Hier brandt alleen marshmallow fireside. Al is branden een groot woord . Kleine intens in de wc is net uitgegaan, weer eentje op. Betekent dat ik weer een nieuwe mag .
Kirja
Geplaatst: 12-02-16 22:33
Lekkere bestelling Bienotje!
Yv, dat word ook een lekker avondje zo!
Ik ben weer lekker een avondje alleen, nouja met de kindjes maar die liggen lekker op bed Nu lekker mijn Cozy by the fire jar aan staan alleen één randje die ondanks aluminiumfolie niet wil..
Kaars heeft al even aangestaan, maar kan evt morgen wel even close up maken Yv_ nu even druk met beeb die alle aandacht opslokt. Tegen de tojd dat die stil is ben ik wel klaar met de dag van vandaag denk ik
Lisitano
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-16 23:07
Balen van Cosy by the Fire, hopelijk krijg je die nog goed.
Hier brandt Cotton Candy en die pool
Ja ik heb wax gemorst
ontherun
Geplaatst: 12-02-16 23:07
Ik zal toch ook maar eens uit mijn meeleeshoekje komen
Lees al een tijdje mee en was ook al voor dit topic verslaafd aan melts, maar voornamelijk sentchips. Door jullie is daar al Yankee bij gekomen, wat hier in een winkeltje op een paar meter verkocht wordt Door jullie bleef ik ineens stilstaan met een blik van Whuuuuut! Yankee! Hier! Hebbuh En ben ik erachter gekomen dat Zimbali vlak bij mij zit (10 minuutjes rijden...), ook al veeeeeeel te gevaarlijk. Bridgewater is de praxis groen hier helaas (of misschien gelukkig) mee gestopt, zonder korting te geven of aan te kondigen. Helaas, anders had ik wel even ingeslagen daar.
Ik heb nu een doos vol met scentchips (die vriendlief mag opbranden ) en YC en heb net een bestelling gedaan bij de Duizendpoot, allemaal Kringle, inclusief watercolours daylight, nieuwsgierig geworden. Ook jullie schuld trouwens
Die lantaarn is leuk! Is cotton candy qua geur echt suikerspin en een aanrader?
Banyu
Geplaatst: 12-02-16 23:14
Nou, lang gewacht, nu tijd om even fotospam te doen !! Beetje erg druk gehad vandaag excuses! Excuses als ik wellicht in de late avond een foto ben vergeten oid!
Gisteravond alles door DHL netjes afgeleverd !! Maar gisteravond geen zin gehad om alles uit te zoeken, wel alles open gemaakt, maar uitzoeken is vanochtend pas gebeurt!
Alles was heel, op 1 Large Jar Berry Tangerine na helaas... Gelijk eventjes contact met degene opgenomen die 'm besteld had, die wilde 'm alsnog hebben, zou ze dan omsmelten voor waxjes !! Ze vond dat ik er niks aan kon doen, dat is natuurlijk ook wel zo.... Dus was lief!
Eerst natuurlijk allemaal zelf geroken, ondanks dat sommige geuren mij lekker leken, vond ik ze niet heel geweldig, dus komt geen Medium of Large Jar van!
Van 2 komt wel een Jar ervan, MITS ik die hier in Nederland óf op Ebay kan vinden! Nadat ik alles geroken had, snel alles klaar gemaakt en goed en stevig ingepakt voor verzending zodat er HOPELIJK als PostNL voorzichtig is, niks breekt oid. Heb het in iedergeval duidelijk op de pakketten gezet!!
Let's the photobom begins!
De kapotte Jar:
De Waxjes:
De Votives:
De Smalls:
De Medium:
De Large:
Mijn Collectie:
En natuurlijk hoorde de Snowflake Coockie Large Pilar ook bij mij !!
Ik ga morgen eventjes bijlezen, zag bij Lisitano ook een mooie aankoop, dacht dat je alleen waxjes mocht?? Ik duik even lekker onder een warme douche, en dan kruip ik langzaam richting mijn bedje! Vandaag dus geen tijd gehad om iets te branden, ben amper thuis geweest, haha! Morgen gaat er dus een nieuwe in, word de Vanille Cupcake.
Slaap lekker dames, en tot morgen!!
Banyu
Geplaatst: 12-02-16 23:14
Lisitano schreef:
Balen van Cosy by the Fire, hopelijk krijg je die nog goed.
Hier brandt Cotton Candy en die pool [ [url=m/LY1Mji.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja ik heb wax gemorst
Lataarn komt eind maart weer binnen bij de 1000poot, dus dan bestel ik 'm ook even! Voor nu staan de Jars evcen als decoratie!!
Alwiene
Geplaatst: 12-02-16 23:15
Welkom Sanitgo_
Hahaha ja Scentchips, ken er weinig die daar nu nog blij van worden. Watercolors is echt heel fijn, welke Kringle waxjes heb je allemaal besteld? Goose Creek ook al ontdekt? Is ook fijn. Village Candle ook, Sense Candle ook en uhm nou ja, nee hoor ik ben maar een beetje verslaafd
Lisitano
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-16 23:17
Bienotje schreef:
Die lantaarn is leuk! Is cotton candy qua geur echt suikerspin en een aanrader?
Ik vind het wel echt een suikerspin geur Warme suiker met een fruittintje, als je van Pink Sugar houdt vind je deze ook echt lekker.
Wow stamper, die vanille is dat een bijzondere? Daar heb ik er ook 1 van liggen maar die is ernstig geplet maar die heb ik ooit gewoon in Nederland gekocht.
ontherun
Geplaatst: 12-02-16 23:29
Ach, als meelezer werd het al steeds erger, kan ik net zo goed meepraten toch
Wow wat een kaarsen Stamper! En inderdaad zonde van die kapotte jar, gelukkig was he er dan wel maar eentje en niet meer.
Alwiene, ik zal even mijn bevestiging erbij pakken, in ieder geval Grey als wax en als daylight. Village cande, GC enzo moet ik allemaal nog uitproberen, wou nu niet té veel bestellen. Budgetwise. Ik ben niet van zoet zoeter zoetst en al helemaal geen bakgeurtjes, wel frisse geuren en natuur enzo. Zal ook wel te zien zijn aan mijn bestelling haha. Lisitano, ik had al een gat in mijn hand, alleen maar bevestiging dat ik niet de enige ben hier
Komt ie: Daylights: Watercolours en Grey Waxmelts: Autumn rain Cherry blossom Cozy cabin Grey Lighthouse Snow capped fraser Tranquil White woods Blue Spruce
Lighthouse heb ik nu ook in bestelling staan. De rest ken ik niet geloof ik. Of was cozy cabin nou die geur waar nootmuskaat in zat, die ik heel gauw van de brander heb gehaald want ik haat nootmuskaat hahahah. Kan aan je bestelling inderdaad zien dat je een hele andere geursmaak hebt dan ik. Ach dat houd het aanbod ook lekker gevarieerd al die verschillende smaken
Celestial
Geplaatst: 12-02-16 23:37
Autumn rain is heerlijk! Als hij hier op is, bestel ik zeker een nieuwe
Wauw Stamper, wat een kaarsen! Prachtig!
Hier staat Cinnamon Vanille op van Bridgewater, iets te zoetig naar mijn smaak. Ben wel erg tevreden over de geursterkte van Bridgewater, fijn aanwezig
Banyu
Geplaatst: 12-02-16 23:39
Ja gelukkig inderdaad maar 1! Nu is het aan PostNL om verder alles heel te laten. Ben erg benieuwd !!
Hier is alles HEEL weggegaan, dus meer kan ik niet doen! Anders kunnen ze bwv altijd nog tarts maken oid!!
Zo..... Eindelijk een last van me schouders af!
Was het het wachten waard dames??
Laatst bijgewerkt door Banyu op 12-02-16 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Invisible
Geplaatst: 12-02-16 23:39
Hopelijk gaat de watercolors het bij jou beter doen, geur is super!
Jaloers op jou dat er een yc op een paar meter afstand zit haha Santigo!
Wow stamper wat een kaarsen!!
Banyu
Geplaatst: 12-02-16 23:40
Alwiene schreef:
Wow stamper, die vanille is dat een bijzondere? Daar heb ik er ook 1 van liggen maar die is ernstig geplet maar die heb ik ooit gewoon in Nederland gekocht.
Vanille cupcake? Jaaa vibd die zo lekker.... Maar ben ook erg van de vanille.... vind en beetje naar vanille vla oid?!?
ontherun
Geplaatst: 12-02-16 23:45
Haha nou ze hebben helaas niet zo veel, en ik vind de winkel niet fijn Invisible Achja, ik hoef eigenlijk de deur maar uit te rollen dus ik kom er toch vaak genoeg. Ik ga maar een vrijdag of zaterdag bij Zimbali snuffelen, die is echt super! Oh wacht, morgen is het zaterdag he
Hmm nootmuskaat staat niet in de beschrijving va Cozy cabin bij de duizendpoot, ben benieuwd. Heb een beetje besteld wat ik bij YC enzo ook lekker vind.
Ik heb nu lekker season of piece meegenomen naar de slaapkamer, vriendlief heeft eentje van de Big Bazar in de woonkamer, die mag hij opmaken Hij had een keer mijn large jar Under the palms aangestoken toen ik niet thuis was... Dat heeft ie geweten, heb zo'n stampij gemaakt dat ik een nieuwe tegoed heb. 'Ja maar, ik vind dat ook lekker ruiken!' Maar niet mijn lekkere dure kaarsen waar ik van wil genieten, grapjas!
Banyu
Geplaatst: 12-02-16 23:51
Stamper schreef:
Zie nou weer geen YC op de 1000poot site staan
Ben ik nou echt zo scheel dat ik het niet zie??
Yv_
Geplaatst: 12-02-16 23:51
Gezellig bij jullie
Gaaf stsmper! Maar ojee.. Die laatste foto! Ik zou echt huilen . Zo'n buit en dan.. Alles weg
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 12-02-16 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt