Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Maar die is ook super knap
Hier ook maar een Instagram gemaakt voor de pup, het is alleen echt bagger weer, anders had ik wat foto's gemaakt met de camera. Maar dat komt wel.voor nu lekker basic at home foto's. Het is een pup, is altijd leuk
https://www.instagram.com/a_dog_called_zhiva
billionache schreef:Fijn dat die algorithm frustraties herkenbaar zijn voor velenzo irritant als je een foto plaatst waar je best trots op bent niet de verwachte likes krijgt en andersom!
Winacties doen het ook minder tegenwoordig, er zijn er ook zoveel merk ik. Heb nu een winactie samen met mijn staleigenaresse lopen (dressuurles met eigen paard of PRE Grand Prix hengst, gecombineerd met een complete fotoshoot). Best originele prijs dachten we maar die loopt een stuk minder goed dan verwacht...
Misschien omdat we allebei relatief 'kleine' accounts zijn
billionache schreef:Fijn dat die algorithm frustraties herkenbaar zijn voor velenzo irritant als je een foto plaatst waar je best trots op bent niet de verwachte likes krijgt en andersom!
Winacties doen het ook minder tegenwoordig, er zijn er ook zoveel merk ik. Heb nu een winactie samen met mijn staleigenaresse lopen (dressuurles met eigen paard of PRE Grand Prix hengst, gecombineerd met een complete fotoshoot). Best originele prijs dachten we maar die loopt een stuk minder goed dan verwacht...
Melisje_92 schreef:Nou ik heb eens de bezem door mijn volgerslijst gehaald![]()
Van iets van 820 naar 588 volgers, er waren er zoveel die mij nog nooit een like of comment hadden gegeven...ik heb een aantal actieve accounts nog laten staan, maar degene die dit jaar zelf niks meer gepost hadden zijn eruit gegaan.
Nu hopen op leuke nieuwe actieve volgers
DewiFoto schreef:Melisje_92 schreef:Nou ik heb eens de bezem door mijn volgerslijst gehaald![]()
Van iets van 820 naar 588 volgers, er waren er zoveel die mij nog nooit een like of comment hadden gegeven...ik heb een aantal actieve accounts nog laten staan, maar degene die dit jaar zelf niks meer gepost hadden zijn eruit gegaan.
Nu hopen op leuke nieuwe actieve volgers
Hoe kun je zien of iemand je nog nooit een like of comment gegeven heeft?
GUSTIxBILL schreef:Hier net na meerdere vragen van sommige om een account voor mijn fotografie op te richten, toch naar gedaan.
Samen met een vriendin (die altijd model staat met haar paarden) en mijn vriend.
Zelf weet ik niet of het het wel waard is, zeker aangezien ik mezelf niet goed genoeg vind hiervoor.
Dus maar eens zien of het überhaupt wel lopen gaat
daiswees schreef:[ [url=m/VLI49L.jpg]Afbeelding[/url] ]
nieuwste post op insta zo blij met dit resultaat!
ninaphilo schreef:Ik ben eindelijk weer een beetje aan het uploaden. En ik kwam er achter dat een fotografe die ik echt als mijn voorbeeld zie mij volgt! Heeft zelfs op 2 van mijn posts gereageerd
Nayomie schreef:GUSTIxBILL schreef:Hier net na meerdere vragen van sommige om een account voor mijn fotografie op te richten, toch naar gedaan.
Samen met een vriendin (die altijd model staat met haar paarden) en mijn vriend.
Zelf weet ik niet of het het wel waard is, zeker aangezien ik mezelf niet goed genoeg vind hiervoor.
Dus maar eens zien of het überhaupt wel lopen gaat
Proberen kan altijd, en voor jezelf ook een mooie plek om je foto's te delen en een leuk portfolio op te bouwen.![]()
En wie weet kom je nog leuke portfolio modellen tegen.