Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaplaars schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraag. Ik heb iets besteld uit Frankrijk, via Homer. Het pakket is verzonden en hieronder staat de verwachte levertijd. Is het mogelijk dat dit pakket eerder komt, 14 augustus? Het is voor een verkleed-ding namelijk en anders heb ik er niks aan. (Ik snap dat het niet meer terug kan, ik vraag het omdat ik anders nog iets anders moet gaan regelen.
[ [url=m/L9Y1nC.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Nancy schreef:Wij hebben nu ineens dat mensen uit de UK en Polen onze items liken, maar ze kunnen niets van ons kopen nog (wij ook niet van hen).
Is iemand dat ook al opgevallen?
_Nadia_ schreef:_Nancy schreef:Wij hebben nu ineens dat mensen uit de UK en Polen onze items liken, maar ze kunnen niets van ons kopen nog (wij ook niet van hen).
Is iemand dat ook al opgevallen?
Ik woon in de UK, en ik zie ineens allemaal highlighted wardrobes van Franse Pro verkopers. Kan niets kopen, dat dan weer niet.
Ik kan niet eens meer iets naar mijn familie sturen in NL, zelfs met minimale waarde en gift (want het was een kadootje voor een nichtje) moesten ze nog 18 euro aan kosten betalen, meer dan het hele ding waard was.
_Nadia_ schreef:Alle formulieren waren correct ingevuld (we hebben ook een bedrijf dus weten wat we doen, ondanks dat we nu gestopt zijn met verkopen naar de EU) en na protest aantekenen heeft ze ook t geld terug gehad maar dat duurde enkele maanden.
foxy80 schreef:Alja schreef:Mijn voorkeur is een paarden rubriek
jij wint![]()
Ondertussen heb ik een happy meal gift uit 1988 verkocht. Plastic prul dat uit een hoekje kwam, gaat voor een paar euro naar Spanje haha! Weer wat van de vuilnisbelt gered en mijn portemonnee hapje gevoerd.