Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:53

oomens schreef:
fohadie schreef:
Wat is er gebeurd? Iets met brand begrijp ik? Sterkte.

Appartement schuin boven ons (in een portiek van 6) is vorige week 's nachts volledig uitgebrand. Stond gelukkig leeg, en in de overige appartementen is op een kat na iedereen er ongedeerd uitgekomen.

Wel heel vreemd om wakker gemaakt te worden terwijl de voordeur van de buren een oranje muur is en de vlammen al uit het dak komen.

Dat is mijn ergste nachtmerrie! Brrrrr!! Sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:10

oomens schreef:
fohadie schreef:
Wat is er gebeurd? Iets met brand begrijp ik? Sterkte.

Appartement schuin boven ons (in een portiek van 6) is vorige week 's nachts volledig uitgebrand. Stond gelukkig leeg, en in de overige appartementen is op een kat na iedereen er ongedeerd uitgekomen.

Wel heel vreemd om wakker gemaakt te worden terwijl de voordeur van de buren een oranje muur is en de vlammen al uit het dak komen.

Heftig! Sterkte!

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 10:13

Dat ik nog steeds rugklachten heb (al sinds donderdag) en mijn zijbuikspieren ook nog steeds niet normaal doen terwijl het een week geleden is dat ik van een paard af kwam. Ik heb mijn werk al twee keer moeten afzeggen, ik heb al een bosrit van vier uur af moeten zeggen en nu moet ik waarschijnlijk vanavond weer mijn werk afzeggen terwijl ik gewoon wil werken en wil paardrijden. Moet nu ook voor vanavond 19.00 beslissen of ik ga rijden morgen of niet omdat ik anders een les van mijn leskaart kwijt ben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:15

Wat heftig Oomens! :(:)

Ik heb vannacht gedroomd dat ik luizen had en heb nu jeuk. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:16

xPabloBokt schreef:
Dat ik nog steeds rugklachten heb (al sinds donderdag) en mijn zijbuikspieren ook nog steeds niet normaal doen terwijl het een week geleden is dat ik van een paard af kwam. Ik heb mijn werk al twee keer moeten afzeggen, ik heb al een bosrit van vier uur af moeten zeggen en nu moet ik waarschijnlijk vanavond weer mijn werk afzeggen terwijl ik gewoon wil werken en wil paardrijden. Moet nu ook voor vanavond 19.00 beslissen of ik ga rijden morgen of niet omdat ik anders een les van mijn leskaart kwijt ben.

Even langs de fysio/osteo? Heeft mij tot nu toe goed geholpen. Bij mij slaan de middenrif spieren steeds vast, waardoor je dus ook minder goed kan ademhalen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:17

Aan het busvervoer van mijn zoon, dit is de 8ste dag dat hij weer naar school gaat en de 6de chauffeur die hij ziet. (speciaal onderwijs, bepaalde doelgroep en ze hebben zijn vaste chauffeur gewoon overgeplaatst)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 10:23

Marije_1997 schreef:
xPabloBokt schreef:

Even langs de fysio/osteo? Heeft mij tot nu toe goed geholpen. Bij mij slaan de middenrif spieren steeds vast, waardoor je dus ook minder goed kan ademhalen.

Ja heb idd voor donderdagochtend fysio afspraak staan, gister al contact gehad met de huisarts erover en gelijk een verwijzing gekregen gelukkig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:26

Ohh dat is mooi! Niets aan, dat pijnlijk rondlopen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:30

Dat mijn motivatie gewoon wegloopt. Ik wil de hele middag in de zon gaan liggen ofzo :Z

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 10:33

Marije_1997 schreef:

Nee, vreselijk. Kan mezelf nu ook lekker gaan opvreten omdat mijn manager me op "gelezen" laat hangen in WhatsApp nadat ik heb aangegeven liever niet te werken vanavond (ik ben bezorger, er zijn maar 6 adressen die mijn collega zou kunnen oppakken. Dan kan ik alleen niet als vuller helpen in de winkel).

Vind het al zo rot om me af te melden -O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:33

Steeph schreef:
Dat mijn motivatie gewoon wegloopt. Ik wil de hele middag in de zon gaan liggen ofzo :Z

Hier ook. Vorige week zat ik een paar dagen in een goede werkflow en nu wil ik er maar niet inkomen. Terwijl ik echt veel moet doen.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:35

Dat ik bijna altijd zulke nare dromen heb, niet echt nachtmerries want dan word ik al badend in het zweet wakker maar wel dat je wakker word en gewoon een poedersuiker gevoel hebt.
Dan droom ik naar over iemand en dan vind ik het moeilijk om normaal tegen ze te doen want de droom voelde zo echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:36

xPabloBokt schreef:
Marije_1997 schreef:

Nee, vreselijk. Kan mezelf nu ook lekker gaan opvreten omdat mijn manager me op "gelezen" laat hangen in WhatsApp nadat ik heb aangegeven liever niet te werken vanavond (ik ben bezorger, er zijn maar 6 adressen die mijn collega zou kunnen oppakken. Dan kan ik alleen niet als vuller helpen in de winkel).

Ken het gevoel! Ik moet dan wel werken, maar was zo lastig om te zeggen dat ik niet kan functioneren omdat m'n lichaam tegenwerkt.

Anders bel je je manager, vaak komt dat ook wat prettiger over voor beide partijen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:41

xPabloBokt schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik zou toch even netjes bellen, dat komt persoonlijker en duidelijker over dan een appje. Wij mogen niet eens ziekmelden via een app..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 10:41

Bij ons gaat alle communicatie over de app, zo heb ik het laatst ook gedaan.. maar kan idd zo even bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:42

Ik heb me laatst ook ziekgemeld via WhatsApp. Later die dag wel even gebeld met tekst en uitleg. Maar dan heb je het wel zwart op wit staan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:51

Dat ik om half 11 een skype les zou hebben en deze man gewoon niet aanwezig is of iets. En op mail antwoordt hij verder ook niet meer maar hij had vanochtend nog wel een mail gestuurd voor de meeting. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 10:54

Marije_1997 schreef:
Ik heb me laatst ook ziekgemeld via WhatsApp. Later die dag wel even gebeld met tekst en uitleg. Maar dan heb je het wel zwart op wit staan.

Hopelijk is het gewoon druk in de winkel en maak ik me druk om niks :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:56

xPabloBokt schreef:
Marije_1997 schreef:

Hopelijk is het gewoon druk in de winkel en maak ik me druk om niks :7

Valt vast mee en anders vanmiddag even bellen joh. En dan zeg je gewoon ik had nog niets van je gehoord, dus dacht bel even. En dan meld je je ziek.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 11:21

Kledingwinkels die mij een kapot kledingstuk toesturen. Mag hem terug sturen om het geld terug te krijgen, maaaaar dan wordt er wel 5€ vanaf gehaald ivm verzendkosten :evaw:
Halloo ik ga geen verzendkosten betalen omdat jullie mij een kapot shirt sturen?
Of ben ik nou gek?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 11:24

Escamilla schreef:
Kledingwinkels die mij een kapot kledingstuk toesturen. Mag hem terug sturen om het geld terug te krijgen, maaaaar dan wordt er wel 5€ vanaf gehaald ivm verzendkosten :evaw:
Halloo ik ga geen verzendkosten betalen omdat jullie mij een kapot shirt sturen?
Of ben ik nou gek?

Nee dat vind ik echt een rare reactie van de webshop

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 11:29

Dat mijn taalkunde docenten geen normale zinnen kunnen formuleren. Elke week staan er weer kromme zinnen in de opdracht. Hoe hilarisch dat de opdracht deze week gaat over onwelgevormde zinnen. _O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 11:48

Dat mijn pakketje verdwenen is en niemand weet waar hij is :(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:03

Voor de gene die wachten op een pakketje; het is sowieso al wat drukker dan normaal bij webshops maar iedereen heeft z'n vakantiegeld gehad dus het is echt gekkenhuis bij bepaalde bedrijven.

Ik erger me dood aan het systeem van m'n werk waar ik m'n uren en rooster kan zien. Zó onduidelijk. Aantal uren op m'n loonstrook is 80%. Oké maar ik wil graag een datum en uren zien.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:06

Mensen die alles stiekem vinden. Stiekem willen ze dit of dat of zijn stiekem verliefd. En lekker genieten....brrrrr
Verslaafd zijn aan make-up of andere dingen. Je weet niet waarover je praat denk ik dan.
Laatst bijgewerkt door Liebeskind op 26-05-20 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt