purny schreef:Ook heel verschrikkelijk dat ik om 21.55 nog even een supermarkt in kan lopen
Dat kan hier in Drenthe ook hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knollentuin schreef:elnienjo schreef:De Randstad lijkt me ook echt verschrikkelijk om te moeten wonen. Dat vond ik voor de pandemie al, maar nu helemaal! Ook al die riots vinden daar plaats.
Ja het is hier werkelijk verschrikkelijk, kom hier maar niet wonen. Niet te doen
tienus63 schreef:Vlaanderen verlengt herfstvakantie staat op de nos site.
Loretta schreef:Zo doen ze dat dus in China.
https://www.dvhn.nl/economie/Vraag-naar ... eldwijd-geëxplodeerd-maar-Nederland-gebruikt-het-niet-26137668.html
Lolaliza schreef:tienus63 schreef:Vlaanderen verlengt herfstvakantie staat op de nos site.
In heel Belgie dus 2 dagen langer herfstvakantie inderdaad
Dacht zelf verleden week wat maken die 2 dagen ( 3 met de feestdag er nog achteraan ) eigenlijk uit maar een epidemoloog is het allemaal komen uitleggen deze namiddag op de radio en ik snap ze nu wel
elnienjo schreef:Lolaliza schreef:In heel Belgie dus 2 dagen langer herfstvakantie inderdaad
Dacht zelf verleden week wat maken die 2 dagen ( 3 met de feestdag er nog achteraan ) eigenlijk uit maar een epidemoloog is het allemaal komen uitleggen deze namiddag op de radio en ik snap ze nu wel
Moeten ze wel niet overal naartoe gaan (zoals naar de open Nederlandse pretparken bijvoorbeeld...)
elnienjo schreef:Loretta schreef:Zo doen ze dat dus in China.
https://www.dvhn.nl/economie/Vraag-naar ... eldwijd-geëxplodeerd-maar-Nederland-gebruikt-het-niet-26137668.html
De link werkt niet
elnienjo schreef:Sclimpre schreef:Pretparken zijn toe in Belgie.
Er is nogal veel toe, en dat is nodig ook.
Dat is heel goed, maar die bij ons zijn nog open.
elnienjo schreef:veerledec schreef:In België zijn de pretparken buiten de vakanties sowieso gesloten (die ik ken tenminste). Dierentuin in België was gewoon open vorige week.
Ook zonder corona? Dat zou ik raar vinden, als ik zelf 'ns naar 'n pretpark wil gaan, dan juist buiten de schoolvakanties.