Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 12:22

Yvankaxx leuk! Ik zou ook eerder bij mij thuis afspreken dan bij een ander, voelt gewoon fijn in je eigen vertrouwde omgeving :)

Haha ik heb ook het idee dat er 2 type mannen zijn, of ze zoeken vastigheid of ze willen juist nog vrij zijn. Maar er zit vast ook een hoop tussenin. Ik hang ook zwaar de vrijgezel uit moet ik toegeven :+ maar zoek eigenlijk wel vastigheid.
Merk dat ik soms naar mannen "zoek" rond de 29/30 die ook nog lekker jong zijn in doen en laten, anderzijds zoek ik soms juist weer naar richting 38/40 die al lekker volwassen zijn. Maar ben ze ook van 29 tegengekomen die al aardig serieus en volwassen zijn en andersom :+ conclusie, leeftijd zegt vaak niet zoveel meer haha.

Ik ga vanavond poolen met iemand van tinder. Ik had hem als match zo'n half jaar geleden denk ik. Maar toen leerde ik tegelijk mijn ex-date kennen en is een date met hem er dus nooit van gekomen. Zo nu en dan appte hij nog wel eens afgelopen maanden of ik nou al een keer weer vrij was :D nu appte hij gisteren dat ie nog steeds zat te wachten haha.. dus heb ik voorgesteld om vanavond een drankje te doen en te gaan poolen. De knappe kroeg man kan pas zondag weer helaas, dat is dan stiekem wel weer leuk om naar uit te kijken O:)

MissFloorx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:09

Oeh leuk Anne, en wat grappig dat ie is blijven appen. Die zal wel blij zijn dat het eindelijk gelukt is. Ik zie mijn ijshockeyer morgen waarschijnlijk weer eventjes, tussen al tentamenstress door.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:41

Anne, haha wat grappig dat die match nog steeds volhield, leuk! Have fun!

Ik spreek liever ergens anders af dan bij mij thuis, dan kan ik tenminste nog wegvluchten als ik er klaar mee ben haha. Een keer een eerste date thuis gehad (was iemand die ik wel goed kon verifiëren, gemeenschappelijke vrienden enz), maar die bleef zo lang zitten op de bank terwijl ik eigenlijk wel toe was aan slapen en vind het dan toch lastig iemand weg te sturen :+

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:58

Ik zou nooit een date thuis uitnodigen, ik ben veel te gesteld op mijn privé :o Hier komen enkel relatie-mannen binnen en dan ook niet de eerste maanden :+

Pascalle, wat voor een type is hij? Ik vind een dag weg en achteraf lekker gaan eten altijd geweldig :)

Veel plezier Anne-bento!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:59

Darah3 schreef:
Boven de 30 zijn er voor mij 2 soorten mannen: het type dat absoluut geen relatie wil en het type dat het liefst de volgende dag al gaat samenwonen, trouwen, kinderen krijgen :')

Farjen: ja alleen als zijn gedrag nou zo duidelijk zouden zijn als zijn woorden :)) maar ik was er gelukkig op voorbereid, dit heeft ie eerder geflikt.

Zelfs ik herken dit :') Mijn vrienden boven de 30 zijn allemaal of intens vervelende Amsterdamse fiets die alles pakken wat ze pakken kunnen of ze wonen samen en kunnen niet wachten om aan baby's te beginnen.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:00

Cintaria schreef:
Farjen schreef:
Darah, hij is 33 jaar. Soms denk ik dat mannen hun verstand wegkwijnt na hun 30ste :')
Hoezo weer tinderen maar wel scharrelen?

Oh nee?! Ik dacht net dat het na de 30 beter werd met mannen (en hun verstand) :+ ik zit nu in de zone van 25 tot 30 en het lijkt wel alsof iedere man daar angstvallig probeert vast te houden aan zijn wilde en vrijgezelle bestaan. Het woord 'relatie' lijken ze meteen te associëren met 5 kinderen, fulltime pampers verversen en meer met de stofzuiger in de hand dan een pint bier. :')

Doen ze boven de 30 ook hoor.. :P Of het is idd wat Darah zegt, ze willen het liefst meteen de volgende dag trouwen en kinders.

Farjen, ik val denk ik onder de combi van jouw types mensen. Jong gesetteld met bijna alles erop en eraan en nu bindingsangst. Al denk ik dat ik bij de juiste misschien wel weer wil proberen er wat van te maken. Maar trouwen en kinderen zijn nog wel een ver-van-mijn-bed-show hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:02

Ik denk dat het hier niet zo lang meer duurt voor ik van mijn eeuwige single bestaan af ben := Week geleden iemand ontmoet en eigenlijk bijna de hele week bij hem geweest, incl volledige dagen in bed met eten van thuisbezorgd. Toen van het weekend nogal gekibbeld omdat ik in februari een half jaar naar het buitenland ga en dat de boel wel even een beetje ingewikkeld maakt, maar uiteindelijk uitgesproken dat we er toch wel voor willen gaan en dat we dat halve jaar maar even voor lief nemen. Dus nu vrienden ontmoeten aan het inplannen enzo := Ben echt doodsbang en angstig maar het is zo fijn en leuk met hem dat ik voor het eerst het idee heb dat ik me er wel overheen wil zetten.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:05

Klinkt goed!!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:13

Farjen schreef:
Ik zou nooit een date thuis uitnodigen, ik ben veel te gesteld op mijn privé :o Hier komen enkel relatie-mannen binnen en dan ook niet de eerste maanden :+

Pascalle, wat voor een type is hij? Ik vind een dag weg en achteraf lekker gaan eten altijd geweldig :)

Veel plezier Anne-bento!
Pas na een paar maanden?

Why?

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:15

Farjen schreef:

Veel plezier Anne-bento!

Ah nee die grens heb ik niet. Misschien ook wel een verschil omdat ik nog thuis woon, maar als het met iemand goed voelt dan wordt de derde of vierde date toch meestal wel thuis. Ik voel mij zelf dan ook meer op m'n gemak waardoor mijn persoonlijkheid meer naar buiten komt, en ik vind het ook altijd wel fijn als iemand zo een stukje van ''mij'' te zien krijgt. Nogmaals mits het goed voelt uiteraard.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:20

Emmaa_ schreef:
Ik denk dat het hier niet zo lang meer duurt voor ik van mijn eeuwige single bestaan af ben := Week geleden iemand ontmoet en eigenlijk bijna de hele week bij hem geweest, incl volledige dagen in bed met eten van thuisbezorgd. Toen van het weekend nogal gekibbeld omdat ik in februari een half jaar naar het buitenland ga en dat de boel wel even een beetje ingewikkeld maakt, maar uiteindelijk uitgesproken dat we er toch wel voor willen gaan en dat we dat halve jaar maar even voor lief nemen. Dus nu vrienden ontmoeten aan het inplannen enzo := Ben echt doodsbang en angstig maar het is zo fijn en leuk met hem dat ik voor het eerst het idee heb dat ik me er wel overheen wil zetten.

Wat leuk!!!! *D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:25

Hij weet dat ik zondag weer vroeg moet, dus ik stuur hem gewoon tegen tienen naar huis :+ Wel spijtig als het gezellig is haha, maargoed.

Ik spreek meestal bij de 2e/3e date thuis af, vaak bij de ander omdat ik nog thuis woon, maar ik had nu de mazzel dat mijn ouders weg zijn.

Wat leuk Emma!!

Anne, spannend! Leuk dat het er toch van komt.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:25

Ailill schreef:
Farjen schreef:

Veel plezier Anne-bento!
Pas na een paar maanden?

Why?

Maanden is misschien wat overdreven :+ maar wel pas als ik voel dat het goed zit en er iets serieus in zit
Ik spreek wel bij hun af, dat vind ik geen probleem :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:37

Ik stel daar niet een vaste regel in, ligt er net aan hoe het voelt.

Ben benieuwd Anne, herken wel het een en ander in je verhaal haha.

Ik ben dus wel redelijk vast aan het daten met iemand ja. Nog niet zoveel behoefte om in details te treden, laten we zeggen dat het weer heerlijk leerzaam is :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:38

Farjen schreef:
Ailill schreef:
Pas na een paar maanden?

Why?

Maanden is misschien wat overdreven :+ maar wel pas als ik voel dat het goed zit en er iets serieus in zit
Ik spreek wel bij hun af, dat vind ik geen probleem :')
Da's voor vrouwen denk ik toch iets anders dan. Al snap ik het op zich wel, het is en blijft een stukje privé.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:44

Whoehoe Emma wat goed!! You go girl!

Thuis afspreken heb ik niet zoveel moeite mee. Eerste date wel liever ergens openbaar. Maar heb ook al een aantal dates gehad waarvan de eerste date ook hier thuis was. Kwam dan net zo toevallig uit. Sommige heb ik daarna nog vaker gezien, anderen niet. Thuis afspreken staat voor mij ook zeker niet gelijk aan seks, dat geef ik wel direct aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:47

Thuis afspreken doe ik niet. Het gebeurt wel eens dat ik in de stad afspreek en dan alsnog verhuis naar thuis omdat drinken in de stad zo duur is :+ Maar ik wil graag eerst op een openbare plek met iemand afspreken zodat ik kan peilen hoe ik me erbij voel en hoe iemand is. Maar dit komt bij mij voor uit een hele negatieve ervaring met thuis afspreken waardoor ik echt heel voorzichtig ben.

En ja het is echt heel fijn en prettig, thanks allemaal :o Wel enorm onhandige timing want vlak voordat ik een half jaar weg ga zit hij bijna een maand in het buitenland waardoor we effectief anderhalve maand samen hebben voordat we elkaar een half jaar niet zien := Maar goed, ik probeer er nog even niet over na te denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:51

Knap hoor Emma, leuk he, zo'n klik :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:54

Fijn Emma! Heerlijk als je zo’n klik hebt met iemand dat je eigenlijk direct wel weet dat het goed zit.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:54

Leuk Emma, en inderdaad niet teveel nadenken, gewoon kijken hoe het loopt. En natuurlijk is zoiets meteen aan het begin niet zo leuk, maar als die klik er is en echt goed is dan zal dat wel goed komen allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:56

Ja ik ben normaal heel nuchter en realistisch en had ook eigenlijk tegen mezelf gezegd dat ik überhaupt niet meer ging daten voordat ik weg ging, want echt handig is het niet :+ Maar juist op dat moment ontmoet je natuurlijk iemand :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:57

Wat leuk voor je Emma!! Hopelijk gaat t allemaal goed en dat half jaar komt dan ook zeker goed :j misschien kan hij langs komen?
Waar ga je heen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:59

Naar Zuid Afrika, dus even een weekendje langskomen is er helaas niet bij :)) Maar ik heb daar twee weken vakantie dus misschien dat daar iets geregeld kan worden.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:02

Oh emma wat gaaf! Staat ook bovenaan mijn lijstje. Ga je daar op stage of werken?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:02

Owwwww wat gaaf <3
Hij moet zijn vakantie er maar op aanpassen ~~}>