Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Dat ik zo ontieglijk brak ben en dat helemaal niet mijn plan was.![]()
Had een verjaardag/huisfeestje. Met mezelf afgesproken uiterlijk 00:30 naar huis te gaan. Is het opeens 05:30 als ik thuis ben. Om 08:30 kwamen vrienden langs voor een gezellig ontbijtje dus na nog geen 3 uur slaap mezelf er alweer uitgesleept.
Nu maar snel boodschappen doen en me de rest van de dag verstoppen onder de dekens.
Gini schreef:Dat ik vandaag een boswandeling wilde maken in een van mijn favoriete bossen. Nou, ik denk dat half België dat bos ook heel leuk vindt. Zo druk. Positieve is dat mijn hond het gezellig had, die is graag onder de mensen.
Rawr schreef:Mensen die vriendelijkheid verwarren met geflirt. Ik weet dat mannen dat vaak doen maar sinds kort ben ik barman bij een poppodium en vrouwen (zeker in de groep van 30-45) kunnen er ook wat van.![]()
Laat mensen in de horeca gewoon hun werk te doen en maak het niet ongemakkelijk voor ons.
Relaxed schreef:nicole_floor schreef:Dat wij onze inboedel niet kunnen verzekeren omdat we een rieten dak hebben...
Dat is wel erg ongenuanceerd.. mijn ouders hebben alles gewoon verzekerd.
_San87_ schreef:nicole_floor schreef:Dat wij onze inboedel niet kunnen verzekeren omdat we een rieten dak hebben...
Kan wel, kost je alleen meer dan je wil gok ik zo.
nicole_floor schreef:Relaxed schreef:
Dat is wel erg ongenuanceerd.. mijn ouders hebben alles gewoon verzekerd.
Jaa ga ook van de week even bellen. Online lukte het niet namelijk._San87_ schreef:Kan wel, kost je alleen meer dan je wil gok ik zo.
Naja weetje als dat zo is dat zo. Maar vind dat het voor inboedel niet uit moet maken. Dat het huis zelf verzekeren duurde is daardoor snap ik. Maar we huren het, dus dat is aan de eigenaar.