Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macs schreef:Kun je het hpv vaccin op latere leeftijd nog nemen als je destijds bent opgeroepen maar het niet hebt gedaan?
germie schreef:Blauwalg herken je eenvoudig. Zwemwater.nl is de officiele site.
Ik spring rustig ergens in.
dees_daan schreef:germie schreef:Blauwalg herken je eenvoudig. Zwemwater.nl is de officiele site.
Blauwalg is niet het enige waar je rekening mee moet houden:
https://www.trouw.nl/home/hitte-geeft-b ... ~ac5916d1/
Mijn honden zwemmen s'ochtends heel vroeg in water dat goed doorstroomt nu en verder mogen ze voorlopig het water niet in onderweg.
germie schreef:Blauwalg herken je eenvoudig. Zwemwater.nl is de officiele site.
dees_daan schreef:germie schreef:Blauwalg herken je eenvoudig. Zwemwater.nl is de officiele site.
Ik zie hier niet staan dat je duikt en dat je je hond niet overal moet laten zwemmen nu. Op mij kwam het over dat je best met je hond kan gaan zwemmen omdat je blauwalg wel herkent. Blauwalg is voor mij ook niet het grootste probleem, de andere risico's wel.
Hilli schreef:Macs schreef:Volgens mij gaat het niet om seksueel actief zijn maar voordat je meerdere sekspartners krijgt [...]
Seksueel actief zijn heet zo vanaf de eerste keer seks hebben
(het heeft dus niks met een bepaalde baan, of het specifieke tijdstip van de daad te maken)
Macs schreef:Nee dat snap ik. Het is niet zo dat de kinderen die al wel seksueel actief zijn de prik niet meer hoeven, maar het is wel een leeftijd waarbij de kans klein is dat ze al met meerdere mensen seks hebben gehad. Omdat dat juist de kans vergroot. Dat bedoel ik.