Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hutcherson schreef:Is het normaal dat een stagiaire, notabene in de zorg, alles vies vindt? Geuren van mensen, steunkousen, kunstgebitten, servies, tissues, drinkbekers, tosti-ijzer, deurklinken, etc.
Polarize schreef:Mijn moeder die mijn hele enthousiasme over mijn concert van gister een beetje verpest door meteen commentaar te geven op de outfits van Froukje en s10. Ze vraagt zelf hoe het was, maar meteen bij het eerste filmpje zegt "oh ik vind die outfits echt vreselijk. Ze lelijk!" En niet eens iets over her concert zelf.
En vooral Froukje heeft een stijl die ik ook veel draag
Marcella schreef:Eh mocht zelf kiezen.
Of alle 3 tegelijk of verspreid over de dag. Ging erom dat het effect heeft.
Kan wel dat ik met 3 tegelijk behoorlijke diarree ga krijgen. Maar zit ook meer dan normaal verstopt.
Buikpijn is niet zonder reden erger dan de rugpijn.

MarlindeRooz schreef:En af en toe eten weggooien omdat het echt heel goor is dat kan ook. Ik doe het zelden maar als het echt niet te eten is dan gaat het weg.
DuoPenotti schreef:In de post app zie ik dat ik zo'n algemene kortingsactie kaart van kramer krijg.
Maar daar staat een andere naam boven mijn adres.
Dadelijk eens een mail gaan sturen.
Siggislief schreef:Polarize schreef:Mijn moeder die mijn hele enthousiasme over mijn concert van gister een beetje verpest door meteen commentaar te geven op de outfits van Froukje en s10. Ze vraagt zelf hoe het was, maar meteen bij het eerste filmpje zegt "oh ik vind die outfits echt vreselijk. Ze lelijk!" En niet eens iets over her concert zelf.
En vooral Froukje heeft een stijl die ik ook veel draag
Dat is wel jammer, en hoe was het concert?
Ik dacht laatst van oh zal ik daar ook heen, maar ben ergens blij dat ik niet ben gegaan.
Heb Zaterdag de halve dag op bed gelegen na 31-10 van Lindemann.
heb heel wat gejankt omdat ze tussendoor wat voor elkaar opgenomen hadden en daarna nogal emotionele nummers speelden(laat me los, een teken, misschien), maar ook genoeg kunnen springen en dansen haha.
mag ook wel weer een goede dag tussen zitten. Pijn vrij hoeft niet, maar wat minder zou al fijn zijn... maralyn schreef:Hier wilden ze dat ik er vijf nam.
Heb gepast. Omdat de verstopping laag zat microlax gepakt. Toen kwam t weer op gang.