Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 18:45

Ow wat kansloos :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 20:05

Yonker, ik dacht al zoiets.. :n

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 20:16

De jongen die ik nu op whatsapp heb vroeg of ik volgende week (in mijn vakantie) wat wilde doen, ben benieuwd!

Wat een kansloze gast Yonker.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 20:17

Huh hoezo dacht je al zoiets? Ik ben niet die van Deventer he :D

Leuk Yvanka!! Drankje doen? Of iets anders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 20:37

Oh haha, dan ben ik idd in de war.. :P

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 20:56

Heb hem gevraagd wat hij wil gaan doen, hij woont in Zwolle, ik in Leeuwarden dus is ook ff kijken waar we heen gaan :)
Ben benieuwd of derde keer ook echt scheepsrecht is, de vorige 2 dates (met andere mensen) gingen steeds niet door :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 21:35

Wij hebben morgen alweer onze zesde date... alleen niet echt een date meer nu? We zijn nu echt bezig met elkaar leren kennen. :j

@Yvanka spannend! En als hij het nu ook afzegt zou ik het gewoon laten als ik jou was...

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 22:21

Dan is tinder niet voor mij gemaakt _O- Hoop dat mijn slechte karma nu wel wat op is haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 01:33

Komt vast wel goed!

Resistance, beetje "date af" stadium nu dus? Leuk hoor!

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 05:09

Even een update van mij: Ts fan heeft er een punt achter gezet, niet helemaal onverwachts maar het is toch even pijnlijk.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 07:22

Nathalie18x schreef:
Even een update van mij: Ts fan heeft er een punt achter gezet, niet helemaal onverwachts maar het is toch even pijnlijk.

Aah balen zeg :(:)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 10:14

Nathalie18x schreef:

-O- Sterkte gewenst. Jammer dat het zo gelopen is

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 11:29

Ik vond het wel heel lief, hij vroeg wat ik leuk vond om te doen, tapas eten of bowlen (initiatief _/-\o_ ). Afgesproken om naar hem toe te komen, toen zei hij dat ie me wel zou oppikken van het station met de auto. Maar dat vond ik niet zo fijn, om bij een "vreemde" in de auto te stappen meteen. Dus dat uitgelegd en dat snapte hij, ook meteen wat anders bedacht enzo. Appte hij me gister, ik weet wat leuker om te doen, zullen we schaatsen. Had hij daar in de binnenstad gezien, dus kunnen we gewoon heen lopen.
Hij is heel attent, en bedenkt dus zelf van alles in plaats van meteen maar te zeggen bedenk jij maar wat leuks.

Ben benieuwd hoe hij in het echt is, maar heb (nu in ieder geval :Y) ) er eigenlijk wel zin in. En als het aan hem lag hadden we vandaag al afgesproken haha.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 13:33

Dat klinkt heel fijn yvanka :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 15:39

Klinkt al super leuk! Hopelijk in t echt ook zo leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 16:06

Yvankaxx schreef:
Ik vond het wel heel lief, hij vroeg wat ik leuk vond om te doen, tapas eten of bowlen (initiatief _/-\o_ ). Afgesproken om naar hem toe te komen, toen zei hij dat ie me wel zou oppikken van het station met de auto. Maar dat vond ik niet zo fijn, om bij een "vreemde" in de auto te stappen meteen. Dus dat uitgelegd en dat snapte hij, ook meteen wat anders bedacht enzo. Appte hij me gister, ik weet wat leuker om te doen, zullen we schaatsen. Had hij daar in de binnenstad gezien, dus kunnen we gewoon heen lopen.
Hij is heel attent, en bedenkt dus zelf van alles in plaats van meteen maar te zeggen bedenk jij maar wat leuks.

Ben benieuwd hoe hij in het echt is, maar heb (nu in ieder geval :Y) ) er eigenlijk wel zin in. En als het aan hem lag hadden we vandaag al afgesproken haha.

Oooh wat leuk! :j Ook fijn dat hij begripvol enzo is. Klinkt heel goed. :D

Ik voelde het gisteravond wel echt... "het vonkje". Er was op den duur een moment... het was heel bijzonder. Alsof ik echt het moment voelde waarop ik verliefd werd. So I might be in love... <3

Hij heeft zijn beste vriend ook al over me verteld. Goed teken? :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 17:56

Oeeh klinkt goed resistance!

Nou loopt het wel raar zeg _O- Die jongen waar ik laatst wat mensen over gepb't heb, daar praatte ik nog steeds wel wat mee maar gewoon gezellig. Wilde hij nu alsnof wat gaan doen, dus ik heb donderdagavond nog een date :o

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 19:20

Haha je gaat lekker Yvanka!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 19:23

Yvankaxx schreef:

Nou loopt het wel raar zeg _O- Die jongen waar ik laatst wat mensen over gepb't heb, daar praatte ik nog steeds wel wat mee maar gewoon gezellig. Wilde hij nu alsnof wat gaan doen, dus ik heb donderdagavond nog een date :o

zo eentje had bij mij zn kans gehad :j

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 19:39

Snap ik Alja! Denk ook niet dat er wat in zit met hem, maar opzich ben ik na zo lang praten wel benieuwd naar hem, en misschien dat er vriendschappelijk wat in zit :) Doe het vooral voor de ervaring :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 19:58

Alja schreef:
Yvankaxx schreef:

zo eentje had bij mij zn kans gehad :j

Als ik goede in mijn hoofd heb kan ik me alleen bij aansluiten :o zou ik niet eens vriendschap mee hoeven :o

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 01:53

Wat super leuk resistance! Fijn dat alles zo goed uitpakt. En als hij z'n vrienden over je verteld is het vast wederzijds :)

Ik heb vandaag ook weer een date gehad. Wederom wezen schaatsen en dit keer was het super romantisch. Weet nu wel zeker dat ik hem super leuk vind. Kan alleen nog maar aan hem denken :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 19:24

Resistance, aahw wat super leuk! En idd goed teken als die het over jou gehad heeft met zn beste vriend..

Hier gaat het rustig aan. Je zou denken vakantie = meer tijd. Maar nee hoor tegenovergestelde. We appen wel veel, terwijl die in begin misschien 3x per dag wat stuurde. Dus dat is wel positief. Maar even geen idee wanneer we elkaar weer zien :+

Noa, leuk weer wezen schaatsen!

Yvanka, ik ken het verhaal verder niet. Maar als je er zelf achter staat gewoon doen. Hopelijk is de date leuk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 19:45

Hier is het inmiddels alweer een tijdje over. Ben weer heerlijk droge gesprekken aan het voeren hahaha.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 20:07

idinn schreef:
Resistance, aahw wat super leuk! En idd goed teken als die het over jou gehad heeft met zn beste vriend..

Hier gaat het rustig aan. Je zou denken vakantie = meer tijd. Maar nee hoor tegenovergestelde. We appen wel veel, terwijl die in begin misschien 3x per dag wat stuurde. Dus dat is wel positief. Maar even geen idee wanneer we elkaar weer zien :+

Noa, leuk weer wezen schaatsen!

Yvanka, ik ken het verhaal verder niet. Maar als je er zelf achter staat gewoon doen. Hopelijk is de date leuk..

vertel eens wat meer over hem?
hoevaak hebben jullie elkaar nu gezien?

noa was het alleen schaatsen of is het toch gelukt met je after party?

Yvanka al meer duidelijkheid?