Nikass schreef:Oh wat zielig. Hoe gaat dat dan in het wild of bestaan er niet zoiets als wilde schapen? (Andere variant waarschijnlijk)
Schaap schijnt een menselijke creatie te zijn, "net zoals de hond" (die net geen wolf meer is).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amkeVH schreef:Waarom bijt je soms op je tong of wang? die zitten daar echt al jaren, je lichaam of hersenen weten toch precies hoeveel ruimte je tanden hebben en waar je tong en je wang zit enzo, hoe kan het dan dat dat af en toe toch gebeurd?
Janneke2 schreef:Nikass schreef:Oh wat zielig. Hoe gaat dat dan in het wild of bestaan er niet zoiets als wilde schapen? (Andere variant waarschijnlijk)
Schaap schijnt een menselijke creatie te zijn, "net zoals de hond" (die net geen wolf meer is).
amkeVH schreef:Waarom bijt je soms op je tong of wang? die zitten daar echt al jaren, je lichaam of hersenen weten toch precies hoeveel ruimte je tanden hebben en waar je tong en je wang zit enzo, hoe kan het dan dat dat af en toe toch gebeurd?
MusicIsLife schreef:amkeVH schreef:Waarom bijt je soms op je tong of wang? die zitten daar echt al jaren, je lichaam of hersenen weten toch precies hoeveel ruimte je tanden hebben en waar je tong en je wang zit enzo, hoe kan het dan dat dat af en toe toch gebeurd?
http://www.volkskrant.nl/recensies/waar ... ~a3720517/
amoj schreef:Ik koop een pak vla in de winkel.
Daarop staat gekoeld bewaren tot max .. graden, weet even niet hoeveel, geloof 7.
Dat pak stond in de super in de koeling.
Ik koop het, zet het in de auto (waar het warm is) en ga eerst nog twee uur winkelen voor ik het pak thuis in de koelkast zet.
Hoeveel invloed heeft dit op de houdbaarheid?
Niet alleen dit, maar ook je pakt het pak uit de koelkast om te eten, pas een half uur later zet je het er weer in.
Veel temperatuur veranderingen.
Hoeveel invloed heeft dat allemaal?
Cowboy55 schreef:mayadeby schreef:Hoe mijn kamer onder water kan staan, terwijl de kraan toe was (s ochtends gedoucht, hele dag met vrienden op kamer gezeten).
Wat mij boeit is: hoe kun je de hele dag met vrienden op je kamer gezeten hebben zonder dat jullie merkten dat de kamer onder water stond?