Gelukkig toen nog geen vriend want aan t eind van de maand had ik nog 3/4 strip over...

Nu prikpil en die werkt gelukkig voor mij wel.
Geen kinderen en niet ongesteld worden. Best of both world's!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LunarEclipse schreef:Heel vervelend Wodamen, ik zou mij niet serieus gevoeld worden.
Ik vraag mij ook serieus af hoe je aan je angst voor zwangerschap zou moeten werken (dat was het toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden) ..
@TheWelsh: hoe gaat het vandaag? Vervelend dat je zo veel last gekregen hebt. Beterschap!
Wodamen schreef:LunarEclipse schreef:Heel vervelend Wodamen, ik zou mij niet serieus gevoeld worden.
Ik vraag mij ook serieus af hoe je aan je angst voor zwangerschap zou moeten werken (dat was het toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden) ..
@TheWelsh: hoe gaat het vandaag? Vervelend dat je zo veel last gekregen hebt. Beterschap!
Je hij is van mening dat steriliseren het probleem niet gaat oplossen.
Mijn angst is niet de enige reden dat ik het wil.. het is een van de redenen.
Had het wel even moeilijk daar. Tuurlijk ga je al van het slechtste uit. Maar ik ben bijna 29. Ben toch gewoon volwassen dan ben je toch bekwaam genoeg om het te beslissen denk ik dan.
TheWelsh: hoop dat het vandaag al beter gaat!
Captain schreef:We hebben een discussie op het werk over het klimaatrapport.
"Ik heb minder geprint dit jaar"
"Wij hebben een groen dak en geïsoleerd huis"
"Ik had een hybride auto"
Ja jongens, dit maakt alleen maar dat je jezelf goed voelt maar de enige oplossing is gewoon minder mensen. Waarom begrijpen mensen dat niet?
Captain schreef:Ik moest heel erg op mijn handen zitten om er iets over te zeggen. Maar het was een groep van 25+ mensen die vrijwel allemaal 40+ zijn.. die kunnen toch niet meer aborteren.Maar vind het gewoon zo frappant dat dit dé oplossing is maar men hier niet zelf op komt.
MarlindeRooz schreef:Ik wil even opscheppen met het feit dat ik de meeste boeken / studie stof lees vanaf mijn TWEEDEHANDS e-reader. Zo milieubewust * neemt slokje van koffie met vegan melk *
Dat ik dat doe omdat het goedkoper is is natuurlijk bijzaak. Oh en van melk krijg ik buikpijn.
Wodamen schreef:LunarEclipse schreef:Heel vervelend Wodamen, ik zou mij niet serieus gevoeld worden.
Je hij is van mening dat steriliseren het probleem niet gaat oplossen.
Mijn angst is niet de enige reden dat ik het wil.. het is een van de redenen.
Had het wel even moeilijk daar. Tuurlijk ga je al van het slechtste uit. Maar ik ben bijna 29. Ben toch gewoon volwassen dan ben je toch bekwaam genoeg om het te beslissen denk ik dan.
TheWelsh: hoop dat het vandaag al beter gaat!