Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:20

Marcella schreef:
Nou resterende 2 poeders al op na bezoek huisarts, maar darmen doen nog steeds weinig. -O-

Nu twijfel ik of ik de 3 poeders tegelijk ga innemen. Om de boel op gang te krijgen.

Er is een reden waarom ze voorgeschreven worden zoals ze voorgeschreven worden.
Volg dat nou gewoon

Hutcherson

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:30

Is het normaal dat een stagiaire, notabene in de zorg, alles vies vindt? Geuren van mensen, steunkousen, kunstgebitten, servies, tissues, drinkbekers, tosti-ijzer, deurklinken, etc.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:31

Eh mocht zelf kiezen.

Of alle 3 tegelijk of verspreid over de dag. Ging erom dat het effect heeft.

Kan wel dat ik met 3 tegelijk behoorlijke diarree ga krijgen. Maar zit ook meer dan normaal verstopt.

Buikpijn is niet zonder reden erger dan de rugpijn.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:51

Hutcherson schreef:
Is het normaal dat een stagiaire, notabene in de zorg, alles vies vindt? Geuren van mensen, steunkousen, kunstgebitten, servies, tissues, drinkbekers, tosti-ijzer, deurklinken, etc.

Als het een eerste stage is kan ik me er nog wel iets bij voorstellen. Maar dan bedoel ik met name geuren, ontlasting, urine etc. Servies en dergelijke vind ik een beetje apart. Is degene nog erg jong?

Moet zeggen dat ik ook nog steeds niet goed tegen de geur van ontlasting kan haha maar help mijn cliënten altijd.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:29

Bedankt voor alle lieve reacties, dat doet mij zeker goed! Ik ben ook blij dat ik een onderzoek ga krijgen. Tegelijk erg spannend uiteraard, maar dat vind ik sowieso met onderzoeken.

Ik heb gelukkig heel veel lieve mensen om mij heen en een goed opvangnet. Sta vanaf volgende week onder 4 behandelaren dus ik word strak in de gaten gehouden.

Vind het voor mijn omgeving wel lastig, zij horen alles continue aan waar ik last van heb. Ik geef mensen nu wel wat meer ruimte en vaak een paar dagen 'vrij'.

Zoals vanmorgen iemand op tv zei ik heb een defect in mijn hersenen. En zo voelt het wel. Ik ben helemaal vastgezogen in een visuele cirkel van ziektevrees en angst. En dat zorgt weer voor een burnout met juist allemaal lichamelijke klachten waar ik zo bang voor ben. Het versterkt elkaar allemaal.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 04:36

DuoPenotti schreef:
Klinkt juist wel lekker.

Kun je de volgende porties misschien neutraler maken door er tomaten (blokjes) door te doen?

Dat ga ik proberen! Bedankt voor de tip! Vind het ook zo zonde om weg te gooien anders.

Het is er iig in gebleven, het spande er even om :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:16

Polarize schreef:
Mijn moeder die mijn hele enthousiasme over mijn concert van gister een beetje verpest door meteen commentaar te geven op de outfits van Froukje en s10. Ze vraagt zelf hoe het was, maar meteen bij het eerste filmpje zegt "oh ik vind die outfits echt vreselijk. Ze lelijk!" En niet eens iets over her concert zelf.
En vooral Froukje heeft een stijl die ik ook veel draag -O-

Dat is wel jammer, en hoe was het concert?
Ik dacht laatst van oh zal ik daar ook heen, maar ben ergens blij dat ik niet ben gegaan.
Heb Zaterdag de halve dag op bed gelegen na 31-10 van Lindemann.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 56 min geleden

Telpeva schreef:
Die terugkerende tekst elk jaar: ''Niemand mag met kerst alleen zijn''

Rot op dat maak ik zelf wel uit.

Inderdaad een ergernis, want mag iemand dan de rest van het jaar wel alleen zijn? Ik vind het zulke klinkklare onzin allemaal.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 34 min geleden

Marcella schreef:
Eh mocht zelf kiezen.

Of alle 3 tegelijk of verspreid over de dag. Ging erom dat het effect heeft.

Kan wel dat ik met 3 tegelijk behoorlijke diarree ga krijgen. Maar zit ook meer dan normaal verstopt.

Buikpijn is niet zonder reden erger dan de rugpijn.

Hier wilden ze dat ik er vijf nam. :')

Heb gepast. Omdat de verstopping laag zat microlax gepakt. Toen kwam t weer op gang.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15 min geleden

Tancreda4 schreef:
Dat ga ik proberen! Bedankt voor de tip! Vind het ook zo zonde om weg te gooien anders.

Het is er iig in gebleven, het spande er even om :=

Fijn dat het er in is gebleven. :j

Ja hopelijk scheelt dat.
Is anders ook zonde. Ook voor je werk.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 0 min geleden

En af en toe eten weggooien omdat het echt heel goor is dat kan ook. Ik doe het zelden maar als het echt niet te eten is dan gaat het weg. :o