ik heb mijn iPhone echt al ontelbaar vaak laten vallen maar tot nu toe alleen nog maar gebruikssporen *afkloppen* Dat heb ik overigens wel echt aan telefoonhoesjes te danken :')

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:15

Ik ook, normaal nooit een barst of iets. En nu ineens wel, hij viel ook niet van hoog ofzo dus ik was erg verbaasd. Van m'n broertje al de tip gekregen waar ik m kan laten maken voor 45 euro

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:35

corrina1994 schreef:
Hey Iedereen!

Het ging allemaal heel snel in het ziekenhuis ineens, ben nu weer thuis. (krijg ineens maandag te horen dat ik er dinsdag ochtend om 9 uur moest zijn) Communicatie is niet hun ding, dat is duidelijk :)

Maar ik heb jullie blogs gelezen, verder weinig pijn aan m'n sleutelbeen dus het komt helemaal goed. Het enige is dat ik roze ben van het ontsmettingsspul en dat kun je er niet af wassen :')

Edit: Ik kom er net achter dat mijn vader/zijn vrouw ook mijn blog hebben gelezen... Ik heb namelijk 2 views uit Denemarken (waar zij wonen) Toch wel apart, want ik heb verder geen contact met mijn vader. En daar doet hij ook nooit moeite voor.

Haha, dat roze ontsmettingsspul is echt een drama inderdaad! Ik vond dat insmeren met babyolie en dan wassen met koud water nog het beste werkte, misschien kun je dat nog proberen. ;)
Wel goed om te horen dat het nu weer beter gaat! Hopelijk kun je nu gewoon rustig gaan opknappen!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:37

sietje22 schreef:
Bedankt voor het beterschap wensen van Willemijn. Ik zal het doorgeven. Ik heb hier ook geen problemen met Bloglovin.

Ik heb vandaag een artikel over het verschil tussen dag en nachtcréme. Kreeg hier zoveel verzoeken over dat ik er niet meer omheen kon. Ben wel enorm zenuwachtig i.v.m. mogelijk commentaar dat ik hierop krijg. Op andere blogs bracht dit onderwerp verhitte discussies teweeg := :j .

Gewoon je blog een paar dagen niet lezen dan diep ademhalen en denken: het gaat over mijn teksten niet over mij.
Wat valt er over te discussieren dan? *Voelt zich hopeloos niet op de hoogte van beauty*

UPDATE: ik heb het gelezen. Ik zie nog wel wat d en t foutjes volgens mij.
Ik had bedacht als onderwerp voor een beauty blog een artikel met uitleg over die iccoontjes die aangeven hoeveel maanden na opening een product houdbaar is. Ik weet dat ik daar pas een paar jaar geleden achter kwam nav een topic op bokt "Wat je nog niet wist over..." waar allerlei wetenswaardigheden voorbij kwamen. Im heb het over deze.
Afbeelding

Mijn blog is vandaag ook nog 'on the roll' en ik heb maandag voor het laatst gepost. Ik vind het lastig te voorspellen wat wel en wat niet 'werkt' op mijn blog. Kunnen jullie voorspellen welke post beter lopen dan anderen?

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:01

HippoLogic schreef:
sietje22 schreef:

Gewoon je blog een paar dagen niet lezen dan diep ademhalen en denken: het gaat over mijn teksten niet over mij.
Wat valt er over te discussieren dan? *Voelt zich hopeloos niet op de hoogte van beauty*

UPDATE: ik heb het gelezen. Ik zie nog wel wat d en t foutjes volgens mij.
Ik had bedacht als onderwerp voor een beauty blog een artikel met uitleg over die iccoontjes die aangeven hoeveel maanden na opening een product houdbaar is. Ik weet dat ik daar pas een paar jaar geleden achter kwam nav een topic op bokt "Wat je nog niet wist over..." waar allerlei wetenswaardigheden voorbij kwamen. Im heb het over deze.
[ Afbeelding ]

Mijn blog is vandaag ook nog 'on the roll' en ik heb maandag voor het laatst gepost. Ik vind het lastig te voorspellen wat wel en wat niet 'werkt' op mijn blog. Kunnen jullie voorspellen welke post beter lopen dan anderen?

Dat van die D en T foutjes kan kloppen. Ben daar heel slecht in. Bram kijkt het altijd na en ik heb de verkeerde versie in wordpress geplakt. Lekker dom! Klopt van die icoontjes weten heel veel mensen niet. Daarnaast beseffen mensen ook niet dat de houdbaarheidsdatum ook een reden heeft. Make-up heeft een beperkte houdbaarheidsdatum. Bijvoorbeeld oogschaduw ziet er door de kleurpigmenten zelfs nog goed uit als de schimmel er al op staat (die kan je niet zien zitten door de pigmenten).

Ik ga zo even kijken op je blog.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:10

Hippo Logic, om antwoord te geven op jouw vraag: ik merk dat voor onze blog geld dat mensen tutorials erg leuk vinden. Als wij deze posten worden ze vaker gelezen en ook bewaard men deze post via bloglovin. Mijn post van vandaag word wel gelezen maar zal alleen een beperkte groep mensen aanspreken. Deze stellen dan ook gericht vragen via mail of ze geven een comment. Dus de post waarin mensen praktisch iets kunnen leren lopen het best. Daarnaast ervaar ik dat mensen graag plaatjes of tekeningen zien waaraan ze kunnen afleiden hoe ze iets moeten doen.

Als ik dit vertaal naar jouw blog. Verwacht ik dat posts met veel plaatjes en praktijkvoorbeelden het beste zullen lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:10

Ik kan het van tevoren wel peilen over het algemeen. Als ik posts schrijf over dingen waarvan ik weet dat mensen ze graag willen lezen bijvoorbeeld. Ik heb mijn grootste piek (500 unieke bezoekers) gehad toen ik postte over mijn rommelige kamer, gek genoeg :=

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:26

Als ik over iets van MAC ofzo schrijf, dan ga ik er ook vanuit dat ik redelijk wat mensen bereik. Bij persoonlijke posts is het altijd een beetje afwachten. Zo deed mijn post over de nadelen van m'n lippiercing het boven verwachting goed, maar soms heb ik ook posts waarvan ik denk, waarom wordt deze nou zo slecht gelezen?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:30

sietje22 schreef:
Hippo Logic, om antwoord te geven op jouw vraag: ik merk dat voor onze blog geld dat mensen tutorials erg leuk vinden. Als wij deze posten worden ze vaker gelezen en ook bewaard men deze post via bloglovin. Mijn post van vandaag word wel gelezen maar zal alleen een beperkte groep mensen aanspreken. Deze stellen dan ook gericht vragen via mail of ze geven een comment. Dus de post waarin mensen praktisch iets kunnen leren lopen het best. Daarnaast ervaar ik dat mensen graag plaatjes of tekeningen zien waaraan ze kunnen afleiden hoe ze iets moeten doen.

Als ik dit vertaal naar jouw blog. Verwacht ik dat posts met veel plaatjes en praktijkvoorbeelden het beste zullen lopen.

Dat doet me denken... Ik had gisteren ook een bezoeker die via de zoekterm "clicker bling" op mijn blog kwam, mijn DIY project om een clicker te bling-bling'en.

Ik zal eens praktijkvoorbeelden gaan gebruiken. Ik ben zo gewend om "instructies" te schrijven, ik zal dat eens vertalen naar praktijkvoorbeelden. Nooit aan gedacht, bedankt voor deze tip.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:59

Zojuist een nieuwe blog geschreven over de reis die ik in de zomer ga maken. Echt suuuuperveel zin in O:)

Sud de la France

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 21:24

Ik schrijf geen persoonlijke dingen op mijn blog, daar heb ik andere plekken voor. Tutorials lopen bij mij erg goed. Gek genoeg had ik de hoogste piek (dik 1K uniek) op een dag dat ik een nagellakje had gepost, niet eens een bijzonder lakje.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:07

Ik weet ook wel ongeveer wat goed gaat werken. Persoonlijke stukjes of echte verhaaltjes, daar krijg ik vaak de meeste reacties op. Gelukkig, want dat schrijf ik ook het liefste :D