bigone schreef:Zo eens even onbespoten boerenkool uit de tuin halen, bespoten met helder bronwater.
Dat bronwater valt nog mee, maar die boerenkool zit waarschijnlijk vol PFAS

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:Je gaat nu voorbij aan het feit dat ze na deze (volgens sommige niet betrouwbare, betrouwbaarheidscheck) nóg een poging doet om de betrouwbaarheid te checken (wat bij een normale, betrouwbare bron meestal al niet hoeft, omdat hij jawel; betrouwbaar is) en op precies hetzelfde resultaat uitkomt.
enzino schreef:996981 schreef:Je gaat nu voorbij aan het feit dat ze na deze (volgens sommige niet betrouwbare, betrouwbaarheidscheck) nóg een poging doet om de betrouwbaarheid te checken (wat bij een normale, betrouwbare bron meestal al niet hoeft, omdat hij jawel; betrouwbaar is) en op precies hetzelfde resultaat uitkomt.
En zoals Pien zelf aangeeft: die tweede en meer betrouwbare bron bekeek ze omdat ik het opmerkte dat haar eerste bron niet betrouwbaar was. Hoe duidelijk wil je het hebben?????
Dus ik ga helemaal niet voorbij aan een feit, want dat had nog helemaal niet plaats gevonden toen ik dat postte. Even je tijdslijn duidelijk houden aub.
Sizzle schreef:De wereld draait door.
Een zwangere NZ vrouw mag niet naar haar eigen land vanwege de strengd covid regels en de bizar lange wachtlijst voor de quarantaine hotels. Omdat ze ongehuwd ook niet in haar werk land (quatar) mag zijn vraagt ze nu maar hulp aan de taliban![]()
https://www.independent.co.uk/news/worl ... 5.html?amp
Citaat:“When the Taliban offers you – a pregnant, unmarried woman – safe haven, you know your situation is messed up.”
pien_2010 schreef:Leugenaar. Omdat jij het geen betrouwbare bron vond deed ik reuter erbij!
dat ik absoluut niet netjes vind!!Citaat:En zoals Pien zelf aangeeft: die tweede en meer betrouwbare bron bekeek ze omdat ik het opmerkte dat haar eerste bron niet betrouwbaar was. Hoe duidelijk wil je het hebben?????
pien_2010 schreef:dat ik absoluut niet netjes vind!!
pien_2010 schreef:Gelukkig had Pien een mede bokker, met naam Enzino, die dit opmerkte→ zodat zij met een andere bron kon staven dat het verhaal → nl dat het om een fake news verspreidende site gaat, kon staven.
IMANDRA schreef:Enzino ik vind je anders behoorlijk aan het nitpicken en doordrammen nu. De gedeelde site is behoorlijk onbetrouwbaar, daar staat die om bekend en dat wordt ook op diverse bronnen zo benoemd met redenering.
Waarom dan zo vallen over een (biased) wikipedia?
De bron die dinopino noemde is heel erg onbetrouwbaar, punt. Klaar.
Citaat:Voor mij is de discussie ook al lang klaar, tot pien weer begint te liegen natuurlijk.
pien_2010 schreef:En dus ga je weer door.....hoe duwerig en onsympatiek kun je zijn als bokker met je posts. Nee Pien heeft niet gelogen dat maak jij ervan en dat laat ik niet zonder reactie gezegd blijven op een openbaar forum.
Het heeft er alle schijn van dat jij over de rug van Pien je eigen punt wil scoren door uit te blijven dagen (eens met Imandra). En dat is niet ok.