Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Leuk, een meter daar past wel wat leuks in. Pleco's worden wel erg groot, dat is de meest bekende soort algeneter maar er zijn ook verschillende soorten die kleiner blijven, andere kleur(patronen) hebben. Misschien is dat nog leuk om naar te kijken? Ik ben er al te lang uit om soorten te kunnen noemen als voorbeeld, maar een speciaalzaak zal meer verschillende soorten hebben.
Ik had ook bijtjes, die vind ik nog steeds heel cute maar ik weet niet of dat samen kan met cichlides. Dat zijn mini visjes in de kleuren en formaat van een bij.
Sorry dat was offtopic haha, ik heb ook een aquarium gehad en ik vind visjes nog altijd leuk.
_San87_ schreef:Knip die drie bladeren af?
denisesilver schreef:Mijn zus zou vanmorgen voor tien uur gaan rijden. Ik zou eigenlijk meerijden, maar dat paste niet in de planning. Dus toen ik vanmorgen om 6 uur wakker werd, heb ik me weer omgedraaid onder het mom mijn hysterische merrie hinnikt me wel wakker als mijn zus gaat rijden. Word ik net om 11 uur wakker. Heeft ze niet gereden en rijdt ze weg om naar mijn moeder in het ziekenhuis te gaan. Waar ik ook mee naartoe zou gaan. Echt communiceer gewoon. Het is weekend, nu kan ik door de week weer mijn werkdag gaan onderbreken om op bezoek te gaan, terwijl zij elke dag zou kunnen gaan als ze zou willen
Little_Gift schreef:denisesilver schreef:Mijn zus zou vanmorgen voor tien uur gaan rijden. Ik zou eigenlijk meerijden, maar dat paste niet in de planning. Dus toen ik vanmorgen om 6 uur wakker werd, heb ik me weer omgedraaid onder het mom mijn hysterische merrie hinnikt me wel wakker als mijn zus gaat rijden. Word ik net om 11 uur wakker. Heeft ze niet gereden en rijdt ze weg om naar mijn moeder in het ziekenhuis te gaan. Waar ik ook mee naartoe zou gaan. Echt communiceer gewoon. Het is weekend, nu kan ik door de week weer mijn werkdag gaan onderbreken om op bezoek te gaan, terwijl zij elke dag zou kunnen gaan als ze zou willen
Ga dan zelf alleen heen vandaag? Dat lijkt me niet zo ingewikkeld?