Dat is de frustratie niet

Wel dat ik nog moet wachten tot 2 uur want daar heb ik geen zin in!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Vriendin die sinds onze gezamenlijke vakantie enorm koud doet en ik eraan zit te denken om de vriendschap af te breken omdat ik er niets meer uit haal. Ik heb het gevoel dat ik er veel meer moeite in stop dan zij en ik verdien meer.
Daarnaast dat ik nog steeds wacht op al dan niet groen licht van een stage waar ik heel enthousiast over was/ben. Ben drie weken geleden op gesprek geweest en heb nog steeds geen uitsluitsel.
oomens schreef:LiannePuthzy schreef:Mijn broertje die boos is omdat hij mijn (studenten) ov niet mag lenen, nu ben ik een waardeloze zus
Die is toch altijd al persoonlijk geweest?
Moestuin schreef:Sta ik aan te schuiven in het ijssalon met mijn dochter. Kijk ik enkele seconden de andere kant uit naar hun chocolade. Kijk ik terug naar mijn dochter. Staat dat kind met haar gezicht tegen de vitrine geplakt en is ze deze aan het aflekken alsof ze al aan een ijsje lekt. Met 5 wachtenden achter mij. Ik zakte door de grond van schaamte.
oomens schreef:xPabloBokt schreef:Investeer in een laserjet! Scheelt je bakken met geld aan inkt
Stop met printen, scheelt nog meer geld. Het is 2022.
Flowery schreef:Net bijna een uur bij de tandarts gezeten terwijl ik flinke tandartsangst heb en moest ineens geboord worden zonder dat ik dat verwacht had![]()
(Was een kies gespleten en dacht, moet vast naar de kaakchirurg, maar ze ging m wel “even” maken en vullen voor me)
Ben meteen door mijn reserves heen voor de rest van de dag
_San87_ schreef:Rytir schreef:Te.Veel.OnkruidBen al 2 uur bezig en het ziet er nog uit of ik de jungle van Congo probeer te overwinnen
Ok, overdreven maar zoveel werk en dan kijk ik naar het minimale resultaat...
Onze voortuin staat vol met 'onkruid', de konijnen en de bijen zijn er happy mee.