fotolijstje schreef:Ik heb contact verbroken met iemand vanwaar ik echt van hield. Het is echt heel stom en ik voel me echt klote maar ik kon mijn energie er gewoon niet meer insteken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:MarlindeRooz schreef:Krijg morgen een oppas hondje voor een week. Die mensen appen altijd heel traag terug dus ik heb donderdag al gevraagd hoe laat ze hem komen brengen. Zodat ik op tijd antwoord heb. Heb nog geen antwoord.
Bellen
Moestuin schreef:Vermoedelijk zijn de wolven getrokken tot enkele kilometers van onze woonplaats. Deze nacht een kudde nagenoeg volledig gedood bij een kennis van mij (wordt nog officieel bevestigd) Omheining was hoger en beter dan dat er wordt voorgeschreven door welkom wolf en toch… Subsidies voor de omheining aan te passen krijgen wij ook niet want officieel ‘zitten ze hier nog niet’ Terwijl er dit weekend nog in de 20 schapen zijn gepakt in een kudde een dorp verderop.
MarlindeRooz schreef:Niet normaal, vanmorgen was het hier 17,5 graden na een nacht met het raam open. Raam vanmorgen rond 8:30 dichtgedaan en een uur later was het al 19 graden. Inmiddels al 21 zonder verwarming aan.
Is echt vreselijk onprettig om de hele tijd met het raam open / gordijnen dicht te moeten zitten omdat het anders gewoon 24 graden wordt.
Rytir schreef:Ramen gelapt, ze zijn een stuk transparanter (tussen de strepen door).
axel_1997 schreef:Mensen op straat. De meesten lijken dood van binnen of hard op weg daarnaar.
Telpeva schreef:MarlindeRooz schreef:Niet normaal, vanmorgen was het hier 17,5 graden na een nacht met het raam open. Raam vanmorgen rond 8:30 dichtgedaan en een uur later was het al 19 graden. Inmiddels al 21 zonder verwarming aan.
Is echt vreselijk onprettig om de hele tijd met het raam open / gordijnen dicht te moeten zitten omdat het anders gewoon 24 graden wordt.
Zou er een wietplantage bij je buren zitten ofzo
MarlindeRooz schreef:taartjee schreef:Halve nacht wakker geweest van het hoesten. Ben nu wel een beetje klaar met deze verkoudheid/griep
HA bellen voor codeïne!!! Heerlijk spul!