Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Kleine intens in de wc is net uitgegaan, weer eentje op. Betekent dat ik weer een nieuwe mag
.
Door jullie bleef ik ineens stilstaan met een blik van Whuuuuut! Yankee! Hier! Hebbuh
En ben ik erachter gekomen dat Zimbali vlak bij mij zit (10 minuutjes rijden...), ook al veeeeeeel te gevaarlijk. Bridgewater is de praxis groen hier helaas (of misschien gelukkig) mee gestopt, zonder korting te geven of aan te kondigen. Helaas, anders had ik wel even ingeslagen daar.
) en YC en heb net een bestelling gedaan bij de Duizendpoot, allemaal Kringle, inclusief watercolours daylight, nieuwsgierig geworden. Ook jullie schuld trouwens

Lisitano schreef:Balen van Cosy by the Fire, hopelijk krijg je die nog goed.
Hier brandt Cotton Candy en die pool
[ [url=m/LY1Mji.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja ik heb wax gemorst

Ik ben niet van zoet zoeter zoetst en al helemaal geen bakgeurtjes, wel frisse geuren en natuur enzo. Zal ook wel te zien zijn aan mijn bestelling haha.

Achja, ik hoef eigenlijk de deur maar uit te rollen dus ik kom er toch vaak genoeg. Ik ga maar een vrijdag of zaterdag bij Zimbali snuffelen, die is echt super! Oh wacht, morgen is het zaterdag he
Hij had een keer mijn large jar Under the palms aangestoken toen ik niet thuis was... Dat heeft ie geweten, heb zo'n stampij gemaakt dat ik een nieuwe tegoed heb. 'Ja maar, ik vind dat ook lekker ruiken!' Maar niet mijn lekkere dure kaarsen waar ik van wil genieten, grapjas!