Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Anomien schreef:Gaan konijnen en kippen goed in 1 grote ren?
En dan bedoel ik wel echt een fatsoenlijk formaat.
Moet ik dan nog ergens rekening mee houden? Dan bedoel ik echt met name de combinatie kippen en konijnen.
Ik zou het liefste herplaatsers willen en geen jonge ‘nieuwe’ dieren.
Ik weet wel dat konijnen onderling moeilijk te koppelen zijn. Hoe zit dat met kippen?
Snippergroen schreef:Anomien schreef:Gaan konijnen en kippen goed in 1 grote ren?
En dan bedoel ik wel echt een fatsoenlijk formaat.
Moet ik dan nog ergens rekening mee houden? Dan bedoel ik echt met name de combinatie kippen en konijnen.
Ik zou het liefste herplaatsers willen en geen jonge ‘nieuwe’ dieren.
Ik weet wel dat konijnen onderling moeilijk te koppelen zijn. Hoe zit dat met kippen?
Konijnen koppelen valt wel mee hoor!Natuurlijk vinden ze niet iedereen aardig, maar dat vinden wij zelf ook niet.
Ik zou geen konijnen bij kippen doen. Konijnen zijn hele gevoelige dieren, zeker als het om voer gaat. Ze mogen echtttt geen kippenvoer eten en kunnen aan groenten etc ook niet alles hebben.
Kimberley_ schreef:Ik kan weer eens niet slapen en nu vraag ik mij dus af.. waarom zijn er klinieken voor verslavingen als: alcohol, drugs, seks, gamen en gokken maar niet voor roken?
Amalarab schreef:Goedemiddag, ook van mij een vraag van een kwestie waar ik niet uitkom...ik heb iets via Marktplaats gekocht. Een adres opgegeven waar het naar toe moest en dat geschiedde, helaas vond DHL via MP mijn oude adres belangrijker dan het adres op het pakketje.
Na wat gechat bleek dat DHL dat adres passeert dus. Ik wilde mijn adres wijzigen bij MP, maar kan alleen een postcode opgeven..verder niets. Zo apart?
Via de app of via PC allebei geen normale adreswijziging mogelijk...iemand een idee?
silvericathy schreef:Ik vraag me af.
Vaak zie ik aanbiedingen, arrangement en veilingen voorbij komen gericht op minimaal twee personen.
Ik ben maar alleen, en ik zou ook graag bijvoorbeeld eens meedoen aan zo'n veilig om met een leuke korting ergens heen te kunnen.
Stel je wint zo'n veiling voor twee personen...ben je dan ook verplicht om met tweeën hier gebruik van te maken? Of is het ook mogelijk om daar alleen gebruik van te maken? Dat je bij hotels eventueel dubbel toeristen en stads belasting moet betalen kan ik begrijpen. Maar kunnen ze je weigeren als je voor een persoon boekt.