Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biks2 schreef:Hoop dat het lukt gonniee!
Ik zoek een site voor leuke kleding, liefst Nederlandse site maar in ieder geval waar je kunt bestellen met Klarna of iDeal. Ik zoek vooral jurken en blouses. Het mogen geen synthetische stoffen zijn. Winkels welke ik leuk vindt maar buitenlands zijn: Galaaparis, linennaive en simple retro.
Hoop dat iemand de tip heeft !
gonniee schreef:Ik zoek een ticket voor de nijmeegse vierdaagse. Met mij zijn er dat meer, dus ik dacht: "misschien is de kracht van bokt groter dan de kaartjeswisselsite van 4daagse.nl"
Is er iemand met een startkaart, of iemand in de kennissenkring die toch niet mee wil of kan lopen?
Biks2 schreef:Hoop dat het lukt gonniee!
Ik zoek een site voor leuke kleding, liefst Nederlandse site maar in ieder geval waar je kunt bestellen met Klarna of iDeal. Ik zoek vooral jurken en blouses. Het mogen geen synthetische stoffen zijn. Winkels welke ik leuk vindt maar buitenlands zijn: Galaaparis, linennaive en simple retro.
Hoop dat iemand de tip heeft !
Foaly schreef:Ik zoek een leuk, betaalbaar restaurant in of rond Dwingeloo. Voor een groep van 9 man, met ook wat meer vegetarische opties van 'lasagne' of pesto pasta. Ik heb al wat gezocht, maar kan nog niet echt iets vinden wat me aanspreekt
Alja schreef:[ Afbeelding ]
Soort van roze dekentje
Maar de maat is lastig 135/145 ( ondermaat)
Mag met bijpassend halster en touw maar liever geen Kentucky prijzen
Alja schreef:[ Afbeelding ]
Soort van roze dekentje
Maar de maat is lastig 135/145 ( ondermaat)
Mag met bijpassend halster en touw maar liever geen Kentucky prijzen
Roosch schreef:Ja, dankjewel! het goedkoopste was 110 euro.
Ik heb een gratis P+R gevonden in Berkel naast de metro dus de kans is groot dat ik hem daar maar neer ga zetten. Vind het niet erg wat te betalen voor parkeren maar vond het in verhouding wel erg duur.