Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvankaxx schreef:Ik vond het wel heel lief, hij vroeg wat ik leuk vond om te doen, tapas eten of bowlen (initiatief). Afgesproken om naar hem toe te komen, toen zei hij dat ie me wel zou oppikken van het station met de auto. Maar dat vond ik niet zo fijn, om bij een "vreemde" in de auto te stappen meteen. Dus dat uitgelegd en dat snapte hij, ook meteen wat anders bedacht enzo. Appte hij me gister, ik weet wat leuker om te doen, zullen we schaatsen. Had hij daar in de binnenstad gezien, dus kunnen we gewoon heen lopen.
Hij is heel attent, en bedenkt dus zelf van alles in plaats van meteen maar te zeggen bedenk jij maar wat leuks.
Ben benieuwd hoe hij in het echt is, maar heb (nu in ieder geval) er eigenlijk wel zin in. En als het aan hem lag hadden we vandaag al afgesproken haha.
Alja schreef:Yvankaxx schreef:Oeeh klinkt goed resistance!
Nou loopt het wel raar zegDie jongen waar ik laatst wat mensen over gepb't heb, daar praatte ik nog steeds wel wat mee maar gewoon gezellig. Wilde hij nu alsnof wat gaan doen, dus ik heb donderdagavond nog een date
zo eentje had bij mij zn kans gehad
idinn schreef:Resistance, aahw wat super leuk! En idd goed teken als die het over jou gehad heeft met zn beste vriend..
Hier gaat het rustig aan. Je zou denken vakantie = meer tijd. Maar nee hoor tegenovergestelde. We appen wel veel, terwijl die in begin misschien 3x per dag wat stuurde. Dus dat is wel positief. Maar even geen idee wanneer we elkaar weer zien
Noa, leuk weer wezen schaatsen!
Yvanka, ik ken het verhaal verder niet. Maar als je er zelf achter staat gewoon doen. Hopelijk is de date leuk..