Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hydrofielen van de kruidvat zijn bij mij ook erg gekrompen maar verder wel lekker zacht. Ik heb destijds heel veel gekocht omdat ik dacht dat ik ze veel zou gaan gebruiken maar in de praktijk was dat eigenlijk amper het geval. Alleen de hele grote om lekker O met in de pakken na een bad of douche worden echt regelmatig gebruikt.

knap kind!
.
en een mexx shirtje ooit tweedehands gekocht. Vanavond post ik een foto.
wel hele fijne stofjes
lijkt idd wat aan de grote kant maar dan kunnen we er hopelijk lang mee doen! 

. Die jas is echt prachtig. Mar mar is ook super mooi. Gaaf ook dat jullie zelf ook kleding maken.
Als tip, bij de Babypark wel even opletten dat ze je geen niet-ergonomische draagzak verkopen, die hebben ze daar ook hangen. Wat je wil is een zak waarbij het rugpand zacht is/meevormt met de baby en waarbij de billen lager hangen dan de knieën in een soort M-vorm. Onze baby vond in het begin de doek veel fijner dan de zak, omdat het nog meer omsluit denk ik. Maar dat knopen moet je wel even onder de knie krijgen. Hoop dat het voor jullie net zo goed werkt als bij ons!

zal tzt wel foto's plaatsen. Appeltje00 schreef:Mooie items. Die jas is echt prachtig. Mar mar is ook super mooi. Gaaf ook dat jullie zelf ook kleding maken.
Morgen gaan we naar Babypark en dan kijk ik even naar zakken/doeken, slaapzakken en bij de Liewood producten. Hoop dat de sale daar gestart is op Snurk. Wil nog het pakje met die paper diertjes.