Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 20:56

M'n arm verbrand aan de frituurpan.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 20:58

Telpeva schreef:
Leuk, een meter daar past wel wat leuks in. Pleco's worden wel erg groot, dat is de meest bekende soort algeneter maar er zijn ook verschillende soorten die kleiner blijven, andere kleur(patronen) hebben. Misschien is dat nog leuk om naar te kijken? Ik ben er al te lang uit om soorten te kunnen noemen als voorbeeld, maar een speciaalzaak zal meer verschillende soorten hebben.
Ik had ook bijtjes, die vind ik nog steeds heel cute maar ik weet niet of dat samen kan met cichlides. Dat zijn mini visjes in de kleuren en formaat van een bij.

Sorry dat was offtopic haha, ik heb ook een aquarium gehad en ik vind visjes nog altijd leuk.

Ik doe ze niet allemaal tegelijk hoor :P
Weet gewoon nog niet wat ik wil kiezen :P

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 22:28

fjordjes schreef:

Auw, heb je honing zalf in huis?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 23:01

Dat ik eigenlijk wat had willen doen op de moestuin, maar eigenlijk meer heerlijk gezeten heb onder de parasol. :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 23:16

Mn neus is verstopt.

Als iemand m vindt, graag melden.

Heeeel irritant.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 23:23

Caira schreef:
fjordjes schreef:

Auw, heb je honing zalf in huis?

Nee niks helaas dus er zit nu een mooie rooie streep op m'n arm :+

Afbeelding

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 00:14

Mygod.
Vriendin die heel de zomer lang zeurt over haar hooikoorts. "Heb alles al geprobeerd"
Nu ben ik een opleiding aan t doen over oa vitamines en supplementen en kwam wat tegen over hooikoorts. Dus ik stuur dat door naar haar incl een link wat ze dan kan halen bij de Holland&Barret.
"Ja doei €25 euro voor 2 maanden" dat is toch geen geeeeeld als je dagelijks leven beter kan worden? :7
Dit gaat zo in m'n allergie bij haar want ze geeft wel echt veel geld uit aan prulletjes (ja echt prulletjes, ook voor haar) maar dr eigen gezondheid is dan niks waard.

Anyway, is vitamine C + Quercetine mocht iemand het hier wel willen proberen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 00:24

1 Theelepel pollen kan ook goed werken bij hooikoorts.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 00:35

Het onweert stevig en ik zie met elke bliksem de paarden in de wei staan.Ze kunnen naar binnen :(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 00:38

Ja maar kost geld.
Lokale honing is ook te veel moeite.
Ze wilt gewoon dat het pilletje van de huisarts wat al jaren maar halve bak werkt, ineens wel wonderen gaat verrichten.
Prima meid maar stop dan alsjeblieft met het chronische gezeur.

-
Zie het in de verte echt bizar veel flitsen! Vind onweer altijd wel leuk maar ben denk ik blij dat deze bui ons heeft overgeslagen :=

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 01:22

Ik moet nog ruim een half uur wachten tot ik naar huis kan

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 01:26

Wakker liggen omdat het onweert want onweer vind ik eng.
Me ergeren aan dat ik dat eng vind.
Nou goed, misschien is het ook heel gezond om te waken bij onweer (flitst gewoon de hele tijd door en dikke bak regen nu).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 01:30

Katten zijn heel erg onrustig.

Vuurwerk.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 11:03

Gisteren een uur voor sluitingstijd ging ik boodschappen doen bij de Lidl. Dan is het heel rustig in de winkel. Boodschappen gepakt. Helaas de gewone kassa was niet open dus maar naar de zelfscan.

Ik weet niet wat het is daar, maar het levert altijd problemen op…
Ik heb 2x assistentie erbij moeten roepen. Toen ging dat ding voor de derde keer in staking. Ik zag dat er een klant werd geholpen bij de gewone kassa. Heb mijn spullen gepakt en daar op de band gelegd. Wat een gedoe zeg :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 11:16

Aan die belachelijk grote monstera waarvan 3 bladen echt overdwars liggen en mij eigenlijk overal in huis in de weg staat. Maar mijn vriend is zo dol op die plant. ^)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 11:28

Knip die drie bladeren af?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 11:31

Mijn vriend overgehaald dat we écht een BBQ gaan kopen voor in het nieuwe huis *\o/* maar nu dan dé vraag: welke? :') Holy oliebol wat een keuze.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 11:35

Mijn zus zou vanmorgen voor tien uur gaan rijden. Ik zou eigenlijk meerijden, maar dat paste niet in de planning. Dus toen ik vanmorgen om 6 uur wakker werd, heb ik me weer omgedraaid onder het mom mijn hysterische merrie hinnikt me wel wakker als mijn zus gaat rijden. Word ik net om 11 uur wakker. Heeft ze niet gereden en rijdt ze weg om naar mijn moeder in het ziekenhuis te gaan. Waar ik ook mee naartoe zou gaan. Echt communiceer gewoon. Het is weekend, nu kan ik door de week weer mijn werkdag gaan onderbreken om op bezoek te gaan, terwijl zij elke dag zou kunnen gaan als ze zou willen |o

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 12:43

_San87_ schreef:
Knip die drie bladeren af?

Ja dat wil ik ook, maar mijn vriend is er zo dol op. Maar er komt een nieuw blad op een gunstige plek aan, dus hoop dat hij het los kan laten. :')
In onze vorige woning is dat mis gegaan, omdat we de plant maar op 1 plek konden zetten en toen zijn ze zo scheef gegroeid.
Staat ook in een meeeega grote apenkop pot, wat heel leuk is maar qua ruimte is ie ook erg onhandig nu. :))

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 13:02

denisesilver schreef:
Mijn zus zou vanmorgen voor tien uur gaan rijden. Ik zou eigenlijk meerijden, maar dat paste niet in de planning. Dus toen ik vanmorgen om 6 uur wakker werd, heb ik me weer omgedraaid onder het mom mijn hysterische merrie hinnikt me wel wakker als mijn zus gaat rijden. Word ik net om 11 uur wakker. Heeft ze niet gereden en rijdt ze weg om naar mijn moeder in het ziekenhuis te gaan. Waar ik ook mee naartoe zou gaan. Echt communiceer gewoon. Het is weekend, nu kan ik door de week weer mijn werkdag gaan onderbreken om op bezoek te gaan, terwijl zij elke dag zou kunnen gaan als ze zou willen |o

Ga dan zelf alleen heen vandaag? Dat lijkt me niet zo ingewikkeld? :')

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 13:04

Aso mensen die luidruchtig zijn snachts.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 15:04

Ben even bij de snackbar. Het is heel erg druk op de weg met vakantieverkeer dat weer terug naar huis gaat. Ik dacht even tanken en eten dan maar.

Na mijn bestelling vroeg ik vriendelijk of ze mijn bestelling naar mijn tafeltje konden brengen, omdat ik niet met een dienblad kan lopen.

De eerste jongen zegt: Ja we roepen het om.
Dus ik ja dat weet ik, maar dat was mijn vraag niet.

Zegt hij tegen een collega: ik begrijp de vraag niet, kun jij dit afhandelen? :+
Dus ik herhaalde mijn vraag en die collega zegt gelukkig, ja komt goed we brengen het straks.

Koste wat moeite maar hij hield woord <3

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 15:09

Draaide die jongen op chatbot-software of niet? _O-

Ik was naar de Ikea in Delft en loop dan altijd de heenweg vanaf het station en ga terug met de bus. Maar nu reed de bus niet, dus mocht ik na mn wandeling + rondje Ikea ook nog 20 minuten teruglopen :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 15:18

Wanneer je (voor je huis) een man netjes afwijst na een (tweede) date en hij dan alsnog aandringt om wat te drinken bij jou thuis. Je dan nee zegt en hij toch aarzelt als hij langs je huis loopt.

Heb direct de deur op slot gedaan. De volgende man die m’n adres krijgt moet eerst een VOG en 3 reviews van ex dates aanleveren. :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 15:25

Little_Gift schreef:
denisesilver schreef:

Ga dan zelf alleen heen vandaag? Dat lijkt me niet zo ingewikkeld? :')

Mijn moeder kan niet zoveel bezoeken op een dag hebben. Een vriendin van haar zou ook gaan vanmiddag, maar ik begreep dat ik en mijn vader nu vanavond gaan.