[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 14:51

Sureido, idd, er is toch nog meer op de wereld dan alleen Corona? En dan heb ik het niet over alleen slecht nieuws. Er is toch wel ergens een mooi wonder ontdekt, of een nieuwe diersoort, is ergens wel een ster ontdekt of weetikwat nog meer.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 15:11

Misschien wil die met deze aanslag bekend maken dat er meer in de wereld is dan Corona :=

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 15:26

Ik heb het wel op het nieuws gezien, maar niet heel uitgebreid inderdaad.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 16:03

furious schreef:
Misschien wil die met deze aanslag bekend maken dat er meer in de wereld is dan Corona :=

Uitkomst: nog meer en groter nodig om over Corona heen te komen.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 16:28

Jacimatho schreef:
Bomaanslag Nashville

Een camper ontploft nadat er een boodschap klinkt om je uit de voeten te maken. Zijn beelden van een beveiliginscamera van een gebouw dichtbij.
De kalmte waarmee wordt gesproken vind ik heel luguber.

https://www.gids.tv/video/290820/bizarr ... n-explosie

Als ik online verder zoek blijkt dat de politie een briefje op de camper heeft gevonden met daarop de tekst dat de camper binnen een kwartier zal ontploffen. Toen is de politie in actie gekomen met de luidspreker om iedereen te waarschuwen. Je hoort dus de politie.
Inderdaad vreemd dat je hier verder niks over hoort... Weet ook niet of hij is opgeëist door een bepaalde groepering ofzo.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 16:29

Maar de stem van de politie is ook wel echt heel eng kalm zeg. Net alsof het een robot is.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 16:45

Dat is toch ook gewoon een robot? Ofja, zo'n ingesproken stem?

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 15:31

Zal waarschijnlijk komen omdat er verder geen doden of gewonden bij gevallen zijn.

Ander leuk/interessant/opmerkelijk nieuws wat ik op Facebook tegenkwam is dat ze in pompeii een soort snackbar hebben opgegraven maar dat is niet van toepassing hier :o

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 16:17

Ik heb het gelezen ja. Idd niet heel luguber maar wel fascinerend dat zoiets na zo lang nog in zulke goede staat wordt gevonden :j Zelfs nog etensresten!

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:18

Allemachtig! Er staat weer een nieuwe video online van frisse kater. Zeer heftig, dus vandaar de omschrijving even in spoiler voor de zekerheid

Spoiler:
Iemand heeft een zelfmoordpoging gedaan. Werkelijk alles zit onder het bloed. Tot bovenaan de muren. En de hele badkuip ligt vol met bloed. Zal wel met water gemengd zijn maar toch is het een bizar grote hoeveelheid.
Het het meest bizarre is dat deze persoon het overleefd heeft. Niet te geloven, als je de enorme hoeveelheid bloed ziet..

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 19:37

Ja, die heb ik ook gezien. Ik vond hem wel meevallen eigenlijk :o Die vorige met al dat bloed door het hele huis vond ik heftiger om te zien. Je zag daar echt hoe het zich af heeft gespeeld en dat die persoon in paniek is geraakt

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 20:58

Viel me ook op dat het in een hotelkamer was. Het idee dat er daarna gewoon nog weer mensen gaan overnachten, brrrr.

Waar zagen jullie trouwens dat diegene het had overleefd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:24

Dat vond ik inderdaad ook niet terug. Hij heeft meerdere keren zelfmoord gezegd dus in mijn ogen heeft die het juist niet overleefd. Je zou het maar aantreffen...

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:24

welmoed__ schreef:
Viel me ook op dat het in een hotelkamer was. Het idee dat er daarna gewoon nog weer mensen gaan overnachten, brrrr.

Waar zagen jullie trouwens dat diegene het had overleefd?

Staat in hun beschrijving onder de video :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:25

Oh zo! Wat bizar zeg inderdaad met die hoeveelheid bloed! Ik vond het wel schokkend dat het al hun 5de zelfmoord(poging) was op 1 week.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:33

Heeft iemand een linkje? Ik kan het niet vinden bij de frisse kater

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:42

Moestuin schreef:
Oh zo! Wat bizar zeg inderdaad met die hoeveelheid bloed! Ik vond het wel schokkend dat het al hun 5de zelfmoord(poging) was op 1 week.

Corona zal ook wel deels voor meer zorgen.. lockdown enzo. En kerst ook

Ik had de nieuwe nog niet gezien

Edit gekeken

Zoow die badkamer zelfs tot het plafond vol spetters en die badkuip zo. Net een horror scene

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 10:33

Sting schreef:
Jacimatho schreef:
Bomaanslag Nashville

Een camper ontploft nadat er een boodschap klinkt om je uit de voeten te maken. Zijn beelden van een beveiliginscamera van een gebouw dichtbij.
De kalmte waarmee wordt gesproken vind ik heel luguber.

https://www.gids.tv/video/290820/bizarr ... n-explosie

Als ik online verder zoek blijkt dat de politie een briefje op de camper heeft gevonden met daarop de tekst dat de camper binnen een kwartier zal ontploffen. Toen is de politie in actie gekomen met de luidspreker om iedereen te waarschuwen. Je hoort dus de politie.
Inderdaad vreemd dat je hier verder niks over hoort... Weet ook niet of hij is opgeëist door een bepaalde groepering ofzo.

Net bij het NOS journaal zeiden ze dat het geluid uit de camper kwam.
Waarschijnlijk een zelfmoordactie van iemand die alleen handelde. Maar dat wordt nog verder onderzocht.

ferropaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 22:38

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 02:03

Wat veel moeite voor een beetje goud, een lijk opgraven en terug stoppen is toch een behoorlijk karwei lijkt me. :o

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 06:33

Mijn zusje heeft een behoorlijk luguber ongeluk meegemaakt.
Ze trok net op van een stoplicht op een 50 weg rent er in een keer een vrouw voor haar auto. Zusje stapt uit in paniek, vrouw was bewusteloos. Iedereen om haar heen hielp haar niet, er werd alleen geschreeuwd dat ze de politie moest bellen. Helemaal verward begrepen zij er niks van wat ze probeerde te vertellen. Staat die vrouw ineens op en loopt weg zonder 1 woord te zeggen. Mijn zusje durfde er niet achteraan. Door eindelijk hulp van een omstander heeft ze haar auto even aan de kant gezet voor de file achter haar. Een aantal minuten later komt er een hoop politie en ambulances aan. Nee, niet voor haar, maar omdat die vrouw nog een keer voor een andere auto was gesprongen. Dit keer met meer succes en flinke deuken. Mijn zusje liep naar de politie daar toe, maar werd in eerste instantie niet eens gehoord totdat een omstander een politieman weg trok voor haar. Ondanks dat ze zo in paniek was.
Het verdere motief van de vrouw weet ik niet.
Arm zussie van me ;(

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 09:21

Desty schreef:
Ze trok net op van een stoplicht op een 50 weg rent er in een keer een vrouw voor haar auto. Zusje stapt uit in paniek, vrouw was bewusteloos. Iedereen om haar heen hielp haar niet, er werd alleen geschreeuwd dat ze de politie moest bellen. Helemaal verward begrepen zij er niks van wat ze probeerde te vertellen. Staat die vrouw ineens op en loopt weg zonder 1 woord te zeggen. Mijn zusje durfde er niet achteraan. Door eindelijk hulp van een omstander heeft ze haar auto even aan de kant gezet voor de file achter haar. Een aantal minuten later komt er een hoop politie en ambulances aan. Nee, niet voor haar, maar omdat die vrouw nog een keer voor een andere auto was gesprongen. Dit keer met meer succes en flinke deuken. Mijn zusje liep naar de politie daar toe, maar werd in eerste instantie niet eens gehoord totdat een omstander een politieman weg trok voor haar. Ondanks dat ze zo in paniek was.
Arm zussie van me ;(

Wow heftig.... knuffel voor je zusje. Hoe gaat het nu met haar?

Voor die vrouw is t ook wel wat. Dat je zo met jezelf in de knoop zit of zo verward bent dat je geen andere opties ziet dan dat.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 09:47

Dat lijkt me echt freaky :( hoop dat ze ook is, zowel je zusje als de vrouw.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:12

Wow heftig zeg :oo

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:55

Desty schreef:
Arm zussie van me ;(

poh heftig. Misschien had die dame een episode of drugs/alcohol gebruikt? Lijkt me wel heftig en schrikken. Hopelijk houd jouw zusje er niet te veel aan over.

Mijn schoonloeder heeft ooit zoiets geflikt in een dronken bui. Die was voor een auto gesprongen en midden op straat gaan liggen. Man was in paniek uit de auto gesprongen om haar te helpen. Schoonloeder gaf toen het nummer van mijn vrouw " omdat wij het dichtste bij wonen". Wij hebben haar sociale contacten overal geblokkeerd. Duidelijk tegen die man gezegd dat hij meteen de politie moest bellen in combinatie met de ambulance. Dit was gewoon een trucje van schoonloeder om onze aandacht te krijgen. Zichzelf verwonden in de hoop dat mijn vrouw kwam opdraven. Die arme man was gewoon getraumatiseerd geraakt van het hele gebeuren. Hij was nog maar een jong iemand van 21. We hadden ook voor de zekerheid hem nog een paar keer nagebeld want hij was er echt van slag geraakt