Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:01

Google maps geeft tegenstrijdige routes. Geen idee hoe ik morgen op mijn bestemming kom. Is ook een uur rijden. Zo geen zin in :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-21 20:05

Zertab schreef:
Google maps geeft tegenstrijdige routes. Geen idee hoe ik morgen op mijn bestemming kom. Is ook een uur rijden. Zo geen zin in :')

Gebruik Waze!

https://www.waze.com/nl/

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:17

xPabloBokt schreef:
Zertab schreef:

Gebruik Waze!

https://www.waze.com/nl/

Ja! Waze is echt goed!

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:21

Ik gebruik ook waze als ik de weg niet weet. Ideaal!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:34

Nja er is een weg afgesloten. En de ene keer zegt Google maps dat ik route x kan nemen om die te vermijden. Andere keer is de weg wel afgesloten maar kom ik er niet langs.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:35

Waze is daar meestal goed in mee.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:00

Telpeva schreef:
De reclame met het liedje van Snollebollekes is ingekort, nu zijn de naar rechts schuifelende tentjes er niet meer -O- die vond ik nou net het leukst

Daar had ik ook de meeste lol om in die reclame _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:01

Aan webshops die je een leuke kortingscode sturen maar die mag je pas gebruiken als je je eerstgeboren zoon offert, twee bestsellers hebt geschreven, 3x getrouwd en gescheiden bent en voor 500.00000 euro in je winkelmand hebt zitten :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:05

Mars schreef:
Aan webshops die je een leuke kortingscode sturen maar die mag je pas gebruiken als je je eerstgeboren zoon offert, twee bestsellers hebt geschreven, 3x getrouwd en gescheiden bent en voor 500.00000 euro in je winkelmand hebt zitten :+

Whut? :')

En ik vond de ING al erg met "krijg nu €25 cadeau als je geld inlegt op je beleggingsrekening"

Vanaf €1000 minimale extra inleg

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:12

Telpeva schreef:
Ieww ook natte sokken? Dat vind ik altijd zo smerig

Succes Jolien!

De reclame met het liedje van Snollebollekes is ingekort, nu zijn de naar rechts schuifelende tentjes er niet meer -O- die vond ik nou net het leukst

Natte sok heb ik ook. Moet nog 1.5 uur werken -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:15

Waar ik aan heb geërgerd vandaag zijn mijn examens wel :'), ik ga waarschijnlijk toch niet slagen dankzij de o zo goede voorbereiding en lesstof die we kregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:15

Mijn oog die na een maand nog niet beter is ugh.....

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:16

Dilan93 schreef:
Mars schreef:

Whut? :')

En ik vond de ING al erg met "krijg nu €25 cadeau als je geld inlegt op je beleggingsrekening"

Vanaf €1000 minimale extra inleg

Ik kreeg dit ivm mijn verjaardag een paar maanden terug, ik vond het zo maf: hier een cadeautje, maar wel even 35 euro uitgeven aub.

Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:17

Hahaha duur halstertouw dan :))

Wel leuk als je toch al iets nodig had uit de webshop.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:21

Hahaha, ja die kreeg ik ook vorige maand! Ik vind het sowieso heel irritant als bijvoorbeeld heel veel merken zijn uitgesloten van acties. En al helemaal van verjaardagskortingen. Zo wilde ik vorig jaar een broek van Pikeur kopen met mijn 25% verjaardagskorting bij EJ. Gepast, blij, stond ik bij de kassa en kon ik alsnog de volle mep betalen. -O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:25

marley93 schreef:
Hahaha, ja die kreeg ik ook vorige maand! Ik vind het sowieso heel irritant als bijvoorbeeld heel veel merken zijn uitgesloten van acties. En al helemaal van verjaardagskortingen. Zo wilde ik vorig jaar een broek van Pikeur kopen met mijn 25% verjaardagskorting bij EJ. Gepast, blij, stond ik bij de kassa en kon ik alsnog de volle mep betalen. -O-

Ja dat is altijd supr irritant :=

Heb dat heel vaak bij Epplejeck. Hebben ze een kortingscodes, en een gigantische lijst aan merken/collecties die er buiten vallen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:26

Dilan93 schreef:
Hahaha duur halstertouw dan :))

Wel leuk als je toch al iets nodig had uit de webshop.

Ja dan wel! Maar ik vond het een gekke manier van promotie van de webshop eigenlijk. Je krijgt ook wel cadeaubonnen rond je verjaardag, dus dan zou je ook wel wat moeten kopen, maar dat is meestal zonder dwang van een minimum bedrag.

marley93 schreef:

Ooohhh ja dat is inderdaad wel heel flauw!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 22:04

Ej vind ik sowieso niet fijn met kortingsacties. Als ze iets niet op voorraad hebben kan je het niet bestellen met korting. Of bijvoorbeeld een andere kleur oid.
Bij divoza tot nu toe wel altijd, zolang het wel in het assortiment zit dat ze kunnen bestellen.

Zo al laarzen bij ej die geen korting zouden krijgen, naar divoza gereden en daar met korting in de kleur die ik wilde. En niet verplicht ze af te nemen als ze niet zouden passen. Maar ook dekens en tig andere dingen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 22:05

Dat ik mijn vriend en half uur geleden heb verteld dat de appstore op de tv niet werkte, en dat dat nu a la minute opgelost moet worden volgens hem maar hij is al een half uur bezig :Z

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 22:43

Ik krijg ook regelmatig mail van een webshop waar ik af en toe eens bestel, dan lokken ze in de titel met kortingen van wel 10%, 15%*!! Wow, wat een deal, inslaan!

*bij besteding vanaf 100 euro krijg je 10% korting, bij besteding vanaf 150 euro 15% korting.

Het is echt dat ik die webshop af en toe nodig heb voor mijn tekenmaterialen, anders had ik hem uit nijd hierom allang geboycot. Zij hanteren ook verzendkosten van 11 euro voor orders onder de 25 euro, ik ken echt geen andere webshop die zo banketstaaf en krenterig doet :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 22:49

Telpeva schreef:
Ik krijg ook regelmatig mail van een webshop waar ik af en toe eens bestel, dan lokken ze in de titel met kortingen van wel 10%, 15%*!! Wow, wat een deal, inslaan!

*bij besteding vanaf 100 euro krijg je 10% korting, bij besteding vanaf 150 euro 15% korting.

Het is echt dat ik die webshop af en toe nodig heb voor mijn tekenmaterialen, anders had ik hem uit nijd hierom allang geboycot. Zij hanteren ook verzendkosten van 11 euro voor orders onder de 25 euro, ik ken echt geen andere webshop die zo banketstaaf en krenterig doet :')

Herkenbaar :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 22:53

Owjaa verzendkosten.... een of ander klein item a la sleutelhanger ofzo bestellen en dan €6 verzendkosten moeten betalen. :evaw:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 06:45

Vannacht wakker geworden van een zooitje schreeuwende mensen rond kwart voor 3 %) Ik denk dat ze afscheid aan het nemen waren ( verstond de taal niet ) na een kwartier ofzo was het weer stil en ik gok dat de hele flat inmiddels wakker was...

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 07:59

Niet een grote ergenis want kan altijd gebeuren, maar dat ik een pakketje heb besteld met vandaag als leverdatum, maar hij is nogsteeds in behandeling en heb nog geen nieuwe mail gekregen.
Laat me dan geen datum uitkiezen :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 08:19

Dat verkopers op mp niet eens even de moeite nemen om de afspraak af te zeggen en dat je dat zelf maar in de gaten moet houden of het wel of niet verkocht is.