Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 08:30

fotolijstje schreef:
Ik heb contact verbroken met iemand vanwaar ik echt van hield. Het is echt heel stom en ik voel me echt klote maar ik kon mijn energie er gewoon niet meer insteken

:knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 09:05

Krijg morgen een oppas hondje voor een week. Die mensen appen altijd heel traag terug dus ik heb donderdag al gevraagd hoe laat ze hem komen brengen. Zodat ik op tijd antwoord heb. Heb nog geen antwoord. :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 09:32

MarlindeRooz schreef:
Krijg morgen een oppas hondje voor een week. Die mensen appen altijd heel traag terug dus ik heb donderdag al gevraagd hoe laat ze hem komen brengen. Zodat ik op tijd antwoord heb. Heb nog geen antwoord. :=

Bellen :j

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 09:38

Zou dat nog bestaan? Bellen? Gewoon elkaar spreken :D
Of is dat voor de fossielen onder ons :P

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 09:41

Klote kramp in m'n kuit net een half uur voor de wekker gaat en ineens moest ik de autoruiten krabben!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 09:58

Ineke2 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Bellen :j

Haha nou drempel 1 is dat ze Zuid-Afrikaans zijn dus dan moet het in het Engels. Maar ik wacht vanavond nog even af en dan app ik ze nog een keer. Ze hebben al wel netjes direct betaald hoor. Maar ik wil heeeeeel graag dat die hond komt. <3

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 10:02

Halve nacht wakker geweest van het hoesten. Ben nu wel een beetje klaar met deze verkoudheid/griep

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 10:03

taartjee schreef:
Halve nacht wakker geweest van het hoesten. Ben nu wel een beetje klaar met deze verkoudheid/griep

HA bellen voor codeïne!!! Heerlijk spul!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 10:07

Ik dacht dat ik naar school kon, blijkbaar dus niet -O- vandaag even uitrusten denk ik en bijkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 10:15

Vermoedelijk zijn de wolven getrokken tot enkele kilometers van onze woonplaats. Deze nacht een kudde nagenoeg volledig gedood bij een kennis van mij (wordt nog officieel bevestigd) Omheining was hoger en beter dan dat er wordt voorgeschreven door welkom wolf en toch… Subsidies voor de omheining aan te passen krijgen wij ook niet want officieel ‘zitten ze hier nog niet’ Terwijl er dit weekend nog in de 20 schapen zijn gepakt in een kudde een dorp verderop.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 12:13

Moestuin wat eg voor je kennis.
Maar ook voor jullie.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 12:24

Moestuin schreef:
Vermoedelijk zijn de wolven getrokken tot enkele kilometers van onze woonplaats. Deze nacht een kudde nagenoeg volledig gedood bij een kennis van mij (wordt nog officieel bevestigd) Omheining was hoger en beter dan dat er wordt voorgeschreven door welkom wolf en toch… Subsidies voor de omheining aan te passen krijgen wij ook niet want officieel ‘zitten ze hier nog niet’ Terwijl er dit weekend nog in de 20 schapen zijn gepakt in een kudde een dorp verderop.

Wat erg zeg -O-

Fotolijstje :knuffel:

Ik erger mij aan dat leed dat coronatest inplannen heet

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 13:37

Niet normaal, vanmorgen was het hier 17,5 graden na een nacht met het raam open. Raam vanmorgen rond 8:30 dichtgedaan en een uur later was het al 19 graden. Inmiddels al 21 zonder verwarming aan. :roll:

Is echt vreselijk onprettig om de hele tijd met het raam open / gordijnen dicht te moeten zitten omdat het anders gewoon 24 graden wordt. :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 14:14

MarlindeRooz schreef:
Niet normaal, vanmorgen was het hier 17,5 graden na een nacht met het raam open. Raam vanmorgen rond 8:30 dichtgedaan en een uur later was het al 19 graden. Inmiddels al 21 zonder verwarming aan. :roll:

Is echt vreselijk onprettig om de hele tijd met het raam open / gordijnen dicht te moeten zitten omdat het anders gewoon 24 graden wordt. :=

Zou er een wietplantage bij je buren zitten ofzo

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 14:48

Mensen op straat. De meesten lijken dood van binnen of hard op weg daarnaar.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 15:14

Ramen gelapt, ze zijn een stuk transparanter (tussen de strepen door :roll: ).

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 15:28

Rytir schreef:
Ramen gelapt, ze zijn een stuk transparanter (tussen de strepen door :roll: ).

welke ruiten reiniger en trekker heb je?
Dat maakt vaak ook nog wel.

Ik deed eerst de ramen met ruiterwisservloeistof, ja echt. En dat werkte al mooi.
Maar sinds ik de HG ruiten reiniger heb is het helemaal goed.
En dan een vileda ruitenwisser, ipv een goedkoop blokker merkje zijn de strepen foetsie.
Ramen was word bijna leuk *\o/*
https://hg.eu/nl/producten/hg-glasreiniger-concentraat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 15:36

Knie 1 overbelast, knie 2 gekneusd, schouder 1 zit muurvast en is overbelast, schouder 2 gekneusd. Auw.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 16:09

axel_1997 schreef:
Mensen op straat. De meesten lijken dood van binnen of hard op weg daarnaar.

Ik heb ook een resting bitchface en loop er ook als zombie bij vaak, daarnaast herken ik kennissen niet op straat, hoeft helemaal niets te zeggen, vind juist mensen irritant 'wat kijk je chagrijnig'/ 'je mag ook wel lachen hoor', joe ik ken je niets eens en zo is mijn gezicht gewoon, heb ook weleens geantwoord van ja zo staat mn gezicht t lekkerst.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 16:26

Telpeva schreef:
MarlindeRooz schreef:

Zou er een wietplantage bij je buren zitten ofzo

Haha dat zou knap zijn in een studio van 27m2. Maar het is gewoon extreem goed geïsoleerd en er schijnt enorm veel zon naar binnen waardoor het pokke heet wordt. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 17:06

Met van alles gesleept vandaag op werk ik ben kapot :Z

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 18:16

Ik heb een cognitieve capaciteiten test op de verkeerde manier gedaan, althans, de persoonlijkheid vragenlijst heb ik opgefokt omdat ik weer te moeilijk denk. Heb nergens uiterste antwoorden gegeven, allemaal ja-nee of ?. Niet de ja! Of nee! Omdat ik met dit soort vragen altijd in grijze gebieden ga denken |o

De cognitieve test heb ik daarentegen weer ver bovengemiddeld afgerond, maar dit dus verklo*t en zou dus hierdoor niet of minder geschikt zijn voor de functie terwijl ik dag dus wel ben. Ik werk al 7 jaar waarvan 3 jaar als leidinggevende in een vergelijkbare sector }:0 oh wat haat ik dat soort dingen, is echt mijn droombaan.

Ik heb dus gebeld en gevraagd of ik de test óf over kan doen óf de uitslag kan toelichten omdat ik de test niet op de correcte manier heb ingevuld. Hopelijk kan dit alsnog.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 19:11

Vuurwerk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 20:44

Brief ontvangen van een tandarts, geadresseerd aan iemand anders. Weer een ander dan de deurwaarders en eerdere brieven.
Gebeld, "nou dit is raar, uw adres staat niet in het systeem bij die persoon". Stuur dan ook geen brief.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 21:28

MarlindeRooz schreef:
taartjee schreef:

HA bellen voor codeïne!!! Heerlijk spul!

Als het hoesten niet snel minder wordt ga ik inderdaad de huisarts even bellen. Ik moet wel gewoon een beetje kunnen slapen want ik moet kunnen functioneren op stage :')