Haha ik heb ook het idee dat er 2 type mannen zijn, of ze zoeken vastigheid of ze willen juist nog vrij zijn. Maar er zit vast ook een hoop tussenin. Ik hang ook zwaar de vrijgezel uit moet ik toegeven
maar zoek eigenlijk wel vastigheid. Merk dat ik soms naar mannen "zoek" rond de 29/30 die ook nog lekker jong zijn in doen en laten, anderzijds zoek ik soms juist weer naar richting 38/40 die al lekker volwassen zijn. Maar ben ze ook van 29 tegengekomen die al aardig serieus en volwassen zijn en andersom
conclusie, leeftijd zegt vaak niet zoveel meer haha. Ik ga vanavond poolen met iemand van tinder. Ik had hem als match zo'n half jaar geleden denk ik. Maar toen leerde ik tegelijk mijn ex-date kennen en is een date met hem er dus nooit van gekomen. Zo nu en dan appte hij nog wel eens afgelopen maanden of ik nou al een keer weer vrij was
nu appte hij gisteren dat ie nog steeds zat te wachten haha.. dus heb ik voorgesteld om vanavond een drankje te doen en te gaan poolen. De knappe kroeg man kan pas zondag weer helaas, dat is dan stiekem wel weer leuk om naar uit te kijken
Hier komen enkel relatie-mannen binnen en dan ook niet de eerste maanden
maar ik was er gelukkig op voorbereid, dit heeft ie eerder geflikt.
Of het is idd wat Darah zegt, ze willen het liefst meteen de volgende dag trouwen en kinders.
Week geleden iemand ontmoet en eigenlijk bijna de hele week bij hem geweest, incl volledige dagen in bed met eten van thuisbezorgd. Toen van het weekend nogal gekibbeld omdat ik in februari een half jaar naar het buitenland ga en dat de boel wel even een beetje ingewikkeld maakt, maar uiteindelijk uitgesproken dat we er toch wel voor willen gaan en dat we dat halve jaar maar even voor lief nemen. Dus nu vrienden ontmoeten aan het inplannen enzo
misschien kan hij langs komen?