Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:28

Dat het allemaal niet wil vandaag, zware nacht gehad en mn lichaam heeft behoefte aan rust maar het hoofd zit vol met: Ik moet nog dit en dat doen en en en...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:29

Volgens mij blijven supermarkten, drogisterijen en dierenwinkels wel open

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:35

Alleen cement val dan weer niet onder hoognodige, maar twijfel nu of ik dan beter niet naar een kleine winkel kan gaan in plaats van de hornbach. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-20 12:56

Ik denk dat je de kleine ondernemer sowieso steunt als je naar hun toe gaat, Marcella!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:59

Het is echt een hele futiele ergernis, maar ik zou zwaar balen wanneer nagelsalons dicht moeten en ik nog langer met stomme nagels moet lopen :(.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:00

Ja had net vrijdag een afspraak voor mezelf gemaakt. Had ik echt verdiend na een paar K*T weken. Maar dat zal wel niet doorgaan. Net als mijn plan om mijn conditie weer op te bouwen in de sportschool. Twee weken terug ging ik na 15 minuten al bijna out in de sportschool en ben nu wandelen/fietsen/traplopen weer aan het opbouwen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:01

_San87_ schreef:
Het is echt een hele futiele ergernis, maar ik zou zwaar balen wanneer nagelsalons dicht moeten en ik nog langer met stomme nagels moet lopen :(.

We komen in het winterseizoen, alles moet ventileren, dan is het ook wat minder gek om met handschoenen te lopen :') Zonder gekheid, lijkt me wel vervelend ja :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-20 13:04

Ik hoop dat hij zich aan zijn belofte houdt met betrekking tot het aantal mensen ontvangen met kerst. Ik heb voor het eerst in jaren weer kerst met al mijn kanten van de familie (jaren geleden door scheiding uit elkaar gevallen). Kerstavond bij mijn tante en peetoom, eerste kerstdag zouden mijn moeder en broertje komen eten in ons nieuwe huis (en heb pas sinds dit jaar weer goed contact met mijn broertje), tweede kerstdag lekker pyjama-dag met mijn vriend en de symbolische derde kerstdag zou ik naar mijn tante en peettante gaan, waarvan de laatste al sinds maart in eenzame opsluiting zit door gezondheidsproblemen. De dag voor kerst zou ook mijn beste vriendin komen die ik al zo'n twee maanden niet heb gezien..

En school is zo onwijs stressvol geweest, ik heb het zo onwijs hard nodig om gewoon even ontspannen bij mijn dierbaren te zijn. Ik heb gewoon echt stress in de aanloop naar die persconferentie vanavond.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:12

Hopelijk kan ik nog wel naar de begrafenis van mijn oma, ze wordt vrijdag begraven.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:13

fjordjes schreef:
Hopelijk kan ik nog wel naar de begrafenis van mijn oma, ze wordt vrijdag begraven.

:knuffel:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-20 13:18

fjordjes schreef:

:knuffel:

Dat hoop ik ook voor jou. Mijn familie is er tenminste nog, al zou het dan op afstand zijn als het niet kan doorgaan. Dit is natuurlijk extra rot. Heel veel sterkte Y;(

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:21

Fjordjes :(:) ik hoop het ook. Anders misschien te regelen met een inbel beeld verbinding zodat je op afstand mee kan kijken. Ben je er toch een beetje bij.

Hier

-O- 8)7 {:)-:( -:(- %) tot zover de spoedaanvraag van mijn kaartverlenging. Ik ben daar in april mee begonnen ter voorbereiding van de verlenging van mijn parkeerkaart die deze week verloopt. Je zou zeggen ruim op tijd toch. Eerst laat nieuwe gemeente het versloffen ondanks meerdere telefoontjes zodat er een formulier opgestuurd kon worden.

Daarna laat oude gemeente het versloffen methet opsturen van de juiste info. Ik heb daar zeker 6 telefoontjes en 5 mails heengedaan. Daarna weer naar de nieuwe gemeente rechtstreeks naar de juiste persoon de gegevens gestuurd, van ellende maar daarheen om het formulier terplaatse in te vullen. Toen was het inmiddels al een spoedaanvraag geworden, -O-

Dat was 8 weken geleden, twee weken geleden gebeld weer jongens het gaat echt krap worden mijn kaart verloopt binnen drie weken, jaaa over twee dagen kunt u hem ophalen. :j Affijn ik kom net terug en nee hoor. Geen kaart te bekennen. :n En de medewerker is er vandaag ook niet. Die zou morgen terug moeten bellen. Werkelijk -O- -:(-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:22

Vanavond gaat dus alles al dicht om 0:00 weet niet of mensen nog wat moeten halen wat noodzakelijk is?

Begrafenissen gaan wel door lijkt mij toch? Zou rare gangen van zaken zijn?

Pff ik heb nu al medelijden met de postnl medewerkers wat zullen die het druk gaan krijgen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:25

Kleine winkel heeft geen snelcement, maar wel purschuim. Maar ga toch wel even snel naar de Hornbach gelijk een zak kattenbak korrels meenemen doe ik ook weer een poosje mee. En hopelijk dat rond etenstijd gaan nut heeft.

Als bouwmarkten slim zijn zetten ze personeel voor een deel in voor bezorgen in de directe omgeving kunnen ze daarmee bezorgdiensten ontlasten en mensen aan het werk houden. :)*

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:27

Marcella schreef:
Kleine winkel heeft geen snelcement, maar wel purschuim. Maar ga toch wel even snel naar de Hornbach gelijk een zak kattenbak korrels meenemen doe ik ook weer een poosje mee. En hopelijk dat rond etenstijd gaan nut heeft.

Als bouwmarkten slim zijn zetten ze personeel voor een deel in voor bezorgen in de directe omgeving kunnen ze daarmee bezorgdiensten ontlasten en mensen aan het werk houden. :)*

Voor bezorgen heb je wel auto’s nodig. Lijkt mij niet heel simpel geregeld.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:27

Marcella schreef:

Als ik geen drukke stage had, had ik mij zo aangemeld om pakketen rond te brengen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:39

Tijd om internet even af te sluiten geloof ik, ik word echt zo ontzettend zenuwachtig nu met al die berichten over wat er vanavond voor maatregelen wel of niet zullen komen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:40

In het ergste geval kun je alleen eten, dierenbenodigdheden of medicatie halen. De rest dicht. Geen kapper, niet zwemmen niet naar de bioscoop. Maar gewoon een tijdje kneuterig thuis a la de jaren 50 of 60 maar dan met goede tv en internet. Als je je daar op insteld kan het alleen maar meevallen toch? :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:42

Telpeva schreef:
Tijd om internet even af te sluiten geloof ik, ik word echt zo ontzettend zenuwachtig nu met al die berichten over wat er vanavond voor maatregelen wel of niet zullen komen.

Kan ik mij heel goed voorstellen! Ik voel die spanning ook. Examens worden weer uitgesteld en de hoop dat ik volgend jaar juni klaar ben wordt met de minuut kleiner

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-20 13:42

Ik zit al voornamelijk kneuterig thuis op een dag opleiding en mijn baan als bezorger na. Ik maak me nu gewoon echt druk om kerst, omdat ik eindelijk weer wat sociaal contact zou hebben buiten mijn opleiding om. Ik heb dat na de afgelopen stressvolle maanden zo, zo, zo hard nodig. Dat ik mijn concerten, zwemmen etc. mis ben ik ondertussen wel een soort van gewend. Maar mijn familie en vrienden niet meer kunnen zien heb ik echt een zware gedachte aan.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:45

Dat ik morgen een kappersafspraak heb staan... Al 3x moeten verzetten vanwege klachten/testen en ik heb ondertussen stro als haren |(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:16

_San87_ schreef:

Ja, hier baal ik ook van. Ik sta volledig achter de maatregelen, maar Pff.

fjordjes schreef:

Ja die vallen onder de speciale regelingen. Ik verwacht daar geen veranderingen in. Op de site van het RIVM onder uitzonderingen staat die helemaal onderaan. Sterkte.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:16

Mensen die het begrip 'essentieel' niet snappen 8)7

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:17

Foaly schreef:
Mensen die het begrip 'essentieel' niet snappen 8)7

Essentieel is wat belangrijk voor jezelf is toch? :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:21

Mag je wel op bezoek in het ziekenhuis?Mijn vader ligt er nu.