Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Google maps geeft tegenstrijdige routes. Geen idee hoe ik morgen op mijn bestemming kom. Is ook een uur rijden. Zo geen zin in
xPabloBokt schreef:Zertab schreef:Google maps geeft tegenstrijdige routes. Geen idee hoe ik morgen op mijn bestemming kom. Is ook een uur rijden. Zo geen zin in
Gebruik Waze!
https://www.waze.com/nl/
Mars schreef:Aan webshops die je een leuke kortingscode sturen maar die mag je pas gebruiken als je je eerstgeboren zoon offert, twee bestsellers hebt geschreven, 3x getrouwd en gescheiden bent en voor 500.00000 euro in je winkelmand hebt zitten
Dilan93 schreef:Mars schreef:Aan webshops die je een leuke kortingscode sturen maar die mag je pas gebruiken als je je eerstgeboren zoon offert, twee bestsellers hebt geschreven, 3x getrouwd en gescheiden bent en voor 500.00000 euro in je winkelmand hebt zitten
Whut?
En ik vond de ING al erg met "krijg nu €25 cadeau als je geld inlegt op je beleggingsrekening"
Vanaf €1000 minimale extra inleg
marley93 schreef:Hahaha, ja die kreeg ik ook vorige maand! Ik vind het sowieso heel irritant als bijvoorbeeld heel veel merken zijn uitgesloten van acties. En al helemaal van verjaardagskortingen. Zo wilde ik vorig jaar een broek van Pikeur kopen met mijn 25% verjaardagskorting bij EJ. Gepast, blij, stond ik bij de kassa en kon ik alsnog de volle mep betalen.
Dilan93 schreef:Hahaha duur halstertouw dan
Wel leuk als je toch al iets nodig had uit de webshop.
marley93 schreef:Hahaha, ja die kreeg ik ook vorige maand! Ik vind het sowieso heel irritant als bijvoorbeeld heel veel merken zijn uitgesloten van acties. En al helemaal van verjaardagskortingen. Zo wilde ik vorig jaar een broek van Pikeur kopen met mijn 25% verjaardagskorting bij EJ. Gepast, blij, stond ik bij de kassa en kon ik alsnog de volle mep betalen.
Telpeva schreef:Ik krijg ook regelmatig mail van een webshop waar ik af en toe eens bestel, dan lokken ze in de titel met kortingen van wel 10%, 15%*!! Wow, wat een deal, inslaan!
*bij besteding vanaf 100 euro krijg je 10% korting, bij besteding vanaf 150 euro 15% korting.
Het is echt dat ik die webshop af en toe nodig heb voor mijn tekenmaterialen, anders had ik hem uit nijd hierom allang geboycot. Zij hanteren ook verzendkosten van 11 euro voor orders onder de 25 euro, ik ken echt geen andere webshop die zo banketstaaf en krenterig doet