Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jacimatho schreef:Bomaanslag Nashville
Een camper ontploft nadat er een boodschap klinkt om je uit de voeten te maken. Zijn beelden van een beveiliginscamera van een gebouw dichtbij.
De kalmte waarmee wordt gesproken vind ik heel luguber.
https://www.gids.tv/video/290820/bizarr ... n-explosie
Moestuin schreef:Oh zo! Wat bizar zeg inderdaad met die hoeveelheid bloed! Ik vond het wel schokkend dat het al hun 5de zelfmoord(poging) was op 1 week.
Sting schreef:Jacimatho schreef:Bomaanslag Nashville
Een camper ontploft nadat er een boodschap klinkt om je uit de voeten te maken. Zijn beelden van een beveiliginscamera van een gebouw dichtbij.
De kalmte waarmee wordt gesproken vind ik heel luguber.
https://www.gids.tv/video/290820/bizarr ... n-explosie
Als ik online verder zoek blijkt dat de politie een briefje op de camper heeft gevonden met daarop de tekst dat de camper binnen een kwartier zal ontploffen. Toen is de politie in actie gekomen met de luidspreker om iedereen te waarschuwen. Je hoort dus de politie.
Inderdaad vreemd dat je hier verder niks over hoort... Weet ook niet of hij is opgeëist door een bepaalde groepering ofzo.
Desty schreef:Mijn zusje heeft een behoorlijk luguber ongeluk meegemaakt.
Ze trok net op van een stoplicht op een 50 weg rent er in een keer een vrouw voor haar auto. Zusje stapt uit in paniek, vrouw was bewusteloos. Iedereen om haar heen hielp haar niet, er werd alleen geschreeuwd dat ze de politie moest bellen. Helemaal verward begrepen zij er niks van wat ze probeerde te vertellen. Staat die vrouw ineens op en loopt weg zonder 1 woord te zeggen. Mijn zusje durfde er niet achteraan. Door eindelijk hulp van een omstander heeft ze haar auto even aan de kant gezet voor de file achter haar. Een aantal minuten later komt er een hoop politie en ambulances aan. Nee, niet voor haar, maar omdat die vrouw nog een keer voor een andere auto was gesprongen. Dit keer met meer succes en flinke deuken. Mijn zusje liep naar de politie daar toe, maar werd in eerste instantie niet eens gehoord totdat een omstander een politieman weg trok voor haar. Ondanks dat ze zo in paniek was.
Het verdere motief van de vrouw weet ik niet.
Arm zussie van me
Desty schreef:Mijn zusje heeft een behoorlijk luguber ongeluk meegemaakt.
Ze trok net op van een stoplicht op een 50 weg rent er in een keer een vrouw voor haar auto. Zusje stapt uit in paniek, vrouw was bewusteloos. Iedereen om haar heen hielp haar niet, er werd alleen geschreeuwd dat ze de politie moest bellen. Helemaal verward begrepen zij er niks van wat ze probeerde te vertellen. Staat die vrouw ineens op en loopt weg zonder 1 woord te zeggen. Mijn zusje durfde er niet achteraan. Door eindelijk hulp van een omstander heeft ze haar auto even aan de kant gezet voor de file achter haar. Een aantal minuten later komt er een hoop politie en ambulances aan. Nee, niet voor haar, maar omdat die vrouw nog een keer voor een andere auto was gesprongen. Dit keer met meer succes en flinke deuken. Mijn zusje liep naar de politie daar toe, maar werd in eerste instantie niet eens gehoord totdat een omstander een politieman weg trok voor haar. Ondanks dat ze zo in paniek was.
Het verdere motief van de vrouw weet ik niet.
Arm zussie van me