De zitkussens van mijn bank hebben een nieuwe vulling gekregen en ze zijn vandaag weer thuisbezorgd. De tuinkussens van de loungeset buiten zijn op zich best oké maar toch wel heel blij dat er nu weer fatsoenlijke kussens op liggen
Marcella
Geplaatst: Vandaag, 15:36
Met extra prei. Goed voor de stoelgang.
Soepvlees is alleen een beetje apart gezien het biefstuk is, maar lekkerder dan de blik soepballen. Maar had van de buren een flinke lap biefstuk gehad.
Teveel eigenlijk ook al snoepen de katten een beetje mee.
Heerlijk weer dus naar huis gefietst ipv met de auto. Zo fijn dat man en ik op zelfde locatie werken en ik dus mee heen kan rijden met de fiets achterop. Morgen weer!
Marcella
Geplaatst: Vandaag, 16:30
Heb nu de lekkerste kruik tegen mijn buik die ik heb.
Blue is lekker tegen mijn buik aan het liggen.
En keuze of mijn eigen tomaten groente soep of de erwten soep van de buren.
Shiloh
Geplaatst: Vandaag, 16:42
Ik ben ruim een week geleden geopereerd aan mijn galblaas (verwijderd) na een paar dagen heel ziek en een acute ontsteking. Mijn conditie was daarna echt helemaal weg.
Sindsdien ben ik aan het toewerken naar weer 2x per dag 2km kunnen lopen, zodat ik mijn hond kan gaan ophalen bij de oppas.
En vandaag is dat gelukt!
Vanochtend 2 km met een tempo van ergens in de 13 min per km. En nu net terug van 2 km exact in een tempo van 12 minuut 40 sec! Dat is echt weer in het ritme van voorheen. Al kan ik lang zo ver nog niet. Maar 2km vind ik al heel wat!
Donderdag ochtend ga ik hem halen. Ik heb hem zo gemist!!
Little_Gift
Geplaatst: Vandaag, 16:51
Oef, flinke boterham gehad aan bijlezen na enkele dagen minder actief te zijn maar overal echt heel veel feel good posts! Zo blij voor iedereen! Tovert toch altijd een glimlach op het gezicht vind ik als je iedereens blije momentjes leest!
Shiloh: Knap van je! Hondje zal ook wel superblij zijn dat vrouwtje dit weer kan!
Hier ben ik blij omwille van:
1/ de feel good postjes hier dus
2/ camerasysteem thuis is uitgebreid met een camera's die ook vooraanzicht van het erf en het huis monitoren en ene die bij de paarden de stallen en de weide monitort. Achteraanzicht van erf en huis had ik enkele maanden geleden geïnstalleerd.
Ik krijg een melding op de gsm maar ook op mijn horloge van zodra er iemand het erf of het huis of de weides of stallen betreedt en indien ik dat wens, gaat er ook automatisch een sirene in werking en/of een stroboscoop en ik kan de boel ook zo instellen dat hij zelfstandig de alarmcentrale verwittigt.
Vooral die melding op mijn horloge ben ik echt heel blij mee en het meeste blij met: Ik heb het helemaal zelf geïnstalleerd paar maanden geleden en onlangs zelf nog kunnen uitbreiden en kunnen instellen en up and running gekregen!
De vriezer moet leeg en ik ben alleen met eten. Dus ik pak een random bakje uit de vriezer, dan hoef ik niet te koken. Wat pakte ik? Zelfgemaakte erwtensoep. Mjom mjom.