Ponylove22 schreef:5g masten en andere geheime dingen
Ponylove, ik denk dat je peronguk in het verkeerde topic zit, misschien kan een mod je bericht helpen verplaatsen:
[NM] Conspiracy theorieën en hun aanhangers.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ponylove22 schreef:5g masten en andere geheime dingen
Shadow0 schreef:Dit artikel is trouwens echt een aanrader: https://www.ftm.nl/artikelen/deltaplan- ... 2020_06_27
Het zijn een aantal goed uitgewerkte genuanceerde en vrij gedetailleerde kanttekeningen bij het beleid (en wat suggesties voor de toekomst.)
Ponylove22 schreef:Astorga schreef:5g masten en andere geheime dingenKun je die uitleggen? En wat voor snode plannen?
Blijk ik opeens weken voor niets met persoonlijke beschermingsmiddelen gewerkt te hebben
Kinke schreef:niet besmettelijk? Hoe verklaar je dan al die besmettingen in verzorgingstehuizen? Waar men al weetikhoeveel weken de deur niet uit is gekomen en nog steeds (weer opnieuw) mensen ziek worden?
Kinke schreef:dat is nog geen verklaring, want het is blijkbaar niet besmettelijk. Hoe lopen ze het dan op?
lenaa_tje schreef:Kinke schreef:dat is nog geen verklaring, want het is blijkbaar niet besmettelijk. Hoe lopen ze het dan op?
... ik reageer inhoudelijk op jou en niet op de trol hierboven. Die vind griep en verkoudheid waarschijnlijk ook niet besmettelijk.
Het is inhoudelijk gewoon te verklaren waardoor het daar veel meer uitbreekt dan bij ouderen die thuis wonen (en een vaste verzorger/verpleegkundige hebben met minder patiënten)
lenaa_tje schreef:Sorry iemand die ontkent dat een enorm oud virus ook al als Corona niet bestaat ga ik niet serieus nemen. Het is een feit dat er ontiegelijk veel mensen ziek zijn geworden. Die spelen allemaal een spel ofzo ?
Je mag mij van alles vinden, ook over of je maatregelen die nu genomen worden te streng vindt. Of de overheden niet eerder ... en of ze meer of minder moeten samenwerken. Maar een virus ontkennen? Nee.
Ponylove22 schreef:lenaa_tje schreef:Sorry iemand die ontkent dat een enorm oud virus ook al als Corona niet bestaat ga ik niet serieus nemen. Het is een feit dat er ontiegelijk veel mensen ziek zijn geworden. Die spelen allemaal een spel ofzo ?
Je mag mij van alles vinden, ook over of je maatregelen die nu genomen worden te streng vindt. Of de overheden niet eerder ... en of ze meer of minder moeten samenwerken. Maar een virus ontkennen? Nee.
Corona heeft nooit bestaan het is een zware griep..waarom al die nep regels rond om dit griep ik snap het niet
Ponylove22 schreef:lenaa_tje schreef:Sorry iemand die ontkent dat een enorm oud virus ook al als Corona niet bestaat ga ik niet serieus nemen. Het is een feit dat er ontiegelijk veel mensen ziek zijn geworden. Die spelen allemaal een spel ofzo ?
Corona heeft nooit bestaan het is een zware griep..waarom al die nep regels rond om dit griep ik snap het niet