Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 15:29

Waanzingekkies bahhh.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 15:31

Nou mand, als er een kind door kan... O:)

Bij dit setje vraag ik mij wel altijd af of dat nou zo handig is in den bedstee:

Afbeelding

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 15:36

Dat je überhaupt iemand geliked hebt die Ducati als naam gebruikt. :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 15:39

Daag Arie hahahaha, gelijk klaar mee.

En inderdaad tuurlijk is het zonde van mijn energie maar ja soms doe je dat. Je kunt iemand overal blokkeren maar blokkeren op de Whatsapp zorgt er niet voor dat je geblokkeerd bent op de sms, dat moet je los doen. Maar goed, joh ik heb mijn punt gemaakt en ben er klaar mee.

En ik heb er weer een gevonden die toch echt zegt te weten wat hij wil. Uiteraard is dat uitvissen maar t klinkt niet verkeerd. Vanavond maar eens even bellen. Hij gaf me gisteren een paar beste complimenten, das altijd leuk!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 15:51

__Sannne schreef:

My thoughts.. Niet eens een foto van zichzelf?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 15:53

Mand schreef:
__Sannne schreef:

My thoughts.. Niet eens een foto van zichzelf?

Haha, ik like er wel meer die zo vaag zijn, maar tot nu toe is daar idd niks uit gekomen _O-

Ja, 2e foto was van zichzelf in de motorzaak..

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 16:06

Hahaha 'Ducati' ook inderdaad. Hier gaan alle auto/motortypes eigenlijk direct naar links :o

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:20

MarcoBorsato schreef:
Fles hoe gaat het swipen? Heb je al een andere datingsite geprobeerd?

oh nee, te druk met huis verbouwen.

En heb wel zat geïnstalleerd hoor, alleen niet zo vaak met de apps bezig :P

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:59

Vanmiddag een date gehad. Leuke jongen, was erg gezellig! Stukje gewandeld in het bos, leuk gekletst. Maar meer dan vriendschap word het niet.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:05

Ah jammer, maar fijn dat het toch gezellig was.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:48

Stille meelezer meldt zich!

Vanmiddag een date gehad, 2 uur gewandeld op het strand. Hij had zich wel vergist in de tijd dus heb 15 min moeten wachten, hij vond dat heel erg en paar keer excuses gemaakt. Veel gepraat en nog wat drinken gehaald. Hij zei dat hij het erg gezellig en leuk vond en ik ook. Zei hij later op de app ook nog en daarna niks meer van hem gehoord dus de onzekere ik heb meteen twijfels dan.. maar ik wacht het wel even af of hij morgen nog appt. Ik vond het wel gezellig maar nog niet meteen gevoelens ofzo, is ook verder niks gebeurd. Vind het toch op daten in corona tijd wel lastig. Overal van iedereen afstand houden enzo en dan daten, is toch een soort gek gevoel ofzo.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:53

Wat zijn nu echt leuke dingen om als date te doen?
Ik vind wandelen in een natuurgebied toch wel een beetje spannend met een "vreemde".

Heb nu best een leuke match via Facebook en zou het jammer vinden als het dooft door al dit corona gedoe :(

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:57

miss_lizje schreef:
Wat zijn nu echt leuke dingen om als date te doen?
Ik vind wandelen in een natuurgebied toch wel een beetje spannend met een "vreemde".

Heb nu best een leuke match via Facebook en zou het jammer vinden als het dooft door al dit corona gedoe :(

Gebied uitzoeken wat druk is. Ik vind het wel een voordeel wandelen, hoef je elkaar niet steeds in de ogen te kijken haha

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:09

xxxmh schreef:
Gebied uitzoeken wat druk is. Ik vind het wel een voordeel wandelen, hoef je elkaar niet steeds in de ogen te kijken haha

Dat ja, haha. Zoveel beter dan in een café gaan zitten oid.

Ik heb nu ook weer contact met twee jongens. Een zit eigenlijk net te ver voor wat ik prettig vind, maar goed. Hij is wel interessant :Y)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:13

Kinderdijk molens is zeker wel druk genoeg?
Fietste er wel eens langs, maar zelf nog nooit gelopen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:25

Of wandelen in de stad, in Alkmaar kun je overal coffee to go krijgen nu.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:42

MarcoBorsato schreef:

Alkmaar is een beetje uit de richting helaas. Wel mooie stad!
Ik heb voorgesteld om te gaan wandelen bij Kinderdijk. Dat is bij hem om de hoek en voor mij bijna om de hoek.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 23:13

Ja maar is vast in iedere stad zo hoor.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 09:49

Gisterenavond na wat ge-app stelde een jongen opeens voor om te videobellen. Helemaal spannend, ik was echt even verbaasd :') maar het was heel gezellig! Hij had wel toegegeven polyamoreus te zijn, maar momenteel niet echt opzoek te zijn naar iets serieus, gewoon wat 'gezelligheid' (op verschilllende manieren, niet alleen seks). Ik moet zeggen dat ik nog niet helemaal weet wat ik ermee moet, maar op een bepaalde manier trekt het me ook wel weer aan :+ We'll see.
In ieder geval nu met hem en een ander nummers uitgewisseld, dus weer wat 'vers bloed' om mee te daten. :P

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 10:00

MarcoBorsato schreef:

Tegen de tijd dat we weer van onze coronalijn afmogen, ben jij dan in voor een stadswandeling langs de hotspots? Misschien een soort boktmeeting? Alkmaar lijkt mij namelijk een erg leuke stad! En de enige die ik daar ken is mijn oude manager, daar hoef ik niet per se mee op pad zeg maar...

Lynnepinny goed dat je gevideobelt hebt. Ik zou dichtslaan denk ik (maar dat komt vooral omdat ik op zondag avond in mijn meest comfy bankhang kloffie zit).

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 10:24

Ik sloeg in het eerste op zich ook een beetje dicht (het was al 23:30 :+), maar ik vond het toch jammer om dan tijdens zo'n gesprek opeens te zeggen van, oh nee haha, doei. Ik zit momenteel sowieso een beetje in een yolo-vibe om dat maar heel hip te zeggen, dus waarom ook niet.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:33

Hardstikke gezellig getelefoneerd gisteren maarrrrr.........na een goed uur wil ik een verhaal vertellen over een halve gare die wel dacht mij te kunnen overtuigen dat het echt leuk is iemand te daten die veel kleiner is dan ik en ik zeg nog, zal mijn onderbewustzijn wel geweest zijn, jij bent langer he dan ik. En ik hoor m aarzelen....dus ik zeg eehhhhh dat is altijd 1 van mijn eerste vragen. Nou zegt ie volgens mij hebben we het daar nog niet over gehad dus ik vraag hoe lang ben je. En hij zegt nee jij eerst.....ja en toen werd het stil want 182 hier en 170 daar. Hij snapte ook wel dat ik daar niets mee kon maar t werd toch een soort awkward. En reuze jammer want verder echt een goeie klik voor nu op de app en aan de telefoon. Maar dat is echt een no go voor mij......

DUs ik ben weer verder aan het swipen en chatten!

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:37

Mag ik me hier ook melden? Ik ben 25 en heb nog nooit echt aan online dating gedaan, maar na een tijdje dit topic lezen ben ik toch maar overstag gegaan. Ik vind het allemaal best spannend om mezelf weer zo kwetsbaar op te stellen na een gebroken hart, maar goed eens moet de eerste keer zijn. Ik heb paiq geïnstalleerd om rustig te beginnen en tot nu toe vermaak ik me best aardig. :D

Daffodil, ik begrijp het wel. Ben zelf 178 en altijd als ik iemand datete die korter was dan ik, was dat toch altijd een beetje onhandig.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:38

Paiq is grappig....maar ja ik ging ervan uit dat hij 1 van mijn quizzen ingevuld had en daar is lengte echt een ding maar goed ik had dus zijn quiz ingevuld. Foutje......

Ik voel me hoogst ongemakkelijk bij een kleinere man, lomp, groot etc. dus dat wil ik gewoon niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:39

Lomp? :?